[S4-2.2T AAN] Turbo się "wyłącza", szarpanie
- lil_cheetos
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-03-13, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Augustów
[S4-2.2T AAN] Turbo się "wyłącza", szarpanie
Witam.
Mam problem z moim Audi.
Podczas ciągłego przyspieszania, zazwyczaj po wrzuceniu 3 biegu turbina jakby przestawała ładować. Na komputerze pojawia się maks 1.5-1.7 bar, zapala się "check engine", po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu do dechy, wszystko znów działa jak należy.
Czy to wina N75, czy może WG się zacina?
Poza tym problemem, od niedawna podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, niezależnie od prędkości i biegu. Na pierwszy rzut poszedł DV, sprawdziłem szczelność dolotu, okazało się, że lambda jest do wyrzucenia. Jestem za granica i jedyna jaką znalazłem to używka z 2.8 aah. Po wymianie auto odżyło i nabrało "mocy", ale nadal coś jest nie tak
Dodam, że stara lambda była kompletnie biała, co to może oznaczać?
Na VAGu raz na jakiś czas wyrzuca mi błąd czujnika Halla G40 (Signal Shorted to B+)
Czujnik do wymiany?
Mam problem z moim Audi.
Podczas ciągłego przyspieszania, zazwyczaj po wrzuceniu 3 biegu turbina jakby przestawała ładować. Na komputerze pojawia się maks 1.5-1.7 bar, zapala się "check engine", po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu do dechy, wszystko znów działa jak należy.
Czy to wina N75, czy może WG się zacina?
Poza tym problemem, od niedawna podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, niezależnie od prędkości i biegu. Na pierwszy rzut poszedł DV, sprawdziłem szczelność dolotu, okazało się, że lambda jest do wyrzucenia. Jestem za granica i jedyna jaką znalazłem to używka z 2.8 aah. Po wymianie auto odżyło i nabrało "mocy", ale nadal coś jest nie tak
Dodam, że stara lambda była kompletnie biała, co to może oznaczać?
Na VAGu raz na jakiś czas wyrzuca mi błąd czujnika Halla G40 (Signal Shorted to B+)
Czujnik do wymiany?
Ostatnio zmieniony 2016-06-24, 13:07 przez lil_cheetos, łącznie zmieniany 2 razy.
- Audi_S6_PLUS
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2015-05-24, 17:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: BIAŁA PODLASKA
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
czujnik pod wałkiem g40 może być brudny i od 4.5-5tyś obrotów się gubi to będzie doładowanie spadać w tryb awaryjny 0.5B
wypadanie zapłonu też będzie taki objaw miało (świece, cewka któraś, albo są nawet w oleju jak uszczelka nie trzyma)
najlepiej jak zapali się check to pod kompa i zczytać bład
wypadanie zapłonu też będzie taki objaw miało (świece, cewka któraś, albo są nawet w oleju jak uszczelka nie trzyma)
najlepiej jak zapali się check to pod kompa i zczytać bład
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- lil_cheetos
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-03-13, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Augustów
- lil_cheetos
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-03-13, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Augustów
Mialem dzis sie podpiac i odczytac bledy ale pogoda jakos mnie zniecheca do wynoszenia laptopa na zewnatrz, szkoda mi sprzetu, jutro napisze co mi tam wywalilo
Tak, moje auto nalezalo kiedys do fuso.
Cewki mam takie, nie mam pojecia czy to z TFSI.
[ Dodano: |25 Cze 2016|, o 22:05 ]
Przestało padać, to i sprawdziłem błędy
Cały czas wywala czujnik Halla G40, po skasowaniu bledu i przygazowce wywala go spowrotem.
Tak, moje auto nalezalo kiedys do fuso.
Cewki mam takie, nie mam pojecia czy to z TFSI.
[ Dodano: |25 Cze 2016|, o 22:05 ]
Przestało padać, to i sprawdziłem błędy
Cały czas wywala czujnik Halla G40, po skasowaniu bledu i przygazowce wywala go spowrotem.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
są 2 opcje jeśli to jeden z pierwszych AAN to jeszcze jeszcze ala aparat zapłonowy z tyłu głowicy albo jak każdy nastepny pod kołem paska rozrządu z przodu u góry
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- lil_cheetos
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-03-13, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Augustów