Witam,
2 lata temu zmieniałem amortyzatory przód na Bilstein B6, rok temu tył na Bilstein B6 plus sprężyny Eibach. W tym miesiącu oddałem auto na weryfikację stuków, pomimo wymiany każdej tulejki i gumy w zawieszeniu. Okazało się, że 3 z 4 amortyzatorów stuka(ma luz na trzpieniu). Myślałem, że B6 przeżyje moje auto, niestety jakość jest fatalna. Przejechałem może mniej niż 10tyś km i stuki z przodu miałem od samego początku eksploatacji. Macie jakieś doświadczenia z jakością amortyzatorów B6/B8?
BTW: Zmieniłem na Koni Sport - jak na razie bardzo poprawnie.
[Q] Bilstein B6 - stuki - słaba jakość/żywotność
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
ba z 4lata temu kolega sie tez szarpnał na b6tki jeden odrazu stukał przedni poszedl na reklamacje i uwzglednili a drugi sie wylał po pół roku zirytowany utopiona kasa kupił najtansze kamoki i jezdza do dzis bezawaryjnie.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
W moim przypadku B6 też stukało od pierwszego założenia, ale zanim wymieniłem wszystkie pozostałe rzeczy, żeby wyizolować przyczynę, to niestety trochę czasu zleciało i przy okazji gwarancja. Może te B8 są jednak lepszej jakości dla Audi C4. Słyszałem dużo negatywnej opinii na temat Bilstein(rózne modele aut) od mechanika i wręcz nie uwierzyłbym, gdybym nie doświadczył sam....
BTW: Wrażenia z Koni Sport po pierwszych jazdach są bardzo poprawne, stuków brak. Ustawienie tłumienia w połowie zakresu regulacji.
BTW: Wrażenia z Koni Sport po pierwszych jazdach są bardzo poprawne, stuków brak. Ustawienie tłumienia w połowie zakresu regulacji.