Cześć
Mam takie dwie kwestia.
Czy serwa 4A0612105A I 4A0612107A będą pasować zamiennie? U mnie chyba padło serwo bo jak pompuje hamulcem na postoju słysze syczenie nad pedałami, auto nawet delikatnie opada na obrotach i nierówno chodzi jak przestaje pompować jest OK
Drugie pytanko mam odnośnie pomp hamulcowych w C4kach. Chciałem dzisiaj zmienić u siebie w 100 C4 pompe i załatawiłem sobie z AELa ale okazało się, że przy tej z A6 są większe gniezda pod przewody hamulcowe. Czyli wychodzi na to, że pompy z 100 i A6 nie pasują zamiennie? Pewnie trzeba zmienić przewody pompa hamlcowa-pompa ABSu i pompe ABSu żeby założyć taką pompe?
[100 C4] 2.0 16v ACE pytanie o serwo i pompe hamulcową
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli dobrze kminię to 107A jest nr serwa (1cześć) zaś 105A jest nr zespołu serwa z pompą hamulcową (2częsci). Tak czy siak wynika że to ten sam element wiec pasuje.
Pękł ci tłok plastikowy stąd "syczenie węża" w kabinie i bujanie po obrotach, bo lewe powietrze się dostaje do silnika. Wymiana jest zajebista, nie klnij tylko za dużo i nie rzucaj kluczami
Co do pomp hamulcowych, były różne stalowe, aluminiowe, Girling, Lucas. Musisz teraz przewody kupić z odp gwintami ew przejściówki jakieś dorwać w dobrym sklepie hydraulicznym (hydraulika siłowa).
Pękł ci tłok plastikowy stąd "syczenie węża" w kabinie i bujanie po obrotach, bo lewe powietrze się dostaje do silnika. Wymiana jest zajebista, nie klnij tylko za dużo i nie rzucaj kluczami
Co do pomp hamulcowych, były różne stalowe, aluminiowe, Girling, Lucas. Musisz teraz przewody kupić z odp gwintami ew przejściówki jakieś dorwać w dobrym sklepie hydraulicznym (hydraulika siłowa).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Co do serwa to na moim jest nr 4A0612105A a wchodząc do katalogu IC w zamiennikiach jak klikam nr oryginału to pokazuje 4A0612107A więc wychodzi na to, że to jest to samo. Jeśli chodzi o pompe to nie ma problemu bo moge ją oddać. Myślałem, żeby właśnie zmienić te kawałki przewodów od serwa do pompy ABS ale one mają większą średnice i pewnie tych mniejszych nakrętek nie da się założyć żeby możnay było przykręcić przewody do ABSu, dlatego poszukam pompy z 100tki. Ta z AELa jest Lucasa aluminiowa a moja zwykła metalowa ale narazie zajmę się serwem, ponoć deski nie trzeba odkęcać tylko plastik pod kierownicą, może jak się licznik wyciągnie jakieś dojście z góry też będzie.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT