[A6 C4] Sprężyny? Amortyzatory? Gwint?

Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Wilus spokojnie ci wystarczą18
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Wiluś - 18 to dobra decyzja.
Pamiętaj - nie szukaj nic o większych parametrach niż 8,5J ET45 ;)
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

Było 8,5j w 19" i juz są sprzedane...
Napisałem o 19" bo takie były już w garażu, ale szukałem przedziału 18/19" i dalej takiego szukam ;) Zobaczymy co sie znajdzie :D

Ale teksty typu 19" to za dużo, auto nie będzie jeździć, nie ruszy itp mnie załamują...
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

wilus_sc pisze:Ale teksty typu 19" to za dużo, auto nie będzie jeździć, nie ruszy itp mnie załamują...
Nie tylko Ciebie ;-)
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

Wracając do tematu tematu ;) Jakie springi? Powiedzmy jakieś 40/40 trzeba do tego amory? Jakie najniższe sprężyny dostanę do A6?

Bo ze względów finansowych raczej zacznę swoją przygodę od springów :D
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

wilus_sc, najniższe dostaniesz 60/60 - miał takie GTR u siebie. Chociaż ja mam 60/40 i wg mnie z przodu to jest to bezpieczne maksimum, natomiast tył jest wyżej przez co robi się klin.
U mnie siedzi komplet amortyzatorów gaz-olej - wypadałoby zmienić amory. O ile nie krótszy skok to chociaż gazowo-olejowe.
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

hexman marka sprężyn i amorów? ~koszt? ;)
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Ja mam sprężyny Weitec'a 60/40, amortyzatory przód Meyle, tył KYB - koszt? Sprężyny + amortyzatory tył + przód ~800zł.
Ostatnio zmieniony 2014-01-11, 10:21 przez hexman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Czekereke
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2013-07-15, 12:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dziki Wschód

Post autor: Czekereke »

hexman pisze:Ja mam sprężyny Weitec'a 60/40, amortyzatory przód Meyle, tył KYB - koszt? Sprężyny + amortyzatory tył + przód ~800zł.
To teraz ja zapytam,
czy Weitec wystepuje też z innym obnizeniem? Gdzie kupic Weitec'a?
I jakie obnizenie najlepiej do zawiasu 1BE? Domrze mysle ze 1BE daje od razu -20mm?
Ostatnio zmieniony 2014-01-14, 11:38 przez Czekereke, łącznie zmieniany 1 raz.
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

Delikatnie odświeżę temat ;)
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-wei ... 48947.html

Czy sprężynki z ogłoszenia powyżej podejdą do 1.9TDI?
Niby pisze że do 2.6 2.8 i 2.5tdi, no ale może...
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

wilus_sc, różnicy w mocowaniu nie będzie. Ale weź pod uwagę fakt, że silniki R5, czy V6 są zdecydowanie cięższe od R4 ;-)
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

będzie przód piał i patrzył w niebo :P
GEKON Quattro
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

Właśnie bałem się o różnice obciążenie, ale w końcu po to jest forum żeby się upewnić :D

Dzięki bardzo panowie, szukamy dalej ;)
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

A co jeśli chodzi o sprężyny firm JAMEX, MTS, FK?
Na aukcji pisz:

Wersja silnikowa:
1.8 / 2.0 / 2.6 / 2.8 / 1.9TDi / 2.5TD (bez Kombi / Quattro)
1.8 / 2.0 / 2.6 / 2.8 / 1.9TDi / 2.5TD (bez Quattro)

Do silników R4 i do R5???
Jak się one zachowają w 4R? Będzie przód piać?
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

wilus_sc pisze:Jak się one zachowają w 4R? Będzie przód piać?
Przy motorze R4 będzie na pewno wyżej niż przy R5 lub V6. Sporo wyżej, to jest pewne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”