Strona 4 z 7

: 2012-12-11, 13:13
autor: afro89
WojtekC4, W AEL-u jest tłokorozdzielacz 11mm. Osobiście sprawdzałem u mnie

: 2012-12-11, 17:09
autor: icemerc
też wydaje mi sie ze AEL ma 11 mm pompe ale ze pompa od AAT tylko 10mm to nie wiedziałem...

: 2012-12-11, 17:12
autor: GTR34
Jest tak jak mówi afro89, AEL ma 11mm, AAT w manualu ma 10mm, a AAT w automacie też ma 11mm.

: 2012-12-11, 18:04
autor: msk
one są plug&play AAT<->AEL ?

: 2012-12-11, 18:06
autor: GTR34
Tak.

: 2012-12-11, 18:29
autor: Casian
jeszcze jedno pytanie do znawców :) te końcówki Boscha DSLA 150P764 nr katalogowy 2 437 010 060 po wpisaniu w googla wychodzą że to jakby zestawy naprawcze są koszt 300 zł średnio.. A ktoś pisał na forum że istnieją same rozpylacze tylko i one niby maja kosztować ponad 100 zł.. Czy ja dobrze kojarzę czy wchodzę w ślepą uliczkę myślową i nic takiego nie istnieje ?

: 2012-12-11, 21:09
autor: WojtekC4
Casian, Bo tak jest,rozpylacze 216tki z Boscha kosztują 115zł za sztuke.

[ Dodano: 2012-12-11, 21:11 ]
Ja na próbe założyłem te firdsy,jak narazie jest ok a tańsze o połowe.

: 2012-12-11, 21:12
autor: Casian
WojtekC4 pisze:Casian, Bo tak jest,rozpylacze 216tki z Boscha kosztują 115zł za sztuke.
A może ktoś mi podać nr katalogowy Boscha takich właśnie samych rozpylaczy ? Upieram się bo znajomy może kupić to taniej jako pracownik firmy. Ale musi znać nr katalogowy dokładny. Wtedy bym mógł porównać ceny.

: 2012-12-11, 21:17
autor: WojtekC4
DSLA150P764 Podaj mu ten numer i będzie wiedział o co chodzi,ale ja bym wolał pojechać do pompiarza i kupic u niego,bo jak kupisz u niego to policzy mniej za robote i dostaniesz gwarancje a tak to raczej nie będziesz miał żadnej gwarancji jak cos pójdzie nie tak.

: 2012-12-11, 21:49
autor: Casian
znalazłem w katalogu BOSCH-a... dla potomnych jakby ktoś potrzebował : nr Bosch 0433 175 176 - rozpylacz otworkowy

I jeszcze znalazłem coś takiego jakby ktoś potrzebował:

"Jeżeli silnik AHY to zapewne DSLA 150 P764 .Dla informacji - Firad w takim oznaczeniu ma zamiast litery "D" swoją "A" - czyli oznaczenie ASLA 150 P 764"

: 2012-12-12, 15:01
autor: WojtekC4
Casian, I jak tam dowiedziałeś sie czegoś?

: 2012-12-12, 15:39
autor: Casian
To musi troche potrwać. Znajomy wysyła info do centrali i oni dadzą odp czy mogą ściągnąć i po jakiej cenie... Jak cos bedę wiedział to dam znać...

: 2012-12-26, 21:44
autor: Casian
A może ktos napisać co i jak powino wyglądać aby dobrze wejść w świat podnoszenia mocy ?? :) Od czego zacząć, jakie etapy po kolei i na czym zakończyć..
Rozumiem że dobrze by było w AAT:

- zakupić wtryski 0,216
- do turba się nie odnoszę gdyż my mamy w 100 K16
- u mnie istnieje taka możliwość że mam już tłokorodzielacz w swojej pompie 11 mm
ale potem co?

sprawdzenie w jakim stanie jest silnik ? Czyli hamowania ? Spr wydajności pompy wtryskowej ? A na końcu soft ? Mógłby ktoś opisać taka małą procedurę ?

: 2012-12-26, 21:48
autor: Dawid2542
no i pytanie czy pod w/w mody kolegi Casian, starczy seryjny Intercooler czy trzeba by już coś kombinować?

: 2012-12-26, 21:54
autor: GTR34
Zależy w jakie moce będziesz celował, ale myślę, że do K16stki styknie seryjny. Co innego gdybyś zakładał większe turbo, wtedy FMIC ma sens. W takim wypadku to nie bardzo :-/