: 2020-08-13, 18:31
Po zdjęciu obu czujników:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8A0 906 266 H
Component: 2,8l V6/2V MPI D01
Coding: 04202
Shop #: WSC 02315
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-00 - -
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 M
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)
30-00 - Open or Short to B+
Po założeniu czujnika 3 pinowego brak zmian. Po założeniu czujnika 2 pinowego znika błąd:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-00 - -
Dla pewności sprawdziłem kilka razy. Niestety hamish mylisz się i czujnik G110 to jest czujnik 3/4 pinowy i odpowiada za sygnał na klimatronik, licznik i awaryjne rozłączenie klimatyzacji. Czujnik 2 pinowy ma oznaczenie G62.
Nie zmienia to faktu, że samochód dalej do dupy odpala, błąd czujnika G110 pokazuje się od około 2 lat - podmiana nie pomogła. Ale samochód źle odpala może z pół roku, a więc to nie będzie wina tego czujnika. Błędów brak. Chyba jedynie zostało oddać na złom, albo jeździć tak jak teraz...
EDIT: Teraz jak odpaliłem - kręcił bardzo długo, a po odpaleniu waliło paliwem.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8A0 906 266 H
Component: 2,8l V6/2V MPI D01
Coding: 04202
Shop #: WSC 02315
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-00 - -
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 M
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
00799 - Coolant Temperature Sensor (G110)
30-00 - Open or Short to B+
Po założeniu czujnika 3 pinowego brak zmian. Po założeniu czujnika 2 pinowego znika błąd:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-00 - -
Dla pewności sprawdziłem kilka razy. Niestety hamish mylisz się i czujnik G110 to jest czujnik 3/4 pinowy i odpowiada za sygnał na klimatronik, licznik i awaryjne rozłączenie klimatyzacji. Czujnik 2 pinowy ma oznaczenie G62.
Nie zmienia to faktu, że samochód dalej do dupy odpala, błąd czujnika G110 pokazuje się od około 2 lat - podmiana nie pomogła. Ale samochód źle odpala może z pół roku, a więc to nie będzie wina tego czujnika. Błędów brak. Chyba jedynie zostało oddać na złom, albo jeździć tak jak teraz...
EDIT: Teraz jak odpaliłem - kręcił bardzo długo, a po odpaleniu waliło paliwem.