[Q] Hamulce przód S6 2.2t USDM

Mach
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

[Q] Hamulce przód S6 2.2t USDM

Post autor: Mach »

Witajcie,
Intersuje mnie konwersja przednich hamulcow w S6 2.2t USDM. Zastane w tym aucie tarcze 276mm z dwutloczkowym zaciskiem Girling nie nadaja sie do intensywnej eksploatacji. Poza tym o ile udalo mi sie znalezc "jakies" klocki do tego to na tarcze wiekszosc dostawcow robi wielkie oczy i sie poddaje.
Korzystajac z Waszego doswiadczenia chcialbym zasiegnosc jezyka jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ? czy jest jakas dostepnosc czesci uzywanych czy sa to graty poszukiwane i trudne do skompletowania ?
Auto musi pozostac maksymalnie seryjne wizualnie bo takie auta zbieram, tj. maja zostac seryjne Avusy 16".

Z gory dzieki !

P.S. Znam screena z quattroworld, ale wlasnie nie wiem jak to wyglada w praktyce. Czy zwrotnice moga pozostac te same, czy seryjny Avus 16" wejdzie na te 314mm itp, itd

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-04-08, 18:50 przez Mach, łącznie zmieniany 1 raz.
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mach pisze:Zastane w tym aucie tarcze 276mm z dwutloczkowym zaciskiem Girling
Unikat Ci się trafił.
Mach pisze:jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ?


Plug & Play
Mach pisze:czy jest jakas dostepnosc czesci uzywanych czy sa to graty poszukiwane i trudne do skompletowania ?
Czasami się pojawiają DEDYKOWANE do S4/S6 C4. Jednak nie martw się, w pierwszych wypustach S4 B5 i A8 D2 znajdziesz te zaciski, numer może się różnić jedynie.
Mach pisze:Auto musi pozostac maksymalnie seryjne
A czasem nie będziesz chciał jej niedługo na żółte blachy rejestrować :mrgreen: ?.
Mach
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Mach »

kk84 pisze:
Mach pisze:jak bardzo klopotliwa jest konwersja na europejskie HP2 bedace odpowiednikiem w tym roczniku ?


Plug & Play


Rozumiem ze zacisk HP2 to to samo co S4 B5...
Pytanie czy to wchodzi na 16" :roll:

Czy jest to na tyle p&p ze zwrotnice pozostaja te co mam ?

Potrzebuje zatem jarzma, wspomniane zaciski, tarcze 314x30 z klockami (tu z dostepnoscia aftermarketow nie ma problemu) ?

Przewody, etc ?

Moze ktos by dysponowal calym kompletem ? Nie lubie tracic czasu na to c
Mach pisze:Auto musi pozostac maksymalnie seryjne
A czasem nie będziesz chciał jej niedługo na żółte blachy rejestrować :mrgreen: ?.[/quote]

W pernym stopniu dobrze myslisz, auto ma pozosta seryjne ze wzgledu na predyspozycje na ciezawego youngimera. Niemniej mimo ze posiadalem i posiadam rozne wynalazki kwalifikujace sie na zolte blaszki nie jestem specjalnie zwolennikiem tego rozwiazania.
Jesli ktos dysponuje insta to tu widac dwie z moich OOOO ;-)


Dzięki za odzew i pozdrawiam :ok:
Ostatnio zmieniony 2016-04-08, 19:57 przez Mach, łącznie zmieniany 1 raz.
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mach pisze:Pytanie czy to wchodzi na 16"
Tak.
Mach pisze:Czy jest to na tyle p&p ze zwrotnice pozostaja te co mam ?
Tak, jeżeli rozstaw otworów mocujących to 145mm

Zaciski z jarzmami, nowe przewody elastyczne zdało by się zamontować, tarcze, klocki, płyn i trochę czasu.
Mach pisze: zolte blaszki nie jestem specjalnie zwolennikiem tego rozwiazania.
Nie dziwie się, praktycznie za bardzo "palcem nie można kiwnąć" przy takim aucie.
Mach
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2016-04-08, 18:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Mach »

Dobra juz sobie wlasnie sam czesciowo odpowiedzialem ;-)

Wg ponizszego linka potrzebuje takze zmieniac zwrotnice z koncowka nr AC, wobec czego robi sie juz trudniej z dostepnoscia :-(

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/33797.phtml
Ur-S6 | Ur-Allroad | inne AWD | MB
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Mach, Zmierz rozstaw otworów mocujących zacisk. 145mm = S6, 95mm = A6.
Szukasz rozwiązania fabrycznego, szablonowego więc przeszczep kolumn Cie nie minie jeżeli okaże się, że masz 95mm rozstaw oczek. Co innego custom :-> No ale Ty nie chcesz pewnie nawt o tym słyszeć.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

te zaciski to chyba były w audi 200 i to na pewno nie jest rozstaw 145mm
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”