[AAT] Zmiana tarcz na wentylowane 312 mm
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
czy podejdą do naszych c4 jarzma z numerem 561?
bo wiem że 451 to napewno ale trzymałem w ręku oba i wyglądają identycznie. na dodatek gość pokazuje mi 2 zwrotnice z tego samego passata i mówi że na jednej jest 451 a na drugiej 561.
wie ktoś?
bo wiem że 451 to napewno ale trzymałem w ręku oba i wyglądają identycznie. na dodatek gość pokazuje mi 2 zwrotnice z tego samego passata i mówi że na jednej jest 451 a na drugiej 561.
wie ktoś?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Jarzmo obojętnie z czego, może być nawet z Leona albo Passata, wszystkie jarzma pod 312 z rozstawem 94mm są identyczne. Tarcza jest taka sama w C4, C5, B5, Superbie, A4/B6/B7
Ostatnio zmieniony 2014-07-11, 10:04 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Jarzma z rozstawem 94mm są pod żeliwne, pod aluminiowe mają rozstaw 146mm i występuję od A6/C5 po lifcie, A4/B6 i wszystko co nowsze
Potrzebujesz takie
Potrzebujesz takie
Ostatnio zmieniony 2014-07-11, 11:06 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Założyłem dzisiaj 312 do siebie i jestem rozczarowany, miałem całe kolumny z Paska B5 FL i przełożyłem cały komplet, tarcze idealne bez rantów, klocki TRW grube jeszcze i niestety spodziewałem się różnicy a jest niewielka, mówię, że może muszą się dotrzeć ale przecież one już jeździły w tym passacie jakiś czas, ehh, nie wiem czy przy ostrym naciśnięciu pedału lepiej się koła nii blokowały na ori tarczy 288 i klockach ATE, może hamując ze 140km/h jest trochę lepiej
Ostatnio zmieniony 2015-04-22, 22:28 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Też się tutaj zgodzę, już ze 3 lata mam wentylowane i różnica wtedy byłą spora, jak doszło serwo z pompą 25,4 różnica była jeszcze większa, wydaję mi się, że do pełni szczęścia brakuje większego podciśnienia więc trzeba elektryczną vaccum pompe zapodać, jedno co zauważyłem to, że klocki ATE nie mają sobie równych,
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Panowie tarcze 312mm zakłada się przedewszystkim po to aby była większa pojemność cieplna samej tarczy, także podczas jazdy spokojnej po mieście nie odczujecie różnicy, ale jak już kilka razy mocniej zahamujecie to poczujecie różnicę, i to samo tyczy się z większych prędkości.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13