[A6-2.6 ABC] Problemy z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

[A6-2.6 ABC] Problemy z odpalaniem

Post autor: Słowik »

Problem nie dotyczy akurat mojego auta tylko mojej siostry. Ostatnio przy odpalaniu szczególnie na zimnym silniku ale ostatnio równiez na ciepłym silniku wystepują spore problemy. Autko odpala za 2-3 razem po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Pojawiły sie również delikatne poszarpywania przy przyspieszaniu. Ja obstawiam pompę paliwa ale może macie jeszcze jakieś sugestie co warto by było sprawdzić ;-) Wymienione zostały czujniki temperatury i świece ale nic sie nie zmieniło.
maydayovsky
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2013-04-21, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

Post autor: maydayovsky »

Poszarpywanie mogą również powodować kable. Raz jak sprawdzałem u siebie (mam kilka starych kompletów) to odpalał normalnia a przy przyspieszaniu potrafił szarpać i słychać było, że któryś z cylindrów nie pracował.
Jeśli kable będą wyeliminowane to raczej układ paliwowy. Może wtryski?
Samochód ma LPG?
Awatar użytkownika
skowron
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mauritius

Post autor: skowron »

regulator cisnienia paliwa?
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

skowron, regulator ciśnienia także lecz głównie przewody zapłonowe.
platnerz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mainburg

Post autor: platnerz »

Sprawdz poza kablami czujnik polozenia walka rozrzadu. Ja mialem w swoim wtyczke obluzowana ktora latala i stad tez byly podobne problemy przy odpalaniu ( za 2-3 razem). Co do szarpania to moga byc przewody, bynajmniej nie polecam nowych Sentech bo to dziadostwo rozpada sie w rekach.
Mój szerszeń.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

Szwagier zamówił nową pompę na allegro za 70 zł, założył i okazało się, że auto chodzi na niej jeszcze gorzej i tragicznie odpala. Pompa w ogóle jakaś krótsza niż ori :roll: W rezultacie odesłał ją z powrotem, założył starą pompę, po czym auto zaczęło normalnie odpalać i dobrze jezdzi :mrgreen:
No cóż, czasami tak bywa, może kabelek nie stykał :mrgreen:
Awatar użytkownika
bartekszcz
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2016-10-10, 23:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żywiec

Post autor: bartekszcz »

Po zakupie auta miałem podobne problemy, w moim 2.6 V6. Mianowicie auto zapalało za którymś razem, pomagało kilkukrotne przekręcenie stacyjki, słychać było jak pompa paliwa się załącza, paliwo za 3/4 razem dochodziło i można było w pełni przekręcić zapłon, dopiero wtedy zapalało.
W przeciwnym wypadku kręciłem 3/4 razy męczyłem rozrusznik, a tu nic...
Jak się okazało pompa paliwa była już przy końcu swojego żywota, wymieniłem na nową BOSCH, koszt 380 zł i zapala na raz.
Pozdrawiam :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”