[Q-AUT.] Wymontowanie tylniej półosi

Wszystko co związane z w/w kategorią.
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

[Q-AUT.] Wymontowanie tylniej półosi

Post autor: Larix »

Muszę wymienić simering tylnego dyfra z prawej strony. Odkręciłem śruby od przegubu wewnętrznego i dalej nic... przegub jakby sklejony z flanszą mostu. Czy trzeba odkręcić też śrubę a piaście koła aby wyszarpać półoś , czy co mam zrobić ?
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
mioso150
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-06-30, 16:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: mioso150 »

odkręcasz 6 śrub od przegubu zewnętrzengo i następnie masz jedną srube imbusową w środku tej flanszy pod smarem
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Nie chodzi mi o flanszę. O półoś.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
mioso150
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-06-30, 16:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: mioso150 »

u mnie wychodził bez problemu

[ Dodano: |24 Maj 2016|, o 23:50 ]
a jak nie to odkręc wahacz i odchyl całą piaste
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Larix, Z tyłu by wyciągnąć półoś najlepiej wyciągnąć sworzen wahacza by półoś miała pole manewru do "zwężenia" podobnie jak z przodu. Odkręcasz śruby przegubu wewnętrznego i w zasadzie powinna wyjść. Przegub siedzi delikatnie w zagłębieniu flanszy więc tutaj może być delikatny opór. Z pewnością będzie trochę smaru. Flanszę przegubu i tak jak doradził CI mioso150, musisz także odkręcić bo inaczej do simmeringu nie podejdziesz.
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Sworzeń czyli masz na myśli ten górny wahaczyk ? Już go odkręciłem i mcPhersona wyjąłem a to dalej jakieś zapieczone (tak jak piszesz w zagłębieniu flanszy) :-/ No nic , będę kombinował.
Ostatnio zmieniony 2016-05-25, 13:11 przez Larix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wprost.musisz zastosowac mlotek.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Młotek zastosowany. Sprawa załatwiona. Dzięki za rady ;-)
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
ODPOWIEDZ

Wróć do „Półosie i przeguby”