[ALL] Stukanie w przednim prawym amortyzatorze.

Tibia74
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2019-02-15, 21:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

[ALL] Stukanie w przednim prawym amortyzatorze.

Post autor: Tibia74 »

Ostatnio zmieniony 2019-02-19, 17:27 przez Tibia74, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Fajnie obniżone sprężyny, miszczostwo świata. A ludzie wydają niepotrzebnie po tysiące złotych na obniżone zestawy...
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Tibia74
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2019-02-15, 21:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Tibia74 »

:mrgreen: haha czyli co teraz sprężyny do wymiany ?
Ostatnio zmieniony 2019-02-19, 18:07 przez Tibia74, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Nie no, ty tak serio? Żeby Cie na tym zawieszeniu nie wyrzucilo gdzieś na drodze i żebyś nie skończył na drzewie z tym cybantem. Weź to poodkrecaj może sprężyny jeszcze są całe...
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Tibia74
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2019-02-15, 21:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Tibia74 »

Na serio , nie znam się dlatego pytam ,chce żeby przejeździć rok czasu . Zrobię to jakoś sam bez podnośnika i co tam będzie do wymiany?
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

Bez podnośnika nic nie zrobisz, bez ściągaczek do spreżyn też nic nie zrobisz. Jak to rozetniesz, to może Ci wystrzelić w każdą stronę. Zalecam podniesienie samochodu, ściagnięcie sprężyn ściągaczkami i dopiero odkręcenie tego. A tak najbardziej profesjonalne, będzie wyciągnięcie całego Mcphersona i sprawdzenie tych sprężyn czy to się do czegoś jeszcze nadaje.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Jak na moje oko to sprężyny do wymiany

Obrazek

Chyba że to kawałek farby.
ryba80
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
Imię: Rafał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Rybno koło Działdowa
Płeć:

Post autor: ryba80 »

Widziałem obcinanie sprężyn, żeby obniżyć zawias, wkładanie gum pomiędzy zwoje sprężyn ale cybant-gleba to już naprawdę jakiś geniusz opracować musiał. Ściągaj to czym prędzej zanim Tobie albo komuś stanie się krzywda. Potem dopiero szukać przyczyn stuków. Oczywiście usunąć to z głową jak pisali przedmówcy żebyś nie musiał zębów na szufelkę zbierać. Swoją drogą poprzedni właściciel tego patentu to musiał być niezwykły gość.
Tibia74
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2019-02-15, 21:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Tibia74 »

Narazie chwilowo zmieniliśmy te cybanty na nowe musi wystarczyć do następnego tygodnia. Jak będzie to wszystko zmieniane sprężyny ,amortyzatory to będe musiał zaznaczyć jakieś położenie? Bo gdzieś czytałem przeglądając forum. Jakie pierdółki warto dodatkowo wymienić?
Ostatnio zmieniony 2019-02-20, 22:07 przez Tibia74, łącznie zmieniany 5 razy.
ryba80
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
Imię: Rafał
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Rybno koło Działdowa
Płeć:

Post autor: ryba80 »

Tak trzeba zaznaczyć i to dokładnie (inaczej kąty się rozjadą) - jak otworzysz maskę to trzeba oznaczyć np. cienkim markerem dookoła te trójkątne poduszki mocowania amortyzatorów względem kielichów. Amortyzatory da się wymienić górą po wyjęciu tych trójkątnych poduszek i odkręceniu pierścienia trzymającego amortyzator (między zwojami sprężyny) oczywiście po zdemontowaniu tych cybantów (inaczej nie dojdziesz np.kluczem żabą) na które widzę że się zawziąłeś, zmiana ich na nowe to strata pieniędzy trzeba było dołożyć parę złotych na ściski do sprężyn byłoby więcej pożytku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”