[100-2.5TDI AAT] tuning mechaniczny, podnoszenie mocy, wtrys
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Dawid2542, Nie wiem ile mogą kosztować takie 0.216 ale właśnie o te chodzi.
Casian, Turba nie musisz szukać masz GIT Jeśli chcesz to zrobić za dobre pieniądze to Kupuj Używane wtryski 0.216. Napisz do To_Ja! lub do mnie a załatwię Ci program i w 1000zł się zmieścisz a mocy będziesz miał duuużo więcej. Podejrzewam że np. Jak byś się zgadał z kimś np Dawidem by my się umówili i pojechali razem to może i taniej by zrobił ten program, a przy okazji zrobili by my mini spota i opisali wasze wrażenia.
Casian, Turba nie musisz szukać masz GIT Jeśli chcesz to zrobić za dobre pieniądze to Kupuj Używane wtryski 0.216. Napisz do To_Ja! lub do mnie a załatwię Ci program i w 1000zł się zmieścisz a mocy będziesz miał duuużo więcej. Podejrzewam że np. Jak byś się zgadał z kimś np Dawidem by my się umówili i pojechali razem to może i taniej by zrobił ten program, a przy okazji zrobili by my mini spota i opisali wasze wrażenia.
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 10:49 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
temat na dzień dzisiejszy traktuje jako kompendium wiedzy Jak ogarnę inne rzeczy będę się zastanawiał nad podniesieniem mocy.. bo do dzisiejszego dnia pamiętam przejażdżkę z afro89 jego potforkiem... hehehe
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Casian, Karawan już ma inne serce a mianowicie VNT wpadło także NM jest duuużo niżej od 2000 tyś mam pełną moc a nie od 2800 jak przedtem czego winą była do d..y turbina. Ale K16 jak najbardziej.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
kk84, Urywać nie urywa ale jest dobrze. U ciebie będzie urywać na co czekam z niecierpliwością. Dzięks i pozdro
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 10:54 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Jak to będzie miało miejsce w przyszłym roku na wiosnę, to czemu nie, tylko najpierw muszę silnik gdzieś zbadać w jakiej kondycji mam, a to nie jest proste jak się doń VAGa nie da podpiąć bo ciągle tylko can't synch baud i d*pa
Ostatnio zmieniony 2012-12-09, 20:50 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Wymienia się zawsze wszystkie, chodzi o to żeby wtryski miały zbliżony do siebie stan. Większe rozbieżności mogą wpłynąć na nierówną prace silnika tyczy to się także średnicy otworów rozpylaczy. Cały komplet musi mieć taka sama średnice otworków jak i ciśnienia otwarcia. Można wymienić całe kompletne wtryski jak i same końcówki. Przy kupnie kompletu używanych bywa że jest inna wtyczka od sterującego, nie ma najmniejszego problemu zęby przylutować swoją będzie działać. Możesz też wyjąć swój komplet i oddać komuś na wymianę końcówek na większe. Wtryski wyjmiesz jak i założysz samodzielnie to łatwa robota. Nalezy pamiętać aby dać nowe miedziane podkładki pod wtryski przy wymienia koszt nie duży ok 2zl/sztuka w ASO. Wtryskiwacze z silników AAT/AEL mają fabryczne ciśnienia 190/300 i lepiej takie właśnie ustawiać przy wymianie samych końcówek chodzi o te pierwsze ciśnienie 190, np komplet oryginalnych wtryskiwaczy 0.216 z transportera będzie miał pierwsze ciśnienie 220 co może wpłynąć na gorsze palenie.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
oczywiście najlepiej jest kupować nowe.. ale może warto tez zapytać po pompiarzach czy takich nie mają.. Myślicie że warto czy raczej odpuścić takie myki ? Nowe jak gdzieś czytałem to koło 1000 zł ale mogę się mylić..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Casian, Dokładnie nowe będą chodzić w tych cenach a używki kupisz taniej i to kompletne wtryski a nie same końcówki.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13