[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30
Siemanko. Coraz poważniej zastanawiam się nad wymianą springów, te 20 letnie mają chyba powoli dośc, lub zbyt dużo od nich wymagam jak sie przesiadam ze sztywnego b6 taty, ale wydaje mi sie że są coraz bardziej pontonowate
I tu znalazłem taki o to zestaw Eibacha, nie chce mega obniżenia bo na moje tereny to sie nie nadaje, mieszkam na zadupiu gdzie w zimie bywa różnie więc max gleby być nie może, ma ktoś może fotki jak będzie to wyglądać? Jak by siadła tak ze 20mm od tego co jest na 1be było by akurat Druga sprawa jak z komfortem? Ma sie utwardzić żeby była pewniejsza lecz nie na deske żeby gubić plomby a plastiki wylecą przez okna FAjnie by było jak by było nieco sztywniej niż na 1BE. Miał ktoś z tym zestawem kontakt bo cena dość fajna
I tu znalazłem taki o to zestaw Eibacha, nie chce mega obniżenia bo na moje tereny to sie nie nadaje, mieszkam na zadupiu gdzie w zimie bywa różnie więc max gleby być nie może, ma ktoś może fotki jak będzie to wyglądać? Jak by siadła tak ze 20mm od tego co jest na 1be było by akurat Druga sprawa jak z komfortem? Ma sie utwardzić żeby była pewniejsza lecz nie na deske żeby gubić plomby a plastiki wylecą przez okna FAjnie by było jak by było nieco sztywniej niż na 1BE. Miał ktoś z tym zestawem kontakt bo cena dość fajna
-
- Mechanik
- Posty: 185
- Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielce, Warszawa
Sam myślę nad takim kitem. Mamy chyba takie same felgi -17. Ja dla poprawy amortyzacji myślę o zalozeniu opon 215/60/17. Powinny się zmieścić i nie wadzic. Jaką masz cenę sa springi?
Ostatnio zmieniony 2014-07-25, 17:58 przez DOMIELSON, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-02-07, 20:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: pomorze
Kolega EDD ma je w swoim C4, w połączeniu z seryjnym starym amorem. Jak dla mnie rewelacja. Praktycznie nie czuć utraty komfortu, tylko uważać bardziej trzeba na dziurach i innych przeszkodach.
http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=175
http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=175
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Osobiscie mialem takie sprezyny, znaczy kupilem -35mm Eibacha zalozylem je na tyl to siadl dokladnie o 6mm od tego co mam u siebie z tego co widac ori sport 1BE u mnie. Wiec wyciagnalem te sprezyny i sprzedalem te Eibachy 6mm to za malo by rozbierac caly zawias by je zalozyc
Z tego co czytalem to odczucia z jazdy na tych Eibachach podobnie jak na sporcie jesli chodzi o sztywnosc. Nawet smie twierdzic ze te spoorty co sa u mnie sa sztywniejsze niz ten Eibach...
Ja do siebie szukalem springow jakis nizszych ale jednak zostaje sport jest sztywno i nie buja sie na boki jak okret delikatnie sie ugnie przy mocnym skrecie a pozniej to juz czuc jak leci cale bokiem a dalej sie nie gnie wiec jest ok a ze tak zapytam skoro masz sporta masz stabilizator z tylu u siebie?
Z tego co czytalem to odczucia z jazdy na tych Eibachach podobnie jak na sporcie jesli chodzi o sztywnosc. Nawet smie twierdzic ze te spoorty co sa u mnie sa sztywniejsze niz ten Eibach...
Ja do siebie szukalem springow jakis nizszych ale jednak zostaje sport jest sztywno i nie buja sie na boki jak okret delikatnie sie ugnie przy mocnym skrecie a pozniej to juz czuc jak leci cale bokiem a dalej sie nie gnie wiec jest ok a ze tak zapytam skoro masz sporta masz stabilizator z tylu u siebie?
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Co tu dużo mówić, miałem te Eibach'y już kiedyś u siebie i na takich samych kołach jak ma adriang92, nie odczułem zbytnio straty komfortu po przesiadce z ori sprężyn. Poczułem dopiero jak przeszedłem na koło 18 cali z oponą 225/40. Wtedy było czuć, że jest sztywniej ale bez przesady. No też, że było się idiotą ( kiedyś) i chciało się niżej to zamieniłem się za sprężyny Lowtec'a. Tutaj to dopiero była strata komfortu, taczka, wóz drabiniasty itp itd. Kilka dni temu udało mi się ustrzelić identyczne Eibach'y jak miałem kiedyś właśnie, zmieniłem i jestem zadowolony, jest wyżej niż na -60 ale i niżej od serii. Niżej niż ori ale jeszcze w miarę komfortowo.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
adriang92, rzuć okiem na ostatnie strony tematu http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=98755#98755
Jak dla mnie jest dużo lepiej, ostatnio poleciałem po S8 obok oleśnicy 200 na tym mini łuku i jest duża różnica w porównaniu przynajmniej z 1ba trzyma się drogi jak żaba
Jedyne czego nie mogę przeboleć to jakie mamy krzywe drogi typu podłużne garby na drodze w poprzek... wcześniej na 1ba tego prawie nie czułem, a teraz... makabra jak dla mnie, jak pinpong skacze czasami (amory mam ori do 1ba) ;->
No i studzienki, też czuć strasznie, na jednej znowu ostatnio miesiąc po wymianie rozwaliłem łożysko od mcpersona górne
Jak dla mnie jest dużo lepiej, ostatnio poleciałem po S8 obok oleśnicy 200 na tym mini łuku i jest duża różnica w porównaniu przynajmniej z 1ba trzyma się drogi jak żaba
Jedyne czego nie mogę przeboleć to jakie mamy krzywe drogi typu podłużne garby na drodze w poprzek... wcześniej na 1ba tego prawie nie czułem, a teraz... makabra jak dla mnie, jak pinpong skacze czasami (amory mam ori do 1ba) ;->
No i studzienki, też czuć strasznie, na jednej znowu ostatnio miesiąc po wymianie rozwaliłem łożysko od mcpersona górne
Ostatnio zmieniony 2017-02-02, 19:28 przez msk, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: slask
Podlacze sie pod temat, jako ze w mojej c4 koniecznie trzeba wymienic zawias.
http://www.ebay.de/itm/Eibach-Bilstein- ... 540b3314c2
Takie cos by mnie interesowalo czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z takowym zawiasem?
http://www.ebay.de/itm/Eibach-Bilstein- ... 540b3314c2
Takie cos by mnie interesowalo czy ktos juz ma jakies doswiadczenia z takowym zawiasem?
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
gino_gti, Zawieszenie podchodzące pod beton, B12 to najtwardsze o skróconym skoku amortyzatory. Do siebie bym tego nie chciał nawet za darmo.
[ Dodano: 2014-07-27, 16:56 ]
Na niemieckie drogi to spoko, obniżyć konkretnie, utwardzić i można śmigać ale w Polsce z takim zawiasem to karoseria będzie żyła swoim życiem po jakimś czasie..
[ Dodano: 2014-07-27, 16:56 ]
Na niemieckie drogi to spoko, obniżyć konkretnie, utwardzić i można śmigać ale w Polsce z takim zawiasem to karoseria będzie żyła swoim życiem po jakimś czasie..