Strona 2 z 2

: 2013-11-27, 23:03
autor: wolfik0
Ja bym nie smarował bo to nie filtr oleju że musisz dokręcić to kręcąc i trąć uszczelką ;-)

: 2013-12-10, 15:56
autor: Tedi
:D jestem zadowolony :) wreszcie sucho , koleś co robił mi rozrząd mówił ze wymienił uszczelkę pompy vacum a po odkręceniu był tam czarny silikon teraz wygląda całość elegancko. A miałem już przygotowane pieniądze na wymiane uszczelki pod głowicą :) teraz za to będą koła na lato :) Uszczelkę zamówiłem w salonie Skody. Pozdrawiam!

: 2013-12-14, 19:47
autor: arwam
ja mam w dwóch autach zrobione na odpowiednio dobranym oringu, a w tym roku doszedł stary LT31 z silnikiem 2.4D R6 i tam też zrobiłem na oringu, jak narazie wszędzie sucho, choć trzeba się liczyć z tym że po około dwóch latach trzeba będzie oringa zmienić, jednak patrząc na koszty, to i tak sie opłaca.
jedna mała rada, żeby Wam nie wyskakiwał oring z rowka, umyjcie rowek benzyną, i oring też odtłuście, i składajcie koniecznie na sucho.
przylgnie na głowicy też odtłuśćcie.

ja tak zrobiłem w trzech swoich autach i jak narazie mam spokój. w setce zrobiłem jakieś 3 lata temu, w coupe 2 lata temu i jak narazie w okolicach vacu sucho jak pieprz...

: 2014-03-20, 15:28
autor: Sławekc4
Odświerzę temat
Jakiego oringu szukać jaką ma mieć średnicę i grubość bo jak odkręcę pompę to chcę już zrobić wszystko żeby auta nie unieruchomić na kilka dni zanim zdobędę uszczelkę.