[ALL] Heble z A8

Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

GTR34, :-P
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

GTR34 pisze:hubos21, S6 C5 raczej nie ma w ośce, co zrobić żeby do FWD wsadzić większe hamulce na tył? Bo quattro to nie problem, zaciski z S6 C4, S6 C5 albo A8 d2 podchodzą więc no problem, ale problem to jest jaki zacisk wsadzić do FWD żeby mieć tarczę 269 wentylowaną i sprawny rękaw?
nie ma w ośce ale dźwigienki od ręcznego chodzą przód-tył a nie tak jak w C4 quattro i A8, na AKP jest opisane rezanko tylnych 269mm, tarcza z S6/C4 zaciski z A8 FL, jarzmo albo A8 albo S6/C4 do ośki to samo tylko zaciski muszę być inne czyli S6/C5, S4/B5, Passat B5 FL 2.5 TDi quattro
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

afro89, Chwal się czy zadziałałeś coś w temacie. Bo strasznie ciekawy jestem :-P
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Na forum znalazłem informacje o tylnym zacisku z phaeton i tarczy 280mm. Mocowanie prawdopodobnie te samo oraz to że dźwignie zacisku chodzą identycznie jak w c4 a ceny zacisków tylnych phaeton nie są aż tak duże. Próbował ktoś bo chciałbym wrzucić coś większego na tył. Pozdro
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Grzesiek_Cichy pisze:Na forum znalazłem informacje o tylnym zacisku z phaeton i tarczy 280mm. Mocowanie prawdopodobnie te samo oraz to że dźwignie zacisku chodzą identycznie jak w c4 a ceny zacisków tylnych phaeton nie są aż tak duże. Próbował ktoś bo chciałbym wrzucić coś większego na tył. Pozdro
Rozkminiam ten temat ale zacisk od Phaetona jest dużo szerszy i jarzmo jest przykręcane na M12 albo nawet M14 już nie pamiętam pod 280mmpasują jarzma od S8/D2 FL, tylko trzeba jakaś tarcze dobrać z dużym ET bo dawać dystans 2cm między zwrotnicę a jarzmo to chyba nie bardzo

Do ośki chyba nie ma sensu dawać na tył takich mocnych hebli, 269mm już powinno starczyć w zupełności, balans hamulców może być nie zaciekawy i szybko blokować tylne koła, więc kupujesz tarcze z S6/C4, jarzma też albo z A8 i do tego zaciski alu pod tarcze wentylowane
Ostatnio zmieniony 2015-01-27, 07:59 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Dzięki za szybką odpowiedź. Oczywiście chciałbym włożyć 269mm na tył i to w zupełności by wystarczyło. Nie mam quattro więc problem zostaje z mocowaniem linek. Mają być od quattro bo są dłuższe. A z tym mocowaniem do belki o co chodzi? Phaeton bodajże do pojemności 3.0 ma te same zaciski co Audi A8 więc zostaje problem z montażem jarzma.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Ma takie same zaciski ale jak A8/D3 nie D2, z tymi linkami to jest różnie, A8/D2 FL ma inne zaciski alu niż S6/C5 S4/B5, w A8 linki chodzą prawo lewo a w S6/C5 przód tył, ja ma u siebie pod zwykłe tarcze alu zaciski z b6 i mam zamienione miejscami i lekko przesunięte dźwigienki ale jakbym wiedział, że zakres regulacji ręcznego jest taki duży to bym ich nie ruszał i by starczyły, ale najpierw sobie dopasowałem a później jechałem na kanał naciągnąć
Ostatnio zmieniony 2015-01-27, 20:25 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Czy taki zestaw byłby dobry do zmiany? Części pochodzą od kolegi z klubu.
http://olx.pl/oferta/zacisk-zaciski-tyl ... 6RMBZ.html
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

nie, raz, że będzie problem z linkami dwa tarcza z A8 ma wysokość 46 czy 48 z C4ma 64,2 cm prawie 2cm dystans musiałbyś dać i nie wiadomo czy w ogóle jest to możliwe,
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Dzięki wielkie kolego. Od Ciebie kupowałem przednie jarzma pod 312mm i chyba na tym pozostanę gdyż znalazłem zaciski i jarzma z S6 ale jest problem bo kolo nie sprzeda osobno a jest to w komplecie z całym tylnym zawieszeniem do quattro 4.2. U siebie mam ori zaciski chodzą prawidłowo więc zostanie tak jak jest. U siebie zmieniałeś na alu ale masz zwykłe tarcze jeśli dobrze zrozumiałem. Nie taki trudny montaż co szukanie odpowiednich elementów. A dostęp jest w moich okolicach nie zbyt dobry. Jeszcze raz dzięki poczekam poszukam. Pozdrowił.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

afro89 pisze:Panowie ja właśnie pracuję nad tylnymi tarczami, i powiem wam że jestem na dobrej drodze. Oczywiści planuję założyć wentyle na tył 269mm, na ori linkach. Jak już będę miał 100% pewności że wszystko pasi to was poinformuję.
afro89 I jak Ci wyszło? Bo dziś kupiłem zestaw od Buttera i mam zamiar wsadzić to do siebie.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

jeszcze nic nie wyszło
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

afro89 pisze:jeszcze nic nie wyszło
A z czym jest największy problem ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

u afrosia zapewne z czasem.
dystans 18mm.dluzsze sruby.
tarcze uzywki.przetoczone.
klocki prawie nowe.
tloczek wkrecony do konca.
sklada sie bez problemu na ori zacisku...
bez kombinacji z linkami itp.
zaraz ktos bedzie skamlal ze łe ze na uzywanej tarczy czy uzywanym klocku itp..
tarcze starczaja z tylu na 80 tysiecy.klocki na 40 tysiecy..
na 100 procent bedzie to lepiej hamowalo mimo tego ze tarcza jest stoczona czyli w sumie zabielona i wyrównana.
reczny dziala wlasciwie.calosc jest stabilna i solidna..wiec czemu nie..
jarzmo przedlift.tarcza przedlift.klocki zacisk seria c4.
nie ma zadnego propblemu ze oceira czy cos...

jezdze dziala nic nie bije.hamuje wlsciwie...po co przeplacac...
no i tarcza wyglada jakos sensowne w feldze :)
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Butterbean, można zapytać o szczegóły swapu?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”