[100-2.5TDI AAT] Po zmianie rozrządu nie chce zapalić, dlacz
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
[100-2.5TDI AAT] Po zmianie rozrządu nie chce zapalić, dlacz
Wykręcałem pompe wtryskową w moim AAT, bo myślałem że padła. Auto nie odpaliło rano. Jednak okazało się, że ukręciło frez na dolnej zębatce wału korbowego. Zębatka wymieniona, rozrząd ustawiny na znaki jak powinien być, popa podaje paliwo na wszystkie wtryski jednak auto nie chce zapalić Co może być powodem? co mogłem pominąć? na plaku chwile złapie i to wszystyko. Tak ani na sekunde nie chyci
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
No dokładnie, nic. Stuków nie słychać ale sprawdzę jeszcze ciśnienie czy zawory się nie powiginały czasemdawid89 pisze:tzn krecisz krecisz i nie odpala ? masz podpiete wszystkie kostki ? nie było słyszalnych zadnych stukow ?
Próbowałem zmieniać kąt wtrysku a nawet przestawiałem ją o jeden ząb na pasku w przód i tył i nicvarious pisze:Dawka jak pompe sciagales albo kat wtrysku. Bardzo delikatne przestawienie i nie odpali
A pompy nie rozkręcałem więc dawka nie mogła się chyba zmienić...?
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Jeśli nie ściągałeś nastawnika to nie.
Pamiętaj że mogłeś pompe zamontować o 180 stopni obróconą tzn. znaki się zgadzają ale pompa podaje do nie tego cylindra. Ustaw wszystko na znaki, zdejmij pasek z pompy, obróć wałem dokładnie 1 raz na znak i ponownie zamontuj pasek z pompy To prawdopodobnie pomoże
Pamiętaj że mogłeś pompe zamontować o 180 stopni obróconą tzn. znaki się zgadzają ale pompa podaje do nie tego cylindra. Ustaw wszystko na znaki, zdejmij pasek z pompy, obróć wałem dokładnie 1 raz na znak i ponownie zamontuj pasek z pompy To prawdopodobnie pomoże
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Zapomnij, że zapali. O jeden ząbek na pasku ? Przecież na kole zębatym to się ustawia po niecałym milimetrze. Musisz trafić w początek wtrysku po prostu, najlepiej mieć do tego zegar który wkręca się w tłoko-rozdzielacz pomiędzy przewodami wysokiego ciśnienia, ustawiasz początek wtrysku na zegar tak aby odpalił, potem korygujesz vag'iem. Bez zegara trzeba się męczyć.Tomas pisze:Próbowałem zmieniać kąt wtrysku a nawet przestawiałem ją o jeden ząb na pasku w przód i tył i nic
[ Dodano: 2014-09-27, 23:04 ]
Jeśli przestawiłby koło zębate pompy o 180 stopni, znaki by się nie zgadzały. Sytuacja o której piszesz jest możliwa, jeśli się źle założy falę w pompie. Inaczej nie ma takiej możliwości jeśli dobrze pamiętam.various pisze:Pamiętaj że mogłeś pompe zamontować o 180 stopni obróconą tzn. znaki się zgadzają ale pompa podaje do nie tego cylindra.
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
various pisze:GTR34, jest to możliwe, zobacz u siebie, koło pasowe wałka jak i pompy kręci się 2x wolniej niż koło wału więc znaki zgrywają się co drugi obrót wału. 99% to jest przyczyna
Sprawdzałem, ale gdy wszystkie znaki się schodzą pompa podaje paliwo na 1 cylinder, więc musi być dobrze ustawiona.
Jedyne co zostało to zapowietrzone wtryski, bo już na prawde nic innego nie mogło zostać.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
various, Faktycznie masz rację, ale ustawiając wał na "zero" ( znak na kole zamachowym ) głowicę masz w punkcie również, jeśli rozrząd poprawnie ustawiony i do tego się ustawia pompę na znak, wtedy nie ma opcji, że pompa wtryskuje paliwo na nie ten cylinder co powinna. Po prostu o milimetr będzie przestawiona i już nie zapali. No nie jest tak ?
[ Dodano: 2014-09-28, 18:10 ]
Bynajmniej ja zawsze tak robię, ustawiam rozrząd na cechy, czyli punkt na dwumasie, sprawdzam czy zgrywa się głowica z wałem korbowym i dopiero ustawiam pompę. Nie ma innej możliwości.
[ Dodano: 2014-09-28, 18:10 ]
Bynajmniej ja zawsze tak robię, ustawiam rozrząd na cechy, czyli punkt na dwumasie, sprawdzam czy zgrywa się głowica z wałem korbowym i dopiero ustawiam pompę. Nie ma innej możliwości.
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg