Witam,
Na dniach powinienem zmienić napinacz paska wielorowkowego w moim 1z. Chciałbym poprosić o potwierdzenie numeru części napinacza, posiadam climatronic.
Może jakiś zrzut z ETKI
Sklep twierdzi że numer oryg. napinacza to 028 903 315 N
natomiast rolka 028 145 278 A (jak również) E
Mój mechanik ma warsztat 30 km od sklepu wiec załeży mi aby nie krążyć
Ps sklep "KTD" proponuje napinacz INA za 155 pln.
Ps. Mocowanie rolki w ksztłacie litery L było już ostatnio zmieniane razem z nowymi podkładkami.
[A6-1.9TDI 1Z] Nowy napinacz paska wielorowkowego.
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Balll, a czemu wymieniasz akurat napinacz? Ostatnio mieliśmy problem a Golfie MK3 TDI i okazało się że jak założył nowe sprzęgiełko alternatora to wszystko chodziło i teraz pasuje jak ta lala. Sprawdzałeś jak chodzi napinacz kiedy kręcisz śrubą koło krążka żeby zdjąć pasek? Jeżeli widać numer tego napinacza po podniesieniu maski to mogę u siebie sprawdzić.
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
Masakra gdzie wy naprawiacie samochody
w 1Z nie ma sprzegła alternatora czy to audi b4 czy a6 c4 fack
ten numer czesci który podałes to sprezyna napinacza która prawie nigdy nie ulega zniszczeniu
zawsze w 100% wyrabia sie pret napinacza i tuleje samosmarujace wszystko do kupienia wtedy rolka napinajaca idzie bokiem pod kontem do pozostałych elementów i tnie pasek wielorowkowy az dym leci chyba ze masz juz tak wytelepany ten pret i ze tuleje smosmarowne sie skonczyły to zaczeło wybierac obudowe aluminiowa wtedy bedziesz zmuszony zgłosic sie do dobrego tokarza
[ Dodano: 2013-01-06, 22:39 ]
takie ramie sie wyciera
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 08741.html
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 66212.html
i do całego szczescia potrzebujesz jeszcze takich tulei
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-napina ... 73524.html
zeby zlikwidowac cały luz
jeden nazwie to DRUCIARSTWEM a drugi ROZWIAZANIEM zawsze mozna migomatem naspawac pret w miejscu zuzycia pojechac do tokaza zeby zebrał nadmiar i pret jak ta lala za 30zł + dwie tuleje napinacza i całosc posłuzy na jakies 100tys
Anto, użyj archiwizatora aukcji (np www.allegromat.pl ) i edytuj wpis podając linki do zarchiwizowanych aukcji. Po 2 tyg nikt nie będezie wiedział o czym piasałeś. J.A.G
w 1Z nie ma sprzegła alternatora czy to audi b4 czy a6 c4 fack
ten numer czesci który podałes to sprezyna napinacza która prawie nigdy nie ulega zniszczeniu
zawsze w 100% wyrabia sie pret napinacza i tuleje samosmarujace wszystko do kupienia wtedy rolka napinajaca idzie bokiem pod kontem do pozostałych elementów i tnie pasek wielorowkowy az dym leci chyba ze masz juz tak wytelepany ten pret i ze tuleje smosmarowne sie skonczyły to zaczeło wybierac obudowe aluminiowa wtedy bedziesz zmuszony zgłosic sie do dobrego tokarza
[ Dodano: 2013-01-06, 22:39 ]
takie ramie sie wyciera
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 08741.html
http://allegro.pl/ramie-napinacza-paska ... 66212.html
i do całego szczescia potrzebujesz jeszcze takich tulei
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-napina ... 73524.html
zeby zlikwidowac cały luz
jeden nazwie to DRUCIARSTWEM a drugi ROZWIAZANIEM zawsze mozna migomatem naspawac pret w miejscu zuzycia pojechac do tokaza zeby zebrał nadmiar i pret jak ta lala za 30zł + dwie tuleje napinacza i całosc posłuzy na jakies 100tys
Anto, użyj archiwizatora aukcji (np www.allegromat.pl ) i edytuj wpis podając linki do zarchiwizowanych aukcji. Po 2 tyg nikt nie będezie wiedział o czym piasałeś. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2013-01-07, 20:32 przez anton, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
to wszystko zalezy od radzaju i budowy osi alternatora nie do wszystkich załozysz to sprzegło napewno w 1.9 tdi AFN 110KM było ale w 1Z pare juz przerobiłem i nie widziałem jeszcze
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-07-03, 23:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: W-wa
Już po zabiegu. wymienilem pasek i rolke za grosze. prent juz kiedys wymienialem z tulejkami a mechanik cos bąknął ze napinacz jest wlaśnie na drugim koncu tego prenta, od tyłu i że jest to ostatnia rzecz jaka moze paść. Dzieki za wszelkie info.anton pisze:to wszystko zalezy od radzaju i budowy osi alternatora nie do wszystkich załozysz to sprzegło napewno w 1.9 tdi AFN 110KM było ale w 1Z pare juz przerobiłem i nie widziałem jeszcze
c