[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2

Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

tak te zaworki chyba wszystkie działają tak samo, jak dorabiałem rurkę u siebie, to chyba brałem z jakiegoś passata zaworek, niestety ale z pompą już tak bywa, niby jak jeździsz działa ale jak jest już słabawa to jest problem z odpowietrzeniem

zawsze jak się wyciągnie bezpiecznik od ABSu hamulec będzie lepszy

przy odpowietrzaniu, żeby wydusić powietrze z ABSu ludzie czasem zaciskają któryś przewód elastyczny, np. na przodzie i zaczynasz odpowietrzać od tyłu

w zeszłym miesiącu zamontowałem sobie nową pompe co prawda LPR ale teraz hamowanie jeszcze się poprawiło, jak odpowietrzałem to długi wężyk, jeden koniec na odpowietrznik drugi do zbiorniczka, wsiadasz i pedałujesz i widzisz jak Ci powietrze idzie i kiedy płyn jest czysty, włączając raz po raz zapłon, tylko tym sposobem musisz mieć więcej płynu żeby wężyk też zapełnić
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Jutro sprawdzę ten zaworek, bo tylko to zostało właściwie, przewód od Vacum do serwa jest na 100% szczelny. Zobaczymy jakie będą hamulce na eskowej pompie jak ogarnę wspomaganie hebla na zicher.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

wedlug ETKI A6 i S6 maja taka sama pompe, S4/C4 miala 25,4 taka jak V8 D11
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Oj chyba nie, gdzieś KK84 wstawiał zdjęcie z pod maski to mam taką samą pompę jak On. I na pompie pisze 25.

[ Dodano: 2014-09-12, 14:13 ]
No i po diagnozie, trzeba zbierać na nową pompę vacum ( znowu ).. Zaworek szczelny, przewody szczelne, serwo trzyma podciśnienie ale pompa nie daje rady na niższych obrotach, dopiero na wyższych obrotach pedał jest miękki jak powinien być. Swoją drogą zamiennik Vacutech wytrzymał ok 2 lata, czas znowu na nową pompę..
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

masz taką samą bo każda C4 ma taką samą ale to jest 23,80, nie sugeruj się napisem bo na pompie z tłoczkiem 26,99 od A6/C6 też jest wybite 25
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

hubos21, nie wiesz czy serwo z A6/C6 pasuje na rozstaw śrub od C4?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

pasuje bo jest takie same jak w A8/D2, miałem takie nawet założone na początku ale pompa była uwalona i leży w garażu, mówimy oczywiście o tym grubym serwie, chociaż to zwykłe ma taki sam rozstaw ale nie ma sensu go wkładać

jeśli chodzi o rozstaw to chyba podejdzie każde serwo, problem sprowadza się zawsze do jednego, przykręcenia lewej górnej nakrętki ale da się to zrobić :D
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Pytanko do hubosa21 czy taka pompa i servo podejdzie ?
http://allegro.pl/audi-a6-c6-serwo-pomp ... 36277.html
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mam u siebie taki tandem. Trzeba przerobić przegub kulowy na widełki co by pod pedał hamulca pasowało - przedłużyć nieco gwint i nakręcić widełki.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

serwo będzie pasować, praktycznie od tego z B6 niewiele się różni ale w przypadku C6 trochę bardziej skomplikowana jest sprawa samej pompy, bo były i 25,4mm i 26,99mm i osobiście tej drugiej nie polecam do seryjnych zacisków 57/38, w C6 słabsze wersje miały hamulce 314 i zacisk z tłoczkiem 57 taki jak w C4 ale mocniejsze miały zaciski 60mm przód i tył 43mm i wtedy była pompa 26,99mm a zakładając taką do seryjnych zacisków C4 będzie trzeba mocniej deptać na hamulec i będzie gorsza modulacja, Krzysiek ma u siebie wielotłokowe zaciski więc taka pompa byłaby wskazana
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Na przodzie mam czterotłoczkowe zaciski z tłoczkami 2x 28mm i 2 x30mm i juz nie wiem czy brać tą 26,99 czy 25,4mm, i to servo z c6 czy b6 jest dwukomorowe więc będzie większa siła wspomagania hamowania.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Fakt, mam 26,99 pompę i tak jak Hubert pisze, modulacja jest dobra w 20sto tłokowym układzie.

Dwuprzeponowe zapewniając to samo wspomaganie siły hamowania w porównaniu do jednoprzeponowego będzie miało mniejszą średnicę ale będzie bardziej .. "pękate" i jeżeli masz rozpórkę to też masz problem z wpasowaniem zbiorniczka wyrównawczego, problem tyczy się zwłaszcza S4/S6 C4. W 100/A6 nie było rozpórki seryjnie ....
Kolejna rzecz to podkrępowanie przewodów pompa hamulcowa - pompa abs.
Jeżeli okaże się, że 26,99 to za dużo to mogę Ci ofiarować w ramach koleżeńskiej współpracy pompę z S6 C4 czyli 25,4.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Właśnie dopatrzyłem się w inter carsie że w 3,0 tdi tez były pompy 25,4 a jednak bym chciał tę wiekszą, i jak tu wybrać . W przyszłości chciałbym na przód sześć tłoczków więc myślę żeby tą większą ustrzelić. Aktualnie ten mój pedał ciężko chodzi taki twardy ale jak mocno depnę to ostro hamuje ale chciałbym żeby chodził trochę lżej.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

jak ma chodzić lżej trzeba chyba zacząć od podciśnienia
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

hubos21 podpinałem manometr i pompka vacum nabiła -0,8 bara. Chyba że to ten zaworek zwrotny jest walnięty.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”