[Q-AUT.] Jaki olej do 4hp18

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

No to mało wiesz bo ja nie znam wprawdzie militeca więc sie nie wypowiem ale ceramizery z efektami stosuje od lat i co z tego że robi warstwe jak to pomaga i daje efekty. Rozbieralismy silniki po ceramizerach było widać ładnie co potrafią. Kazdy leje co chce ja to mam sprawdzone :ok:
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

Powiem ci tak: dodawałem ceramizera od przebiegu 20 tyś km w Renault Kangoo 1.5 dci ( zapewne wiesz jaki to gówniany silnik ), olej zmieniałem co 10 tyś km i co? Gówno mu to pomogło. Przy nie całych 190 tyś km i tak panewki szlak trafił. Czyli życia mu to nie przedłużyło ;-)
Więc moim zdaniem zawiódł na całej linii i nigdy nie wleję już tego do silnika.
Militeca jak wlewam to od razu wyczuwam różnicę w pracy silnika, skrzyni, wspomagania itd. i to mnie przekonuje w 100% ;-)
Awatar użytkownika
Apophis
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 91
Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: FZA

Post autor: Apophis »

Jak wlewasz do trupa to nie pomoże mu i woda z kibla dalajlamy :)

Ja wlewałem do silników wieeelu i w kazdym miał mniej lub więcej pozytywów. Takie daewoo mojej zonki 1.5 8v spala po ceramice 400ml oleju na 10000 a nie szczedzi sie mu sandała :)
Normalnie to potrafiły chac tyle na 2tys km albo krócej...

W moich dwoch V8 ceramizerek uaksamitnił prace silniczka natomiast kolega w innym daewoo zauwazył lepsza zmiane biegów po zalaniu do skrzyni.

Mam opinie kilku mechaników znaznych mi i na forch co dostrzegaja wiele pozytywów.
Więc działac działa na pewno.
Co do militeca w wolnej chwili poczytam bo zaciekawiłes mnie tym :)
Awatar użytkownika
OLAtritonracing
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-15, 12:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustroń

Post autor: OLAtritonracing »

Panowie mam pytanie. Posiadam skrzynię 4hp-18 CDU. Doradzono mi olej Dexron II z Mobila czerwony, a w skrzyni okazało się, że jest olej żółty. Filtr był niezmieniany, więc sądzę, że to też olej jaki zalała fabryka. Jaki mam więc wlać tam olej? Jako, że z racji wieku polecono mi wymianę statyczną, więc domyślam się, że olej czerwony nie można zmieszać z żółtym?

EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.

Panowie mam pytanie. Posiadam skrzynię 4hp-18 CDU. Doradzono mi olej Dexron II z Mobila czerwony, a w skrzyni okazało się, że jest olej żółty. Filtr był niezmieniany, więc sądzę, że to też olej jaki zalała fabryka. Jaki mam więc wlać tam olej? Jako, że z racji wieku polecono mi wymianę statyczną, więc domyślam się, że olej czerwony nie można zmieszać z żółtym?

EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.


A jak zmierzyć poziom oleju w te skrzyni? Trzeba dokupić bagnet?

//Pani Olu, nie piszemy posta pod postem.
//void
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez OLAtritonracing, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”