Witajcie,
Intersuje mnie konwersja przednich hamulcow w S6 2.2t USDM. Zastane w tym aucie tarcze 276mm z dwutloczkowym zaciskiem Girling nie nadaja sie do intensywnej eksploatacji. Poza tym o ile udalo mi sie znalezc "jakies" klocki do tego to na tarcze wiekszosc dostawcow robi wielkie oczy i sie poddaje.
Korzystajac z Waszego doswiadczenia chcialbym zasiegnosc jezyka jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ? czy jest jakas dostepnosc czesci uzywanych czy sa to graty poszukiwane i trudne do skompletowania ?
Auto musi pozostac maksymalnie seryjne wizualnie bo takie auta zbieram, tj. maja zostac seryjne Avusy 16".
Z gory dzieki !
P.S. Znam screena z quattroworld, ale wlasnie nie wiem jak to wyglada w praktyce. Czy zwrotnice moga pozostac te same, czy seryjny Avus 16" wejdzie na te 314mm itp, itd
[Q] Hamulce przód S6 2.2t USDM
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
[Q] Hamulce przód S6 2.2t USDM
Ostatnio zmieniony 2016-04-08, 18:50 przez Mach, łącznie zmieniany 1 raz.
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Unikat Ci się trafił.Mach pisze:Zastane w tym aucie tarcze 276mm z dwutloczkowym zaciskiem Girling
Mach pisze:jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ?
Plug & Play
Czasami się pojawiają DEDYKOWANE do S4/S6 C4. Jednak nie martw się, w pierwszych wypustach S4 B5 i A8 D2 znajdziesz te zaciski, numer może się różnić jedynie.Mach pisze:czy jest jakas dostepnosc czesci uzywanych czy sa to graty poszukiwane i trudne do skompletowania ?
A czasem nie będziesz chciał jej niedługo na żółte blachy rejestrować ?.Mach pisze:Auto musi pozostac maksymalnie seryjne
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kk84 pisze:Mach pisze:jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ?
Plug & Play
Rozumiem ze zacisk HP2 to to samo co S4 B5...
Pytanie czy to wchodzi na 16"
Czy jest to na tyle p&p ze zwrotnice pozostaja te co mam ?
Potrzebuje zatem jarzma, wspomniane zaciski, tarcze 314x30 z klockami (tu z dostepnoscia aftermarketow nie ma problemu) ?
Przewody, etc ?
Moze ktos by dysponowal calym kompletem ? Nie lubie tracic czasu na to c
A czasem nie będziesz chciał jej niedługo na żółte blachy rejestrować ?.[/quote]Mach pisze:Auto musi pozostac maksymalnie seryjne
W pernym stopniu dobrze myslisz, auto ma pozosta seryjne ze wzgledu na predyspozycje na ciezawego youngimera. Niemniej mimo ze posiadalem i posiadam rozne wynalazki kwalifikujace sie na zolte blaszki nie jestem specjalnie zwolennikiem tego rozwiazania.
Jesli ktos dysponuje insta to tu widac dwie z moich OOOO
Dzięki za odzew i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-04-08, 19:57 przez Mach, łącznie zmieniany 1 raz.
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Tak.Mach pisze:Pytanie czy to wchodzi na 16"
Tak, jeżeli rozstaw otworów mocujących to 145mmMach pisze:Czy jest to na tyle p&p ze zwrotnice pozostaja te co mam ?
Zaciski z jarzmami, nowe przewody elastyczne zdało by się zamontować, tarcze, klocki, płyn i trochę czasu.
Nie dziwie się, praktycznie za bardzo "palcem nie można kiwnąć" przy takim aucie.Mach pisze: zolte blaszki nie jestem specjalnie zwolennikiem tego rozwiazania.
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Dobra juz sobie wlasnie sam czesciowo odpowiedzialem
Wg ponizszego linka potrzebuje takze zmieniac zwrotnice z koncowka nr AC, wobec czego robi sie juz trudniej z dostepnoscia
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/33797.phtml
Wg ponizszego linka potrzebuje takze zmieniac zwrotnice z koncowka nr AC, wobec czego robi sie juz trudniej z dostepnoscia
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/33797.phtml
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB