[A6-1.9TDI 1Z] Nowy napinacz paska wielorowkowego.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
Balll
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2012-07-03, 23:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: W-wa

[A6-1.9TDI 1Z] Nowy napinacz paska wielorowkowego.

Post autor: Balll »

Witam,

Na dniach powinienem zmienić napinacz paska wielorowkowego w moim 1z. Chciałbym poprosić o potwierdzenie numeru części napinacza, posiadam climatronic.
Może jakiś zrzut z ETKI
Sklep twierdzi że numer oryg. napinacza to 028 903 315 N
natomiast rolka 028 145 278 A (jak również) E

Mój mechanik ma warsztat 30 km od sklepu wiec załeży mi aby nie krążyć :roll:

Ps sklep "KTD" proponuje napinacz INA za 155 pln.

Ps. Mocowanie rolki w ksztłacie litery L było już ostatnio zmieniane razem z nowymi podkładkami.
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

Balll, a czemu wymieniasz akurat napinacz? Ostatnio mieliśmy problem a Golfie MK3 TDI i okazało się że jak założył nowe sprzęgiełko alternatora to wszystko chodziło i teraz pasuje jak ta lala. Sprawdzałeś jak chodzi napinacz kiedy kręcisz śrubą koło krążka żeby zdjąć pasek? Jeżeli widać numer tego napinacza po podniesieniu maski to mogę u siebie sprawdzić.
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

Masakra gdzie wy naprawiacie samochody :mur: :mur: :mur: :mur:
w 1Z nie ma sprzegła alternatora czy to audi b4 czy a6 c4 fack
ten numer czesci który podałes to sprezyna napinacza która prawie nigdy nie ulega zniszczeniu
Obrazek
zawsze w 100% wyrabia sie pret napinacza i tuleje samosmarujace wszystko do kupienia wtedy rolka napinajaca idzie bokiem pod kontem do pozostałych elementów i tnie pasek wielorowkowy az dym leci :shock: chyba ze masz juz tak wytelepany ten pret i ze tuleje smosmarowne sie skonczyły to zaczeło wybierac obudowe aluminiowa wtedy bedziesz zmuszony zgłosic sie do dobrego tokarza :-P

[ Dodano: 2013-01-06, 22:39 ]
takie ramie sie wyciera
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 08741.html
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 66212.html
i do całego szczescia potrzebujesz jeszcze takich tulei
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-napina ... 73524.html
zeby zlikwidowac cały luz
jeden nazwie to DRUCIARSTWEM a drugi ROZWIAZANIEM zawsze mozna migomatem naspawac pret w miejscu zuzycia pojechac do tokaza zeby zebrał nadmiar i pret jak ta lala za 30zł + dwie tuleje napinacza i całosc posłuzy na jakies 100tys 8-)

Anto, użyj archiwizatora aukcji (np www.allegromat.pl ) i edytuj wpis podając linki do zarchiwizowanych aukcji. Po 2 tyg nikt nie będezie wiedział o czym piasałeś. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2013-01-07, 20:32 przez anton, łącznie zmieniany 1 raz.
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Matrix1540 »

To możliwe że w oryginale nie było tych sprzęgieł ale jak pojedziesz do sklepu to mają takie do 1Z a ja jak wymieniłem gościowi w takim silniku w GOLFIE MK3 to pół roku jeździ i cisza.
Awatar użytkownika
anton
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 85
Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: włodawa

Post autor: anton »

to wszystko zalezy od radzaju i budowy osi alternatora nie do wszystkich załozysz to sprzegło napewno w 1.9 tdi AFN 110KM było ale w 1Z pare juz przerobiłem i nie widziałem jeszcze
Balll
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2012-07-03, 23:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: W-wa

Post autor: Balll »

anton pisze:to wszystko zalezy od radzaju i budowy osi alternatora nie do wszystkich załozysz to sprzegło napewno w 1.9 tdi AFN 110KM było ale w 1Z pare juz przerobiłem i nie widziałem jeszcze
Już po zabiegu. wymienilem pasek i rolke za grosze. prent juz kiedys wymienialem z tulejkami a mechanik cos bąknął ze napinacz jest wlaśnie na drugim koncu tego prenta, od tyłu i że jest to ostatnia rzecz jaka moze paść. Dzieki za wszelkie info.
c
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”