[FWD-AUT.] a6 c4 2.6 abc obroty na piątym biegu przy 100 km/
- riders82
- Czeladnik
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-10-09, 12:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nysa
[FWD-AUT.] a6 c4 2.6 abc obroty na piątym biegu przy 100 km/
Witam pytanko mam jak w temacie, ile wam kręcą motory 2.6 w manualu na piątym biegu przy 100 km/h, u mnie w automacie jest dokładnie 2.5 tys na 4ce
Ostatnio zmieniony 2013-10-31, 21:43 przez riders82, łącznie zmieniany 1 raz.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Hehe, może kiedyś będzie okazja to sprawdzimy czy taki muł
Mój szwagier swoim ABC w ośce i manualu dostał baty
Może nie bardzo ale do ok 100 km/h był pół auta za mną. Chyba mam na prawdę zdrowe 2.6 ze zdrową skrzynią
Wiesz, ty w manualu musisz dobrze wystartować i ślizgają ci się przednie koła, ja wciskam gaz do końca i startuję od razu z 4 kopyt, zanim to nadrobisz już jestem daleko przed tobą
A jak pada deszcz czy śnieg to już nie mówię. Tak więc co innego osiągi na papierze a co innego rzeczywistość
Mój szwagier swoim ABC w ośce i manualu dostał baty
Może nie bardzo ale do ok 100 km/h był pół auta za mną. Chyba mam na prawdę zdrowe 2.6 ze zdrową skrzynią
Wiesz, ty w manualu musisz dobrze wystartować i ślizgają ci się przednie koła, ja wciskam gaz do końca i startuję od razu z 4 kopyt, zanim to nadrobisz już jestem daleko przed tobą
A jak pada deszcz czy śnieg to już nie mówię. Tak więc co innego osiągi na papierze a co innego rzeczywistość
Ostatnio zmieniony 2016-10-13, 23:08 przez Słowik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Apophis
- Czeladnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: FZA
No trakcja owszem ma duzo do rzeczy ale ja wybacz po 8 latach posiadania muła ważącego ze 160kilo i kosztujacego 8kafli za remont ciagle szarpiacego bo mechatrnika itp mam manuala w quattro i kiluje kazda seryjna D2 z 4hp
A6 mam w manualu i ośce i wsadze tam dłuższa skrzynke bo ta to dramat ma byc cicho wygodnie
A6 mam w manualu i ośce i wsadze tam dłuższa skrzynke bo ta to dramat ma byc cicho wygodnie
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
No w A8 to ci się nie dziwię bo te skrzynie rzeczywiście do trwałych nie należą
W A6 na szczęście te skrzynie są pancerne i proste chociaż mnie też strasznie wkurza brak tej "piątki". Dlatego na trasie raczej nie jeżdżę szybciej niż 130 bo spalanie sporo wzrasta. I tak nie mogę zejść poniżej 10l/100
W A6 na szczęście te skrzynie są pancerne i proste chociaż mnie też strasznie wkurza brak tej "piątki". Dlatego na trasie raczej nie jeżdżę szybciej niż 130 bo spalanie sporo wzrasta. I tak nie mogę zejść poniżej 10l/100
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
No wiesz, manual i ośka to już zasługuje na 2 litry na 100 mniej
U mnie jak zlewałem olej to miał ładny czerwony kolor więc na pewno musiał być regularnie wymieniany. Z resztą całe auto było regularnie serwisowane w CH. Świadczy o tym rachunek za ostatni przegląd na prawie 1500 CHF
Ja już mam dość manuala. Jeżdżę dużo po mieście w korkach i nie bawi mnie wachlowanie biegami i ciągłe wciskanie sprzęgła Automat to jednak mega wygoda, jedziesz na pełnym luzie. Jedyne zastrzeżenia to tylko te wysokie obroty na autostradzie
U mnie jak zlewałem olej to miał ładny czerwony kolor więc na pewno musiał być regularnie wymieniany. Z resztą całe auto było regularnie serwisowane w CH. Świadczy o tym rachunek za ostatni przegląd na prawie 1500 CHF
Ja już mam dość manuala. Jeżdżę dużo po mieście w korkach i nie bawi mnie wachlowanie biegami i ciągłe wciskanie sprzęgła Automat to jednak mega wygoda, jedziesz na pełnym luzie. Jedyne zastrzeżenia to tylko te wysokie obroty na autostradzie
- Apophis
- Czeladnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: FZA
Te wysokie obroty to jakis dramat wszystkich benzyn w A6. W innych np oplach były do wyboru skrzynie CR-krótkie i WR dłuższe i miałeś opcje czy ma sie zbierac szybko na mieście czy spokojniej w trasie. Daewoo w lanosie zrobiło nawet fajna hybrydke łacząc obie opcje. A audi robi jakies dziwadztwa. Ja jednak poprawiam fabryke po swojemu i wtedy mam komfort podrózowania,ekonomie lepsze osiągi itd.
Faktycznie palnałem nieco gafe bo tip to oprócz 4 łapek ma jeszcze zamulający konwerter i wiele wieksza mase do popchania :)A to sie odbije w spalaniu.
Owszem wygoada automata nie ma sobie rownych w mieście ale rachunki za serwis też
Faktycznie palnałem nieco gafe bo tip to oprócz 4 łapek ma jeszcze zamulający konwerter i wiele wieksza mase do popchania :)A to sie odbije w spalaniu.
Owszem wygoada automata nie ma sobie rownych w mieście ale rachunki za serwis też