[S6-4.2 AEC] Problem z 3 wtryskiwaczami

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

[S6-4.2 AEC] Problem z 3 wtryskiwaczami

Post autor: gienkas »

Witam,

do czasu odstawienia samochodu do mechanika i zlecenia mycia silnika , miałem wszytsko ok z pracą AEC(elektronika/zapłon). Wszytko chodziło równo, bez błeów. Po odbiorze auta wywala mi takie błędy:

Address 01: Engine Labels: 077-907-557-ABH.lbl
Part No: 4A0 907 557 B
Component: MOTOR D02PMC 1
Shop #: 1037355569
VCID: 2858608FC8E0BC7E35-4978

3 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: Redir Fail!
Part No: 4A0 927 156 J
Component: AG4 GETRIEBE 018 D04
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 2D56919BE7029956C6-4F8E

1 Fault Found:
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Niestety, zakład nie kwapi się, żeby zdiagnozować i naprawić problem. Podejrzewam, że jest to efekt mycia silnika, ew. ruszenia instalacji elektrycznej. W Weekend zajrzę.

Z góry dzięki za ewentualną pomoc.
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

Przy myciu silnika niestety trzeba się liczyć z tego typu problemami... Mechanik powinien poinformować Cię o ewentualnych problemach.
Ale nic to ☺️ maska w górę, przewody ze świec i aparatów odpinaj i susz maszynę w jakiś słoneczny dzień. Powinno pomóc ☺️
gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

Post autor: gienkas »

No właśnie powinni mi powiedzieć, co i jak. Niestety jakieś dziwne historie mi opowiadali. Generalnie jest już ok, poza jednym mankamentem, co 10-15 sekund na biegu jałowym, potrafi lekko "czknąć" jak stoję na światłach na rozgrzanym silniku, ale już bez utraty obrotów. Tego wcześniej nie było. Natomiast nie ma żadnych błędów w komputerze.
gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

Post autor: gienkas »

Generalnie po 1,5 miesiąca codziennej jazdy i przepalania auta, objawy jakiegokolwiek czkania, wypadania zapłonu ustały. Jest idealnie, jak było przed wizytą u mechanika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”