[2.5 TDI AAT] Ciężko pali na zimnym..

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Fidas
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-08-25, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wlkp

[2.5 TDI AAT] Ciężko pali na zimnym..

Post autor: Fidas »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :ok:
Problem polega na tym, że auto bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, ale po odpięciu kostki czujnika temperatury płynu chłodniczego (2 piny) pali na strzała. Na początku myslalem ze winny jest właśnie czujnik więc go wymienilem, ale nic to nie dało. Później dowiedziałem się, że może to być pompa wtryskowa, wiec pojechałem ustawić kąt wtrysku i nic to nie pomogło, nawet sie wkurwilem, ze nie potrzebnie było cos ruszane przy pompie, ale ok robilem to z nadzieją, że problem zniknie.
Ostatnio wyczytałem też, że może to być akumulator do wymiany (co raczej odpada, bo ten ma nie cały rok) lub rozrusznik do regeneracji..
Dlatego dodaje filmik żebyście usłyszeli jak odpala..
https://youtu.be/x5LLG3AoIq0

Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłów co robić..
kajoj
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: kajoj »

Faluje?Stawiam na nastawnik
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Witam, sprawdź napięcie akumulatora na zimnym silniku bo podczas kręcenia zapala się abs, miałem tak w golfie gdy był słaby aku,
poczyść drobnym papierem ściernym wszystkie masy na karoserii i silniku,oraz + na rozruszniku,po tylu latach bardzo często są zaśniedziałe,
wstaw logi grup 000,001,004,007, (na rozgrzanym silniku przy 90*)
bez tego nikt nie pomoże :)
Awatar użytkownika
Fidas
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-08-25, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wlkp

Post autor: Fidas »

Kajoj, nie faluje chodzi równo. Tylko teraz po tym calym ustawianiu mam wrazenie, ze dzwiek silnika przy przyspieszaniu jest taki bardziej twardy, nie wiem moze mi sie wydaje

[ Dodano: |2 Wrz 2020|, o 21:43 ]
Scania V8 pisze:Witam, sprawdź napięcie akumulatora na zimnym silniku bo podczas kręcenia zapala się abs, miałem tak w golfie gdy był słaby aku,
poczyść drobnym papierem ściernym wszystkie masy na karoserii i silniku,oraz + na rozruszniku,po tylu latach bardzo często są zaśniedziałe,
wstaw logi grup 000,001,004,007, (na rozgrzanym silniku przy 90*)
bez tego nikt nie pomoże :)
Jesli chodzi o napięcie to mam taką opcje w radio i pokazuje +- 13,7 do 14.
Kurde to może mieć sens z tym akusem, bo jak przejade jakis dystans i sie podladuje to kręci szybciej.

A co do tych logów to nie wiem o co chodzi podejrzewam ze jakieś dane z kompa..?
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Na 100% zrypany kąt wtrysku - ustaw 75 w basic settings w gr 000 i bedzie odpalał od strzała.
Ostatnio zmieniony 2020-09-09, 13:53 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
radekgrabo
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2012-03-22, 10:42
Imię: Radek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: MŁAWA
Płeć:

Post autor: radekgrabo »

Ja mam to samo wtryskiwacze leja u mnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”