Witam temat wałkowany wiele razy ale chce opisać mój problem bo komu mogę się pożalić?!
A wiec tak niedawno był robiony rozrząd, po wymianie przy pewnych obrotach z obciążeniem dziwne stuki dochodziły z okolic rozrządu więc mechanior zajrzał, sprawdził, wymienił napinacz jeszcze raz paska rozrządu i w sumie bez zmian ale miałem to później zbadać, i tak po tyg zaczęły się szopki z paskiem pk zaczoł drgać próbował spaść no więc kiwaczkę zmieniłem z napinaczem(oczywiście kiwaczka też wariowała) i dalej bez zmian Czytałem,czytałem na forach i stwierdziłem że to koło pasowe hm... ale przy wymianie nie było popękane kupiłem nowe CORTECO wrzucili i teraz pasek sie uspokoił... Koledzy i teraz setno, te moje stare koło nie wygląda na popękane nie przyglądałem się z boku staremu jak chodzi ale te nowe nie kręci się idealnie, widać jak troszeczkę na boki chodzi.. Mam powody do zmartwień? Przed wymianą rozrządu wszystko cykało aż miło czy to wina mechaniora ? czy te koło musi się kręcić idealnie?
[A6 C4 2,5 TDI] koło pasowe
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
[A6 C4 2,5 TDI] koło pasowe
Ostatnio zmieniony 2011-07-22, 22:36 przez chmieliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2011-06-08, 21:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
Mogło również przyczyną być zle dokręcone to koło do wału, siła z jaką powinno być dokręcone jest około 400NM wiec bardzo dużo, miałem okazje u siebie dokręcić wiec wiem co mówie, w starej C3 jak słabo dokręciłem to mi wywaliło rowek na wale .
Skoro nie widać uszkodzeń gumy to w czym siedziała przyczyna jak wcześniej było dobrze ??
Skoro nie widać uszkodzeń gumy to w czym siedziała przyczyna jak wcześniej było dobrze ??
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno