[Q] Tylne prawe koło. Metaliczny huk.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Siema Siema
Zwłaszcza ty witaj Jacku vel J.A.G. znam już wszystkie problemy związane z zawieszeniem mego auta.
Od przodu idąc:
Obie końcówki drążków kierowniczych.
Osłona przegubu prawe koło przód.
tuleja nad wahaczem (miejsce mocowania wahacza do ławy) - prawy przód - to na razie sobie odpuszczam bo luz jest minimalny.
Tył.
Powodem bicia jest umierająca sprężyna. W prawym tylnym kole ta sprężyna za dużo już nie najeździ. Jest w opłakanym stanie. A obijała się półośka o jakiś element spodu auta.
Teraz powstaje pytanie. Jak dobrać sprężyny do tego mego auta? Ja mam chyba -20mm. A to rzadki towar. Zwłaszcza do quattro. Kupię zwykłe to dupa będzie sterczeć. Kupię -40mm to przód będzie wyżej. Jak sprawdzić jakie u mnie siedzą sprężyny? Oczywiście kompleksowo wymienię obie nie jedną.
Poza tym. Zaciski regeneracja bądź wymiana. Nad tym trzeba się zastanowić.
Obie tarcze do wymiany. Jedna już ocieka rdzą druga jest zwichrowana. Tylne hamulce praktycznie nie hamują.
Tych odboi za cholerę nie widać z wysokości kanału. Nie wiem w którym miejscu one siedzą wiec nie mogę też podać ich stanu.
Hamulce przednie eleganckie. Wszystkie wahacze eleganckie. Amorki ponad 75% każdy.
Lista dość pokaźna roboty bardzo dużo zwłaszcza z tyłu ale jak sądzisz Jacku? Ogarniemy to sami przy dostępności dużego garażu z kanałem? Zawsze mogę zwerbować jeszcze brata ojca, który łeb ma nie od parady więc mógłby nam pomóc. Najważniejsze to by mieć ciebie jako "majstra" byśmy wiedzieli co i jak robić.
Pytanie do reszty. Podawajcie jakie części najlepiej kupować.
Zwłaszcza ty witaj Jacku vel J.A.G. znam już wszystkie problemy związane z zawieszeniem mego auta.
Od przodu idąc:
Obie końcówki drążków kierowniczych.
Osłona przegubu prawe koło przód.
tuleja nad wahaczem (miejsce mocowania wahacza do ławy) - prawy przód - to na razie sobie odpuszczam bo luz jest minimalny.
Tył.
Powodem bicia jest umierająca sprężyna. W prawym tylnym kole ta sprężyna za dużo już nie najeździ. Jest w opłakanym stanie. A obijała się półośka o jakiś element spodu auta.
Teraz powstaje pytanie. Jak dobrać sprężyny do tego mego auta? Ja mam chyba -20mm. A to rzadki towar. Zwłaszcza do quattro. Kupię zwykłe to dupa będzie sterczeć. Kupię -40mm to przód będzie wyżej. Jak sprawdzić jakie u mnie siedzą sprężyny? Oczywiście kompleksowo wymienię obie nie jedną.
Poza tym. Zaciski regeneracja bądź wymiana. Nad tym trzeba się zastanowić.
Obie tarcze do wymiany. Jedna już ocieka rdzą druga jest zwichrowana. Tylne hamulce praktycznie nie hamują.
Tych odboi za cholerę nie widać z wysokości kanału. Nie wiem w którym miejscu one siedzą wiec nie mogę też podać ich stanu.
Hamulce przednie eleganckie. Wszystkie wahacze eleganckie. Amorki ponad 75% każdy.
Lista dość pokaźna roboty bardzo dużo zwłaszcza z tyłu ale jak sądzisz Jacku? Ogarniemy to sami przy dostępności dużego garażu z kanałem? Zawsze mogę zwerbować jeszcze brata ojca, który łeb ma nie od parady więc mógłby nam pomóc. Najważniejsze to by mieć ciebie jako "majstra" byśmy wiedzieli co i jak robić.
Pytanie do reszty. Podawajcie jakie części najlepiej kupować.
Ostatnio zmieniony 2011-11-12, 13:30 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 8 razy.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Wszystko z tej listy poza zaciskami przerabiałem. W ogóle mam zrobiony cały nowy zawias Jakoś tak przy okazji zmiany sprężyn, żeby kilka razy nie wracać powymieniałem to i owo
Podstawowe narzędzia, klucze mam i wziąłbym, pozostają ściągacze do sprężyn. Mam jakieś ale są raczej słabe, więc jeśli możesz skołować coś lepszego będzie ok. Ewentualnie moimi to wykonamy bo przodu bałbym się ale tył w dodatku -20 łatwiej ścisnąć.
Można i ta poduchę nad sankami machnąć, jednak obawiam się że z czasem może nie być już tak ciekawie.
Czy końcówki tj nakrętki/śruby rzymskie były ruszane w niedalekiej przeszłości? Jeśli nie, jest z tym trochę zabawy.
Odboje widać lepiej na podniesionym aucie, są między czarną plastikową osłoną w kształcie długiego dzwona a górnym mocowaniem amorka w nadwoziu.
Dwie osoby styknie, nie ma potrzeby męczenia kogoś.
końcówki brałem Ruvilla 50zł,
osłony przegubów tylko Lobro/GKN (idą jako ori) 30zł,
tuleja nad wahaczem najlepiej Lemforder ale koszt ok 120zł ja kupiłem z tego względu Febi 50zł (są różne L i P ),
tarcze Meyla są są dość dobre i tanie jak na tył starczą ew. Zimmerman jak masz wentylowane ok150zł,
klocki - jak uważasz, ja brałem TRW
odbój 15zł z ośki
/Ceny za szt/
Wszystkiego na raz pewnie i tak nie zrobimy znając życie, bo zawsze coś wychodzi, coś ciężko odkręcić, coś ciąć trzeba itd.
Podstawowe narzędzia, klucze mam i wziąłbym, pozostają ściągacze do sprężyn. Mam jakieś ale są raczej słabe, więc jeśli możesz skołować coś lepszego będzie ok. Ewentualnie moimi to wykonamy bo przodu bałbym się ale tył w dodatku -20 łatwiej ścisnąć.
Można i ta poduchę nad sankami machnąć, jednak obawiam się że z czasem może nie być już tak ciekawie.
Czy końcówki tj nakrętki/śruby rzymskie były ruszane w niedalekiej przeszłości? Jeśli nie, jest z tym trochę zabawy.
Odboje widać lepiej na podniesionym aucie, są między czarną plastikową osłoną w kształcie długiego dzwona a górnym mocowaniem amorka w nadwoziu.
Dwie osoby styknie, nie ma potrzeby męczenia kogoś.
końcówki brałem Ruvilla 50zł,
osłony przegubów tylko Lobro/GKN (idą jako ori) 30zł,
tuleja nad wahaczem najlepiej Lemforder ale koszt ok 120zł ja kupiłem z tego względu Febi 50zł (są różne L i P ),
tarcze Meyla są są dość dobre i tanie jak na tył starczą ew. Zimmerman jak masz wentylowane ok150zł,
klocki - jak uważasz, ja brałem TRW
odbój 15zł z ośki
/Ceny za szt/
Wszystkiego na raz pewnie i tak nie zrobimy znając życie, bo zawsze coś wychodzi, coś ciężko odkręcić, coś ciąć trzeba itd.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
mógłbym skołować. Nie problem.J.A.G pisze: jeśli możesz skołować coś lepszego będzie ok
Tu strasznego luzu nie ma więc niech sobie jeszcze pojeździ.J.A.G pisze:Można i ta poduchę nad sankami machnąć, jednak obawiam się że z czasem może nie być już tak ciekawie.
Ja jeżdżę tym autem 2,5 roku. Za mojej kadencji nie były ruszane.J.A.G pisze:Czy końcówki tj nakrętki/śruby rzymskie były ruszane w niedalekiej przeszłości? Jeśli nie, jest z tym trochę zabawy.
To dlatego nie widziałem. Ten dzwon był. Odboje w takim razie machniemy też od razu skoro sprężyny będą wymieniane.J.A.G pisze:Odboje widać lepiej na podniesionym aucie, są między czarną plastikową osłoną w kształcie długiego dzwona a górnym mocowaniem amorka w nadwoziu.
Teraz pytanie. Jak ustalić czy te sprężyny to na bank -20mm. Bo moje auto nie stoi jak te wszystkie lochy na seryjnym zawiasie ale nie jest też mega niskie jak na -40mm.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Potrzebować będziesz jeszcze smar ATE do tłoczków/cylinderków, dobrze potraktować je czymś takim przy okazji. Weź 2tubki bo są małe albo jedną trochę większą.
Standardowo jeszcze jakiś "penetrus" i szczotkę druciankę.
Jesteś pewny że sworznie tylnych górnych wahaczy są ok?
Ze sprężynami sam miałem problem, wziąłem od 2.5tdi ale i tak wydaje mi się że tył deczko bardziej siedzi niż przód, jest to raczej spowodowane niby sportowymi amorkami które mogą mieć niżej talerz sprężyny. Przy okazji porównam to u ciebie
Jeśli amorki są ok i sprężyny masz -20 to szukaj takich inaczej nic nie wymyślisz...
[ Dodano: 2011-11-12, 14:54 ]
Jak poznać? Podaj ilość i kolory kropek na sprężynie.
Standardowo jeszcze jakiś "penetrus" i szczotkę druciankę.
Jesteś pewny że sworznie tylnych górnych wahaczy są ok?
Ze sprężynami sam miałem problem, wziąłem od 2.5tdi ale i tak wydaje mi się że tył deczko bardziej siedzi niż przód, jest to raczej spowodowane niby sportowymi amorkami które mogą mieć niżej talerz sprężyny. Przy okazji porównam to u ciebie
Jeśli amorki są ok i sprężyny masz -20 to szukaj takich inaczej nic nie wymyślisz...
[ Dodano: 2011-11-12, 14:54 ]
Jak poznać? Podaj ilość i kolory kropek na sprężynie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Wyszarpane na wszystkie strony i tylne zawieszenie (jeżeli chodzi o wahacze tuleje itd) jest super.J.A.G pisze:Jesteś pewny że sworznie tylnych górnych wahaczy są ok?
No ja mam właśnie sportowe amorki. Przynajmniej tak mi się wydaje.J.A.G pisze:jest to raczej spowodowane niby sportowymi amorkami które mogą mieć niżej talerz sprężyny.
Oho ciekawe czy tam jeszcze takie coś będzie. Bo farba już dawno znikła z tych sprężyn a jej miejsce zajęła rdza.Jak poznać? Podaj ilość i kolory kropek na sprężynie.
Koło trzeba zdjąć żeby przeprowadzić tę operację liczenia kropek jak podejrzewam?
Co do tylnych zacisków może najpierw spróbujmy je zregenerować? Mam dwa zestawy naprawcze już kupione. Także trzeba je wykorzystać w końcu.
Ostatnio zmieniony 2011-11-12, 15:07 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 2 razy.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Najlepiej zdjąć koło żeby zobaczyć. Jak nie na jednej to może na drugiej znajdziesz.
Ja nie wiem właśnie czy te -20 to przypadkiem przez sam amorek nie jest uzyskiwane w przypadku ori sportowego zawiasu. Może wystarczy że kupisz zwykłe sprężyny do TDI Q jak ja i nie będziesz maił za wysoko... Jak na moje oko to 1-2cm jest tył niżej albo to przez te dokładki nadkoli takie złudzenie. Jeśli masz sportowe amorki to śmiem twierdzić że można kupić zwykłe sprężyny i będzie równo. Podaj mi jeszcze co za amorki masz i nr jak da się sczytać.
Jak zaciski reanimować to i płyn kup, od razu wymienić można.
