Witam. Proszę o ocenę logów. Aktualizacja postu. Zamieszczam pliki z logami by było czytelnie.
Jeśli chodzi o wtryski zostały wymienione końcówki na 0.216. Pompa wtryskowa uszczelniona i ustawiona w autoryzowanym serwisie BOSCH. W aucie brak EGR i KAT. Wszystkie wężyki podciśnienia sprawdzone a te podejrzane zostały wymienione na nowe. Wtrysk sterujący wykazuje oporność 100 omów. Nowy olej i filtr oleju. Nowy filtr paliwa i wszystkie węże, auto zalane V-power, nowy filtr powietrza.
Logi przed wymianą końcówek wtryskiwaczy i uszczelnianiu pompy:
000 STATYCZNE
000 STATYCZNE BS
013 STATYCZNE
Po wymianie końcówek wtryskiwaczy na 0.216 i uszczelnieniu pompy:
000 STATYCZNE
000 STATYCZNE BS
001 - 004 STATYCZNE
004 STATYCZNE BS
007 STATYCZNE
013 STATYCZNE
007 -013 STSTYCZNE BS
Logi DYNAMICZNE:
001 DYN
003 DYN
004 DYN
010 DYN
011 DYN
013 DYN
Pozdrawiam Dawid.
2.5 TDI AEL - ocena logów. Aktualizacja.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-11, 17:11
- Imię: Dawid
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rogoźnica
- Płeć:
2.5 TDI AEL - ocena logów. Aktualizacja.
Od 10 lat w posiadaniu C4 2.5 ael i od 4 lat 100 C4 2.3 AAR.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Coś się z autem dzieje???? Szarpie słaby??? Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. Jak z odpalaniem ?????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-11, 17:11
- Imię: Dawid
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rogoźnica
- Płeć:
Witam. Trochę czasu minęło od mojej wizyty tutaj więc z góry przepraszam za moją nieobecność i brak usprawiedliwienia.
Z autem tragedii nie ma przyspiesza dobrze cos tam lekko podymia podczas butowania ale w normie. Jak silnik zimny to pali dość slabo a na ciepłym od strzała. Na wolnych ma "ciężkie" spaliny tzn. gryzący zapach i czasami delikatnie falują obroty ale tragedii nie ma choć wolałbym żeby silnik płynnie pracował na biegu jałowym.
Na podstawie powyższych logów jest coś co można poprawić ewentualnie czy są oznaki niedomagania któregoś ukladu?
Pozdrawiam Dawid
Z autem tragedii nie ma przyspiesza dobrze cos tam lekko podymia podczas butowania ale w normie. Jak silnik zimny to pali dość slabo a na ciepłym od strzała. Na wolnych ma "ciężkie" spaliny tzn. gryzący zapach i czasami delikatnie falują obroty ale tragedii nie ma choć wolałbym żeby silnik płynnie pracował na biegu jałowym.
Na podstawie powyższych logów jest coś co można poprawić ewentualnie czy są oznaki niedomagania któregoś ukladu?
Pozdrawiam Dawid
Od 10 lat w posiadaniu C4 2.5 ael i od 4 lat 100 C4 2.3 AAR.