Ciśnienie oleju nowy olej
-
- Mechanik
- Posty: 203
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Ciśnienie oleju nowy olej
Planuje w tym roku kupić olej Liqui Moly 10w40 ,na razie mam zalany Motul 10w40 i ciśnienie oleju na zimnym jest na dzień dzisiejszy 2.5 bara na nagrzanym silniku troche ponad 1 bar, czy to dobre parametry ? Czy ten olej Liqui Moly to będzie dobry zakup ,do skrzyni też tej samej firmy zamierzam wziąć.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 311
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Płeć:
Olej dobry. Tylko pytanie czy warto dopłacać tyle pieniędzy do nazwy. Planujesz kupic z dodatkiem mos2?
- wyborowy
- Moderator
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
- Imię: Dawid
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Wawa - Białołęka
- Płeć:
Który olej z palety LM chcesz kupić? Najbardziej interesuje mnie czemu na zimnym masz ciśnienie tylko 2,5 bara, a powinno pójść w okolice MAX'a. Jednak na ciepłym jest jak najbardziej OK. Moim zdaniem kupuj LM nawet żebyś miał empiryczne porównanie do obecnej oliwy. Ja odkąd mam swoją C4 cały czas leję właśnie Liqui Moly i jestem zadowolony, zaczynałem od 5W40, a teraz leję 5W50 z uwagi na to, że często jeżdżę po autostradach i lubię od czasu do czasu przegonić wskazówkę obrotomierza po całym zakresie. Polecam też podczas wymiany zrobić płukankę i zalać jakiś Ceratec (bądź pochodne).
-
- Mechanik
- Posty: 203
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
W 2023 ojciec sam zmienił olej z castrol magnatec 10w40 na Motul 10w40 i jak uruchomiłem samochód po zmianie faktycznie było prawie maks 5 barów a na nagrzanym 2.2 bara. I tak systematycznie te wartości z biegem czasu malały. Teraz jest tak jak napisałem 2.5 zimny około 1.5 nagrzany. Mój mechanik co mi przerobił kjeta na EFI leje prawie do wszystkich samochodów właśnie te Liqui Moly do starych mercedesów itd.
Ten chce kupić:
https://autochemia.pl/product-pol-1063- ... FYQAvD_BwE
Ten chce kupić:
https://autochemia.pl/product-pol-1063- ... FYQAvD_BwE
-
- Mechanik
- Posty: 203
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Jednak nie ma aż takiej tragedii, dzisiaj jeździłem i jest trochę ponad 3 bary na zimnym bez włączonych świateł a na nagrzanym nie wiem ale pewnie tak jak zawsze około 1.5 bara.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 311
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Płeć:
Masz możliwość sprawdzenia ciśnienia oleju wkręcając się w magistrale olejową? Może pompa olejowa odmówiła już posłuszeństwa?