[A6 2.5 AAT] Wibracje po wymianie koła pasowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Fidas
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-08-25, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wlkp

[A6 2.5 AAT] Wibracje po wymianie koła pasowego

Post autor: Fidas »

Witam Panowie mam taki problem, po wymianie koła pasowego pojawiły się wibracje w kabinie i ogolnie czuć, że cała maska drży. Oczywiście po dodaniu lekko gazu niby jest lepiej. Gościu który to wymieniał twierdzi, że jest ok jednak ja wiem jak było przed wymianą, więc coś musi być nie tak i chce to zrobić dopóki poduchy nie dostaną w p...
Prosze o pomoc, pozdrawiam
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1063
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Sprawdź śrubę. Ja miałem taką sytuację przez prawdopodobnie odkręcającą się śrubę dociskową.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

wymienione koło na jakie koło ?
napinacz paska pk drga czy stoi sztywno ?
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Fidas
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-08-25, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wlkp

Post autor: Fidas »

Ok śrube sprawdze jutro, co do koła to nie pamietam jakiej jest firmy, ale jak zamawialem to powiedzialem, ze ma byc z wyzszej półki i zaplacilem cos okolo 500, ogolnie dziwna sprawa, bo stare orginalne miało pęknięcie przy przebiegu 170tys. Jesli chodzi o napinacz to nie jestem w stanie teraz sprawdzić, bo musze akusa naładować (tutaj nastepny problem) rok temu kupilem nowy 90ah, bo wszystko wskazywalo na to, ze stary juz ma dość, jednak jak się okazało po dłuższym postoju (pare miesiecy) napięcia bylo tyle, że ledwo kontrolki się zapaliły.. :-/
radekgrabo
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2012-03-22, 10:42
Imię: Radek
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: MŁAWA
Płeć:

Post autor: radekgrabo »

A podkladke dales miedzy kolo a wal?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”