[FWD] Bicie na kierownicy przy hamowaniu
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[FWD] Bicie na kierownicy przy hamowaniu
Przy mocniejszym hamowaniu czuje bicie na kierownicy, w ogóle hamulce są już słabe ,odkąd kupiłem auto a było to w roku 2014 nigdy jeszcze nie robiłem hamulców chce to teraz zrobić ale nie jestem pewny czy np tarcze hamulcowe wymieniać czy nie bo może te są dobrej jeszcze. Pali mi się już od kilku lat taka czerwona kontrolka kółko jakby otoczone podkowami.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1219
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Drżenie na kierownicy może być spowodowane tym że tarcze biją, jeżeli są już do wymiany to wymienić i sprawdzić cy ustało, jeżeli nie szukać dalej.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Casian
- Administrator
- Posty: 1219
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Wydaje mi sie że prowadnice odpowiadają za pracę klocków. Czy dobrze chodzą, czy nie.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Poszły na przód nowe tarcze hamulcowe LPR i nowe klocki na przód też LPR, nie ma bicia ani drgań na pedale hamulca ale hamulce są słabsze niż były, pedał jest bardziej miękki i trzeba mocno wcisnąć żeby hamowało, na starych gratach tak nie było , kwestia dotarcia ?
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Raczej kwestia odpowietrzenia, a druga sprawa zestaw musi się dotrzec
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Czy te LPR tarcze to dobre tarcze ? One kosztują do mojego audi 100 c4 po 140zł za sztukę na przód, hamują dobrze chociaż spodziewałem się że będzie lepiej.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Ja jeźdze na ATE - kiedys po wymianie jedna mi zaczeła bić lekko po najechaniu na kałuże po trasie - ale po jakiś 20kkm spokojnej jazdy sie wyrównały i zero bicia. Najlepsza jakosciowo firma , ojcu ostanio kupiłem najtansze tarcze do octavii to biją od samego poczatku - gównolit jakich mało
AEL INSIDE