[A6-2.5TDI AEL] zmiana turbiny z K14 na K16

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

arwam pisze:Audki, ja kialem turbo z s2 ale z wewnetrznym zaworem wg.
No przecież tak napisałem:) w ogóle czemu nic nowego nie zapodajesz??
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

audki, bo auto jest na sprzdaz fotki juz porobilem tylko jescze ogloszenie wystawic
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
rychu1717
Mechanik
Mechanik
Posty: 154
Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wadowice

Post autor: rychu1717 »

Temat już dawno był poruszony ale nie do końca mogę znaleźć jednoznaczna odpowiedzieć. Czy jest ktoś po przesiadce z K14 na K16 i może się wypowiedzieć o ile wstaje później ta turbina?Czy jest to spora różnica i mniej więcej jaki jest przyrost mocy(o ile coś w ogóle jest) ?
Ostatnio zmieniony 2020-01-16, 18:49 przez rychu1717, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”