[FWD] amortyzatory
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
pawlo12, ja to widzę tak jak ma być sztywno i do sportowej jazdy to bilstein później wrzucisz sobie przód do kompletu jak komfort to sachs olejowe
Ostatnio zmieniony 2014-02-05, 12:36 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
To są Bilstein B4, przeglądałem różne fora i niektórzy piszą, że wytrzymują dłużej niż Sachsy, zwłaszcza w samochodach wrogiej marki Na allegro są wystawione w komplecie z odbojami za 465zł, wystawia to sklep e-amortyzatory.pl również polecany, kupuj i zdaj relację bo się cały czas czaję http://allegro.pl/amort-tyl-2szt-audi-1 ... 92445.htmlpawlo12 pisze:Ja byłem dziś w hurtowni Polcar.Sprzedawca zaoferował mi amorki do tyłu BILSTEIN BNE-2921(gazowe)-cena 360zł za 2 sztuki z talerzykami.Oglądając allegro to wydaje się dobrą ceną,tylko intryguje mnie fakt że to gazówki bo z przodu mam chyba olejowe.Wiem że Bilstein to chyba jedna z najlepszych firm,co radzicie?brać te amorki?czy szukać olejowych?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
ja i tak kupie gazówki, na olejowych i ori springach jest za duży tapczan, tak naprawdę to ciężko o jednoznaczne opinie bo każdy ma inne oczekiwania, duży wpływ mają też koła, jak ktoś ma 18tki to będzie odczuwalnie twardziej, jak 15tki czy 16tki to balon trochę zamortyzuje, u mnie pojawił się też problem nurkowania przy hamowaniu, hamulce z B6 robią dobra robotę i niekiedy przód siada strasznie
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
U mnie na tyle są gazówki a na przodzie olejowe i nie zauważyłem żeby coś było nie tak, bilsteiny są twarde - nie da się ukryć z glebą trzyma sie to jak gokard, ja jeszcze jak miałem orginalne sprężyny po zmianie z gazówek kyb na olejówki sachsa byłem w szoku tak to płyneło po dziurach a charakterystyka jest super, wcale nie był tapczan, chociaż teraz nie mogę posadzić auta tak jak bym chciał bo olejówki i gleba to nie jest dobrana para - jest za miekko i będzie ocierało, nie mówiąc, że amory będą dostawały po dupsku.
Ostatnio zmieniony 2014-02-05, 21:23 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
A co sądzicie otych amorkach?lepsze od gazówek bilsteina?Cena;375zł z przesyłką-sklep z Krakowa ''Motostacja''na allegro
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 12:47 przez pawlo12, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Co Ty pierdzielisz, jak Cię zaraz kopne tam gdzie zapiecze to Przecież ja miałem u siebie z przodu olejówki i springi -60, było idealnie. Nigdy, ale to przenigdy z przodu koło mi nie musnęło ani razu o nadkole czy o rant, przód był idealny. Wszystko zależy od sprężyn. Lowtec'i są właśnie twarde i spokojnie dają radę na olejówkach, jeśli chodzi o przód, tył natomiast już nie daje rady... Ale to inna bajka.gavotte pisze:chociaż teraz nie mogę posadzić auta tak jak bym chciał bo olejówki i gleba to nie jest dobrana para - jest za miekko i będzie ocierało, nie mówiąc, że amory będą dostawały po dupsku.
Podsumuwując, jeśli chcecie Komfort- brać olejówki, najlepiej dołóżcie do Sachsa i będziecie mieli spokój na lata, do nie dużej gleby też się nadają, przymus ładowania sportowych amortyzatorów, jest ale do gleby powyżej -60.
Jeśli chcecie lekko twardziej od serii, bo tak będzie to brać Olej-gaz.
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
hubos21, wtedy jeszcze nie myślałem o glebie, założenie było takie "ma być komfortowo i chciałem żeby to troche podziałało"
GTR34, tak myślałem kiedy to się mnie czepisz nie napisałem, że się nie da tylko że amory gazowe tzw. sportowe mają krótszy skok tłoka. Moim zdaniem do krótszych sprężyn powinno się zamontować krótsze amorki, ze względu na to że amorek będzie pracował dużo krótszym skoku, do tego się przeniesie ten skok w dół amorka co go szybciej wykończy. Ewentualnie skrócić same tłoczysko
GTR34, tak myślałem kiedy to się mnie czepisz nie napisałem, że się nie da tylko że amory gazowe tzw. sportowe mają krótszy skok tłoka. Moim zdaniem do krótszych sprężyn powinno się zamontować krótsze amorki, ze względu na to że amorek będzie pracował dużo krótszym skoku, do tego się przeniesie ten skok w dół amorka co go szybciej wykończy. Ewentualnie skrócić same tłoczysko