[ALL] Heble z A8
: 2013-01-26, 21:09
Witam Wszystkich...
Zostało mi parę rzeczy po sprzedanym d11....
a wśród gratów kolumny hamulcowe przerobione pod zwykłe tarcze...
Wiadomo że w V8 a także w S4 c4 z lat 91-92 auta występowały z tarczami typu ufo..
Tarcze bardzo dobrej jakości ale bardzo drogie...dostepne tylko w aso 1,5 t pln
Także skompletowałem to i owo...
tarcze z A8 323mm i zaciski polift
Dodatkowo kolumny mc phersona(nie chciałem uziemiać auta i zrobiłem dystans pod tarczę ,który automatycznie centruje felgę. Stosując ten patent sprawdzony przez innych uzytkowników CCC0 montaż kompletnych hamulców od A8 przebiega praktycznie p&p i można zastosować go w S4 c4
Zaciski hamulcowe w V8 przykręcone są trzema k 17 do kolumny a od A8 mocowane są dwiema śrubami a żeby zamocować to w V8 trzeba odciąć górne ucho w kolumnie od V8 i rozwiercić dwa pozostałe na klucz19...
Konieczne jest przetoczenie piast V8 oraz usunięcie kołnierza, na którym siedziała tarcza UFO. Jak ktoś nie chce wybijać piasty z kolumny i zakładać nowego łożyska, może potraktować piastę szlifierką:ja wprasowałem nowe łożyska a piastę pojechałem szlifierą...
Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
Gotowy zestaw wymagający świeżego lakieru...
I tutaj moje pytanie czy dużo będzie trzeba rzeźbić żeby zapodać je w moim A6?
pozdro
Zostało mi parę rzeczy po sprzedanym d11....
a wśród gratów kolumny hamulcowe przerobione pod zwykłe tarcze...
Wiadomo że w V8 a także w S4 c4 z lat 91-92 auta występowały z tarczami typu ufo..
Tarcze bardzo dobrej jakości ale bardzo drogie...dostepne tylko w aso 1,5 t pln
Także skompletowałem to i owo...
tarcze z A8 323mm i zaciski polift
Dodatkowo kolumny mc phersona(nie chciałem uziemiać auta i zrobiłem dystans pod tarczę ,który automatycznie centruje felgę. Stosując ten patent sprawdzony przez innych uzytkowników CCC0 montaż kompletnych hamulców od A8 przebiega praktycznie p&p i można zastosować go w S4 c4
Zaciski hamulcowe w V8 przykręcone są trzema k 17 do kolumny a od A8 mocowane są dwiema śrubami a żeby zamocować to w V8 trzeba odciąć górne ucho w kolumnie od V8 i rozwiercić dwa pozostałe na klucz19...
Konieczne jest przetoczenie piast V8 oraz usunięcie kołnierza, na którym siedziała tarcza UFO. Jak ktoś nie chce wybijać piasty z kolumny i zakładać nowego łożyska, może potraktować piastę szlifierką:ja wprasowałem nowe łożyska a piastę pojechałem szlifierą...
Najważniejsze w tym rezanku jest dystans pomiędzy piastę, a tarczę hamulcową:dystans ten ustawia tarczę hamulcową w odpowiednim położeniu między klockami, centruje tarczę oraz felgę
Gotowy zestaw wymagający świeżego lakieru...
I tutaj moje pytanie czy dużo będzie trzeba rzeźbić żeby zapodać je w moim A6?
pozdro