Ja nie wiem właśnie czy te -20 to przypadkiem przez sam amorek nie jest uzyskiwane w przypadku ori sportowego zawiasu. Może wystarczy że kupisz zwykłe sprężyny do TDI Q jak ja i nie będziesz maił za wysoko... Jak na moje oko to 1-2cm jest tył niżej albo to przez te dokładki nadkoli takie złudzenie. Jeśli masz sportowe amorki to śmiem twierdzić że można kupić zwykłe sprężyny i będzie równo. Podaj mi jeszcze co za amorki masz i nr jak da się sczytać.
Jak zaciski reanimować to i płyn kup, od razu wymienić można.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
płyn ma 2 lata także można go już w sumie też wymienić. Fakt.
Ok to ja teraz będę kompletował wszystkie części i będziemy w kontakcie.
Ok to ja teraz będę kompletował wszystkie części i będziemy w kontakcie.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Smar miedziany też weź, dobrze tym polecieć po pewnych elementach gwintowanych
O piwie wspominałem? To z kolei dobrze wlać w prowadzącego prace, wpływa to na efekty jego pracy i niesamowite olśnienie w trakcie Żarcik taki.
O piwie wspominałem? To z kolei dobrze wlać w prowadzącego prace, wpływa to na efekty jego pracy i niesamowite olśnienie w trakcie Żarcik taki.
Ostatnio zmieniony 2011-11-12, 18:42 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Uwierz, że o tym nie trzeba wspominać. To się po prostu wieJ.A.G pisze:O piwie wspominałem?
[ Dodano: 2011-11-13, 10:36 ]
Te części to na allegro szukać najlepiej czy po prostu w sklepie?
[ Dodano: 2011-11-14, 14:21 ]
Tak wygląda to wszystko
Po zdjęciu prawego koła czyli tego w którym tak łupie widać, że sprężyna jak i odbój jest w rozsypce totalnej.
Z lewej strony sprężyna jak i odbój jest ok. Odbój można by wymienić ale sprężynę to bym zostawił osobiście.
Widać tu te kropki? Bo jeżeli to te pacnięte farbą to są cztery. Trzy zielone i jedna niebieska.
Jak widać tarcze pozostawiają wiele do życzenia. Konieczna jest wymiana. Klocki tak samo.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie ma takich oznaczeń w Etce... Na drugiej, tej lepszej, widzę jakieś zielone ślady farby ale to raczej nie ori. to jest w połowie coś i u dołu, jakby z pędzla kapnęło ale to nie tak powinno wyglądać.
Te kropki powinny być w jednym rzędzie, w jednej linii/jednym zwoju obok siebie. Na pierwszej tej gorszej widać że są na 3 zwoju od góry ale z foty ciężko poznać i widzę tylko 2 bo dalej jest brud albo farba odłazi. Na drugiej nic nie widzę w tym miejscu, tylko te zielone kapnięcia ale to na pewno nie to. Wygląda jakbyś miał 2 różne sprężyny. Ktoś musiał jedną kiedyś wymienić. Sprawdź jeszcze raz te kropki bo to ważne.
Te kropki powinny być w jednym rzędzie, w jednej linii/jednym zwoju obok siebie. Na pierwszej tej gorszej widać że są na 3 zwoju od góry ale z foty ciężko poznać i widzę tylko 2 bo dalej jest brud albo farba odłazi. Na drugiej nic nie widzę w tym miejscu, tylko te zielone kapnięcia ale to na pewno nie to. Wygląda jakbyś miał 2 różne sprężyny. Ktoś musiał jedną kiedyś wymienić. Sprawdź jeszcze raz te kropki bo to ważne.
Ostatnio zmieniony 2011-11-14, 16:24 przez J.A.G, łącznie zmieniany 3 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
adriang92, mylisz się, przynajmniej w ori. U mnie było 5 z przodu a miałem seryjny sportowy. Z tyłu w sportowym i w komfort tym co teraz mam, jest tyle samo - 8zwojów...
Może niefabryczne rozwiązania mają inaczej ale ori różniły się tylko grubością drutu, twardością i wysokością.
