Cześć, ostatnio zacząłem się zastanawiać jak to jest na prawdę z tym Nivo - wiadomo, owiane jest niezbyt dobrą sławą ze względu na awaryjność, dostępność i cenę części, a jak jest z komfortem? Jak to wygląda w porównaniu do takiego np. 1ba?
Załóżmy, że pompa, przewody, tylne amortyzatory (czy co tam jest) są w świetnym stanie, wszystko zadbane i serwisowane - czy dalej istnieje ryzyko, że coś postanowi nagle puścić i tracimy zawieszenie, wspomaganie i portfel?
U mnie mało brakuje do full wersji i tak się właśnie zastanawiam nad dołożeniem nivo
[Q] Nivo - warto czy nie?
- hamish
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2017-09-08, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
[Q] Nivo - warto czy nie?
Ostatnio zmieniony 2018-05-10, 18:01 przez hamish, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
Nie wiem czy jest sens zakładać taką rzecz do sedana, w kombi ma to jeszcze zastosowanie. Jeżeli nie będziesz woził cementu w bagażniku to moim zdanie granie nie warta świeczki. No chyba że dążysz do pełnej opcji to jeszcze rozumiem Dodatkowo nivo o ile wiem to jest tylko na tył. To lepiej już chyba zrobić sobie pneumatykę.
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-03-05, 14:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Puck
Z tego co się orientuje to raczej każdy się Nivo pozbywa po pierwszej awarii. Zobaczymy ile ja wytrzymam Oby jak najdłużej. Co do komfortu to zawieszenie przód jest takie samo co w serii, tylko obciążony tył się podnosi. Cementu nie przewożę, dlatego większego komfortu dzięki temu nie odczuwam, nawet jeżeli jest. Szukałem ostatnio amorków, i pozostaje regeneracja w razie czego, bo z używkami bardzo krucho (nie znalazłem żadnej szt), a oryginały mimo kosmicznych kwot nie dostępne.Nawet nie chce wiedzieć co z resztą elementów.Nie pchałbym się w to. Pozdrawiam
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
co do nivo to gdzie regenerować takie amory?
ja mam nivo w aan i miota nim jak szatan
coś trzeba z tym zrobić żeby się drogi kleiło
Jak nie znajdę to bedę wywalał i wkładał zwykłe zawieszenie
Robił to ktoś już??
ja mam nivo w aan i miota nim jak szatan
coś trzeba z tym zrobić żeby się drogi kleiło
Jak nie znajdę to bedę wywalał i wkładał zwykłe zawieszenie
Robił to ktoś już??
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nivo bylo dobrym rozwiazaniem na samopoziomowanie sie reflektorow..xenon wtedy spelnial wszystkie wymagania.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...