[A6-2.5TDI AEL] brak mocy nawiekszych końcówkach wtrysków
- Charry50
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka BHA
[A6-2.5TDI AEL] brak mocy nawiekszych końcówkach wtrysków
witam, wymieniłem końcówki na 216. (wszystko robione na stole przez fachowca) i po zamontowaniu nagle stracił moc. mocy dostaje dopiero około 3tyś obr. Podejżewam zbyt małą dawke paliwa i tu rodzi sie pytanie. czy zmiana mapy wystarczy czy musze jeszcze mechanicznie wyregulowac pompe? a moze to cos innego?
Ostatnio zmieniony 2017-05-16, 23:57 przez Charry50, łącznie zmieniany 1 raz.
- gustav
- Mechanik
- Posty: 215
- Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Powinieneś odczuć wzrost mocy w stosunku do starej konfiguracji. Pamiętaj że dawka 4.1mg na 0.210 jest mniejsza niż dawka 4.1 mg na 0.216. Dawkę można wyregulować nastawnikiem bądź komputerem. Co by nie było - najlepszym wyjściem jest soft.
- Charry50
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka BHA
tak ael i wstawilem 216, po założeniu stracił moc. rozmawialem juz z gosciem ktory sie zajmuje pisaniem softów i umowilem sie juz na wizyte. A może to złe ustawienie wtrysków ( cisnienia rozpylania, bo gosc, ktory ustawial nie wiedzial ze to sa wieksze końc.)
Ostatnio zmieniony 2017-05-17, 20:35 przez Charry50, łącznie zmieniany 1 raz.
- Charry50
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka BHA
no wlasnie tez tak czytalem, a tu jest inaczej, brak dymu jakiego kolwiek nawet pod mocnym obciążeniem i dodatkowo brak mocy. wydaje sie jak by sie powiekszyla turbodziura. dopiero od 3tyś obr. dostaje pałera ale to i tak nie to co bylo na serji. myslisz ze zmiana mapy pomoze czy to tylko strata czasu i pieniedzy?
2 miejsce Zlotu Toruń 2019
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Charry50, może lepiej odczytaj nr końcówek wtrysków??? Sam kupowałeś końcówki???? Może ktoś się pomylił i zamiast większych założył mniejsze ????? Dla mnie dziwna sprawa skoro wszystko wcześniej chodziło elegancko.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Charry50,Napiszę ci krótko i na temat .... przy sprawnych wtryskach ,nie ma takiej opcji ,żeby po zmianie wtrysków na większe ,było gorzej niż wczesniej na mniejszych ...i nie ma tu znaczenia czy jest program czy nie ...tu na 100% winne są wtryski i nic innego...a tak na marginesie to lepsze twoje ori 210 tki ,niż nowe 216 tki
Ostatnio zmieniony 2017-05-18, 17:53 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 39
- Rejestracja: 2014-04-21, 14:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łagiewniki / Wrocław
Charry50, W swoim klamocie sam zmieniałem końcówki wtrysków na WZM na zasadzie P&P czyli zdemontowałem stare, założyłem nowe i ogień. Nie było żadnego problemu z mocą czy dziurą.
Czy dzwiek pracy silnika nie uległ zmianie. Może szpenio wyregulował jednak 220/300 i rozjechał się kąt wtrysku. W takim przypadku silnik klepałby bardziej jak URSUS w polu.
Niestety podobnie jak munior, uważam że problem leży po stronie wytrysków.
Jak sugerowali poprzednicy podłącz VAGA i sprawdz podstawowe parametry.
Czy dzwiek pracy silnika nie uległ zmianie. Może szpenio wyregulował jednak 220/300 i rozjechał się kąt wtrysku. W takim przypadku silnik klepałby bardziej jak URSUS w polu.
Niestety podobnie jak munior, uważam że problem leży po stronie wytrysków.
Jak sugerowali poprzednicy podłącz VAGA i sprawdz podstawowe parametry.
- Charry50
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-01-13, 16:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka BHA
panowie rozwiazalem temat, wtryski sprawdzilem i sa ok kazdy podaje po 180 cisnienia, pompa zdrowa, przy robieniu logów wywaliło mi chmure dymu i nagle jest power. Z gosciem od chip tuning doszlismy ze na nowych koncowkach lepiej rozpylal i jak pracowal u mnie 20 min na jalowych, zmyl nagar i zapieprzyl katy........ jak mu doje**łem to poszedl hehe
2 miejsce Zlotu Toruń 2019