Witam, chciałem się dopytać jakie byłoby najlepsze urządzenie do diagnozy mojego silnika??? Po poskładaniu auta chciałbym teraz pousuwać błędy, zrobić adaptację przepustnicy i sprawdzić ile się da Tak ogółem nie ma tragedii ale auto na biegu jałowym ma jakieś 1200obroty i przy odpalaniu zimnego jest na odwrót zamiast schodzić z wyższych na niższe to wpierw ma nie całe 800 po czym jak się zagrzeje zostaje na tych 1200???
Zauważyłem też że zimny pali ok, zagrzany gasi się go od razu odpali to też ok, ale jak zagrzany postoi z godzinę to trzeba go pokręcić parę sekund...
Jedyny błąd jaki wyskoczył (sprawdzane przed rozebraniem pół roku temu) był zwara do plusa w silniczku krokowym został on wymieniony i dalej jest to samo...
Proszę o pomoc jeśli kto jest w stanie lepiej to ogarnąć, pozdrawiam....
[S4 4.2 ABH]
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Akurat adaptacje przepustnicy u Ciebie chyba się nie da zrobić
jeśli nie pomogła wymiana silnika krokowego to prawdopodobnie coś z wiązką idącą do krokowca się stało któryś kabelek się urwał.
A codo diagnozy to jakiś najtańszy kabelek na alledrogo i po problemie. Sam mam jakiś za 45pln chyba chińczyk i działa drugi rok bez problemu. Skanuje autka do 2004 roku Program VAG COM 311-2 albo polski VAG 4,9
jeśli nie pomogła wymiana silnika krokowego to prawdopodobnie coś z wiązką idącą do krokowca się stało któryś kabelek się urwał.
A codo diagnozy to jakiś najtańszy kabelek na alledrogo i po problemie. Sam mam jakiś za 45pln chyba chińczyk i działa drugi rok bez problemu. Skanuje autka do 2004 roku Program VAG COM 311-2 albo polski VAG 4,9
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
wszyskie kable wchodzą w jedną otulinę wychodzą z silnika koło aparatu zapłonowego od strony pasażera i pod maglem wchodzą do auta i pod nogami pasażera znajduję się komputer silnika
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS