[100-2.5TDI AAT] kolektor dolotowy odkręcił się
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-11-30, 12:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oława/Kluczbork
Witam, widzę dawno temu pisane ,ale wrócę do tematu.. dziwnie wczoraj się okazało ze i u mnie 3 śruby zgubione pozostałe odkręcone uszczelka zniszczona gwinty zerwane;( może ktoś pomoże z jakiego powodu się tak dzieje? mechanik przypuszcza, ze to może być wina chiptuningu... turbina daje za dużo i tak się mogło stać..hym.. jak sądzicie?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Winny jest zly montaz a nie chip tuning, to jak ja pompuje 1,65bara to znaczy ze mi zaeaz urwie kolektor?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
yaho1983, nie turbo a kolektor ktos dokrecil na hama, a potem zostawil z obrobionymi gwintami.
Nie masz 500KM zeby od wibracji sie wszystko rozkrecalo....
Nie masz 500KM zeby od wibracji sie wszystko rozkrecalo....
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
śruby same z siebie się nie luzują. zbyt mały moment dokręcenia i tyle. w szczególności gdzie temperatury się zmieniają to się śruby rozkręcają więc musi być dobrze skręcone. Oprócz dobrego momentu warto gwinty kleić