Kamil, jak nie da rady odczytać i znaleźć takich sprężyn to myślę że kupić zwykłe do TDI Q i nie będzie jakieś różnicy. Z resztą co ci pozostanie jak nie znajdziesz... Używane też będą zapewne zmęczone. Może i znajdziesz -20 do Q ale kasy to pewne od groma będzie w ASO kosztować, bo nie wiem czy jamexa czy coś w tym stylu znajdziesz do Q
Może niefabryczne rozwiązania mają inaczej ale ori różniły się tylko grubością drutu, twardością i wysokością.
Kamil, jak nie da rady odczytać i znaleźć takich sprężyn to myślę że kupić zwykłe do TDI Q i nie będzie jakieś różnicy. Z resztą co ci pozostanie jak nie znajdziesz... Używane też będą zapewne zmęczone. Może i znajdziesz -20 do Q ale kasy to pewne od groma będzie w ASO kosztować, bo nie wiem czy jamexa czy coś w tym stylu znajdziesz do Q
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
ok uniosę te koło i zobaczę bo to brud więc już wiem w którym miejscu szukać.
[ Dodano: 2011-11-15, 21:05 ]
powoli kompletuje już części. Jutro będą:
klocki, odboje, osłona przegubu, zestawy naprawcze do zacisków oraz smary i płyny.
Co najśmieszniejsze, Pan w inter carsie potwierdził twoją teorię o odbojach J.A.G. Od razu mi zasugerował by brać od ośki na co odparłem, że właśnie tak chcę zrobić hehe
Brakuje jeszcze tarcz i końcówek. Nadal szukam. No i kwestia sprężyny nadal zostaje nierozstrzygnięta.
[ Dodano: 2011-11-15, 21:05 ]
powoli kompletuje już części. Jutro będą:
klocki, odboje, osłona przegubu, zestawy naprawcze do zacisków oraz smary i płyny.
Co najśmieszniejsze, Pan w inter carsie potwierdził twoją teorię o odbojach J.A.G. Od razu mi zasugerował by brać od ośki na co odparłem, że właśnie tak chcę zrobić hehe
Brakuje jeszcze tarcz i końcówek. Nadal szukam. No i kwestia sprężyny nadal zostaje nierozstrzygnięta.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie kupuj w inrercarsie Tam ceny są ok 30% większe niż w pobliskim lepszym sklepie motoryzacyjnym. W samym Augustowie znam takie 3 gdzie kupisz to samo za dużo mniej i masz możliwość zwrotu (odsyłanie to zawsze problem i koszty) tego co nie poszło.
Ten odbój nie pasuje sam z siebie, trzeb go "obrobić" ostrym nożem, obrać trochę jak ziemniaka Lepsze to niż nie mieć go lub zakładać wysypany. Rolę swoją na pewno spełnia.
Końcówki jak możesz sobie pozwolić bierz Lemfordera, będzie spokój na baaaaardzo długo, moim ruville niedługo rok mija i mają się dobrze.
Tarcze do turbognojka na tył starczą te ze średniej pułki np. Meyle, ja nawet do S6 takich szukałem, są deko inne a takich nie było w żadnej hurtowni, to zamówiłem Zimmermany a cena też nie wygórowana za bardzo. Brembo pewnie byłyby najlepsze.
Kropki sprawdzałeś na biedronce?
Ten odbój nie pasuje sam z siebie, trzeb go "obrobić" ostrym nożem, obrać trochę jak ziemniaka Lepsze to niż nie mieć go lub zakładać wysypany. Rolę swoją na pewno spełnia.
Końcówki jak możesz sobie pozwolić bierz Lemfordera, będzie spokój na baaaaardzo długo, moim ruville niedługo rok mija i mają się dobrze.
Tarcze do turbognojka na tył starczą te ze średniej pułki np. Meyle, ja nawet do S6 takich szukałem, są deko inne a takich nie było w żadnej hurtowni, to zamówiłem Zimmermany a cena też nie wygórowana za bardzo. Brembo pewnie byłyby najlepsze.
Kropki sprawdzałeś na biedronce?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13