[100-2.6 ABC] ITB do v6

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

[100-2.6 ABC] ITB do v6

Post autor: DOMIELSON »

Witam Ekipę.
Myślał ktoś o ITB do v6 ABC.
Nie ma nigdzie info na ten temat.
Wiecie z czego podejdzie itd? Cokolwiek.
Arabi
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2016-10-25, 17:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wisła/Kępno

Post autor: Arabi »

Hmm, zadam pytanie moze głupie i całkiem laickie...ale muszę...:
Co to jest ITB????
Każdy kto choć raz probował puścić cichacz w towarzysytwie wie jak operować sprzęgłem
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

IndividualTrotleBody czyli każdy cylinder ma swoją przepustnicę i chodzi o jak najkrótszy czas reakcji pomiędzy zmianą położenia pedału gazu a reakcją silnika na tą zmianę. Ogólnie stosuje się to rozwiązanie w sporcie. W dupowozach nikt tego nie wsadza (wyjątki potwierdzają regułę).
Ugrać można sporo bo poza niskim czasem reakcji można poprawić mocy i przebieg momentu, jednak nie jest to rozwiązanie do seryjnego silnika.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”