[100-2.3 AAR] Audi 100 2.3e lpg wybuchy
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
[100-2.3 AAR] Audi 100 2.3e lpg wybuchy
Witam. Mam na imie Mariusz. Jestem posiadaczem audi 100 c4 2.3e lpg od kilku lat. Audi jak do niedawna sprawowała sie super do czasu az wracając z pracy przy przełączaniu na benzyne i spowrotem na gaz usłyszalem dosć glośny wybuch. W srodku czuc było spalenizna. Po tej sytuacji audi przy dodawaniu gazu przyspieszeniu strzela. Dodam tez ze audi odpala tylko na gazie. Pompka w zbiorniuk wogole sie nie załącza. Jakis czas temu wymieniałem pompke i czyscilem zbiornik paliwa. Pochodziła kilka dni i przestała. 100 strasznie jest słaba i strach ja przyspieszac bo wystepuja te strzały. Mieliscie koledzy taki przypadek prosze o pomoc. Pozdrawiam
PS. wybuch mniej wiecej zlikalizowałem od strony pasarzela.
PS. wybuch mniej wiecej zlikalizowałem od strony pasarzela.
Ostatnio zmieniony 2016-11-23, 11:01 przez Maniana1994, łącznie zmieniany 1 raz.
Mariusz
-
- Adept
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-12-27, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: warmińsko-mazurskie
Witam Strzeliło na pewno w przepływomierz, musisz sprawdzić klapkę przepływomierza
zdjęcie - http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1f026d4543227555
musi być idealnie prosta
zdjęcie - http://www.fotosik.pl/
To dopiero początek - powodzenia
zdjęcie - http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1f026d4543227555
musi być idealnie prosta
zdjęcie - http://www.fotosik.pl/
To dopiero początek - powodzenia
to jest mój 21 samochód - oczko- mam nadzieję, ,ze będzie O.K.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
Sprawdziłem przepływomierz i klapka nie jest idealnie rowna. Posiada lekkie wgniotki i nie dolega rowno do scian. Dodatkowo wychwyciłem ze mam peknietą obudowe od filtra powietrza. Dzid postaram sie to wszystko wymienic. A moje pytanie brzmi. Czy po wymianie tej klapki musze coś ustawiac? Bo widziałem tam jakas regulacje pod klapkai.
Mariusz
- Ozone13
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-07-30, 17:33
- Imię: Patryk
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: /DOA/ Oława
- Płeć:
Mi przy wybuchach pomogla wymiana swiec i przewodów byc moze masz jakieś przebicia na przewodach sprawdz to.Po wymianie klapki owszem musisz ja ustawic ale jest to banalnie proste i powinienes miec obok talerzyka naklejke (instrukcje) ustawienia owego talerza.
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
Nic nie ustawialem. Nie wiem jak. Jezeli chodzi o regulacje to tez zbytnio nie wiem o co chodzi. Dzis wyjechalem od gazownika i on tez rozłożył rece a 200 zł skasował
[ Dodano: |10 Mar 2017|, o 15:14 ]
Co do kabli i reszty to jestem w trakcjie kupywania
Dodam jeszcze ze szarpie tak na ponad 20tys obrotow. I na postoju strasznie smierdzi gazem
[ Dodano: |10 Mar 2017|, o 15:14 ]
Co do kabli i reszty to jestem w trakcjie kupywania
Dodam jeszcze ze szarpie tak na ponad 20tys obrotow. I na postoju strasznie smierdzi gazem
Ostatnio zmieniony 2017-03-12, 20:09 przez Maniana1994, łącznie zmieniany 1 raz.
Mariusz
- Kulfon
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SO
Idziesz jak burza, w listopadzie miałeś problem a 10 marca jeszcze nie kupiłeś kabli...Sprawdź dokładnie dolot i zobacz czy nie ma jakiś nieszczelności. Jak śmierdzi gazem to tylko potwierdza to, że gdzieś jest szczelina. Jesli to wyeliminujesz to powinno ci rozwiązać problem smrodu i szarpania. A jeśli nadal będzie szarpał to czeka cię szczegółowa kontrola k-jeta i jego reglacja potem, a następnie regulacja gazu.
Ostatnio zmieniony 2017-03-17, 00:46 przez Kulfon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Doszło 100c4 2,3 AAR
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-10-18, 22:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koszalin
Podczas zmiany kopulki, palucha,kabli pomyliłem ich kolejnosć. Prubowałem różnie i nic. Na necie znalazlem ze kabel od pierwszego cylindra jest zaznaczony na aparacie zaplonowym. No i tak właśnie jest. Podłączyłem kable wedlug schematu 1-2-4-5-3 wedlug wskazówek zegara. Odzywa sie ale odrazu gasnie i prycha. Kable i kopulka moze nie są pierwszej jakosci bo za komplet zaplacilem 160 (kable90 kopulka 40 paluch 20).
Ostatnio zmieniony 2017-03-21, 19:22 przez Maniana1994, łącznie zmieniany 1 raz.
Mariusz