[100-2.5TDI AAT] kolektor dolotowy odkręcił się

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ogólnie coś tam gdzie niegdzie było jak by taka srebrna siateczka wydmuchana w kawałkach, przypuszczam że to ta właśnie uszczelka
yaho1983
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2011-11-30, 12:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oława/Kluczbork

Post autor: yaho1983 »

Witam, widzę dawno temu pisane ,ale wrócę do tematu.. dziwnie wczoraj się okazało ze i u mnie 3 śruby zgubione pozostałe odkręcone uszczelka zniszczona gwinty zerwane;( może ktoś pomoże z jakiego powodu się tak dzieje? mechanik przypuszcza, ze to może być wina chiptuningu... turbina daje za dużo i tak się mogło stać..hym.. jak sądzicie?
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Winny jest zly montaz a nie chip tuning, to jak ja pompuje 1,65bara to znaczy ze mi zaeaz urwie kolektor? :-D
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
yaho1983
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2011-11-30, 12:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oława/Kluczbork

Post autor: yaho1983 »

wiec raczej po regeneracji turbo źle skręcone? i takie skutki..;/
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

yaho1983, nie turbo a kolektor ktos dokrecil na hama, a potem zostawil z obrobionymi gwintami.
Nie masz 500KM zeby od wibracji sie wszystko rozkrecalo....
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
yaho1983
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2011-11-30, 12:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oława/Kluczbork

Post autor: yaho1983 »

no , no rozmumiem... jak robiłem turbo to wtedy było tylko tam grzebane dla tego przypuszczam ze to właśnie przyczyną było..
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

śruby same z siebie się nie luzują. zbyt mały moment dokręcenia i tyle. w szczególności gdzie temperatury się zmieniają to się śruby rozkręcają więc musi być dobrze skręcone. Oprócz dobrego momentu warto gwinty kleić :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”