[A6-2.5TDI AAT] Zamiennik katalizatora

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategorii a jest związane z silnikami wysokoprężnymi.
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Rafał_93, tutaj się nie mogę zgodzić. Podesłałem koledze link z katem który ma wkład metalowy świetnie sprawuje się przy wymianie zapchanego kata. Jest bardziej odporny na zapchanie właśnie przez ten wkład nie tak jak porcelanowo-platynowy. Temat poruszany często na forum A6 i śmiało polecam dobre rozwiązanie. Tu nie chodzi o ekologie ale też o silnik. Jakieś ciśnienie powinno być w układzie więc zrobić tak jak być powinno. Te wymogi Uni to puki co nie wejdą wszędzie bo wszystkie starsza auta nie da rady usunąć z rynku użytkowania. Przemysł motoryzacyjny za wiele straci. Takie mam zdanie i osoby które kupowały te "katalizatory" polecają go. Pozdrawiam.

[ Dodano: |19 Sty 2016|, o 23:53 ]
Jeśli któryś u mnie się zapcha wstawię właśnie taki jaki poleciłem koledze. Można zajżeć opinię ludzi na forum A6. Dość często poruszany temat. Silnik ma chodzić dobrze w pełnym osprzęcie a ujmowanie pewnych elementów skłądowych typu katalizator czasem negatywnie wpływa na jego pracę. To jest jedno z najleoszych rozwiązań. Są jeszcze katy BOSAL którego kiedyś wspawałem właśnie do Golfa III. Wycinanie katów nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba że ktoś szuka mamony ale tu odejmie a za chwilę i tak będziesz wydawał. Nie bez powodu układy wydechowe czasem i te sportowe mają "gwintowane" środki. Zapraszam do lektury:) Pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

A jak spr czy katalizator jest u mnie zapchany. Bo może to inna przyczyna jest tego dławienia. Czy sonda w układ wydechowy pokaże mi czy kat jest do wywalenia?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Casian, jedynie rozkręcić pozostaje przy kolektorze wydechowym i wizualizacja na żywo...w nowszych samochodach jak moim 2 sondy przy katalizatorach końcowych są własnie od pomiaru przepływu i w razie zapchanego sitka kata sonda daje info do kompa silnika itp. W starszych modelach chyba tego nie ma.
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Casian, nie ma sond, wycięcie katalizatora nie zaburza pomiarów. Jeśli jest ori kat to na pewno zapchany.
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

dechpo, kolego co ma się rozumieć jak ori kat to zapchany?? W mojej byłej secie a aktualnie ojca 2.6v6 sa ori katy i mają się rewelacyjnie więc taka prognoza zapychania nie ma tutaj miejsca. Zdrowy kat w samochodzie z przebiegiem oryginalnym 275tyś i w takim wieku świadczy o zdrowej kondycji silnika. Mija 2 rok od założenia lpg i katy dalej sprawne i czyste. Na zapchanie katalizatora ma wpływ wiele czynników więc zajzeć po prostu w sito i będziesz widział jak wygląda. Za oryginalny kat dostaniesz tyle że spokojnie kupisz zamiennik który Ci wysłałem w linku. Pomiarów nie....chyba, że miałes na myśli parametry to tutaj nie wyrażę zgody.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”