[S4-4.2 ABH] Brak reakcji na pedał gazu

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

[S4-4.2 ABH] Brak reakcji na pedał gazu

Post autor: pili »

Taka sytuacja:
Przy delikatnym używaniu gazu wszystko ok. Przy dynamicznej jeździe w pewnym momencie przestaje reagować na pedał gazu. Na zegarze spalania chwilowego pojawia się 0,0 l/100km. Po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Od razu nie zapala. Po kilku minutach odpala i sytuacja się powtarza. Dziś gdy pojawiło się spalanie 0,0 wcisnąłem gaz w podłogę, silnik się zakrztusił i zaczął ciągnąć. W tym momencie znów zaczął pokazywać spalanie chwilowe i nie zgasł. Żadnych błędów silnika i osprzętu. Zatankowałem pół zbiornika (szaleństwo :mrgreen: ) i wymieniłem filtr paliwa. Dopóki nie wystąpi ta sytuacja odpala od dotknięcia na ciepłym i na zimnym.
Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny?
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

podnies pompe palowa i sitko zobacz czy rdza nie blokuje doplyw paliwa do pompy
2 opcja czujnik polozenia walu lub hall sie gotuje i dostaje chwilowej przerwy
3 opcja sterownik i kondensatory itd w moim były 2.2t 3 elektryk chyba dopiero dopiescił sterownik
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

Pompę dziś sprawdzę ale faktycznie działo się to zawsze w najgorsze upały (30+) więc druga opcja wydaje się najbardziej prawdopodobna. Myślisz, że czujnik się kończy czy coś nie tak z chłodzeniem? Temp. płynu ok. 95 C.
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

czyjnik w sobie ma jeden wielki zwoj miedzi jak te od abs wiec ma prawo nie byc wieczny
:ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”