Witam, mam problem z moją audicą, auto jak na razie jest uziemione (przeróbka na EFI) jednakże po rozgrzaniu oleju (dzieje się to chwilę po tym, jak woda nagrzeje się do 90 stopni) auto zaczyna tworzyć wokół siebie zasłonę dymną, dym często pojawia się po przegazówce, po odjęciu gazu dym znika i pojawia się kiedy silnik wchodzi na obroty jałowe. Kiedy auto jeszcze jeździło, oleju ubywało nieco ponad litr/1000km. z moich obserwacji: po odkręceniu korka kiedy silnik pracuje, z wlewu oleju wydobywają się ogromne ilości powietrza, niezależnie od temperatury silnika. Jakiś czas temu mierzyłem kompresję (na zimnym silniku) ciśnienia oscylowały w granicach 12.5 - 13.1 bar z wyjątkiem pierwszego cylindra - 11.5. Dziś wykonałem próbę olejową po uprzednim rozgrzaniu silnika:
bez oleju:
cyl. 4 - 13.75
cyl. 3 - 14
cyl. 2 - 13.9
cyl. 1 - 14.1
po wlaniu 5ml oleju silnikowego do cylindra:
cyl. 4 - 17.25
cyl. 3 - 16.90
cyl. 2 - 17.15
cyl. 1 - 17
Moje pytanie - jak to interpretować? Jak wspomniałem, jestem w fazie strojenia wtrysku elektronicznego, nie mam możliwości podjechania z tym gdziekolwiek. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.
Wykryto AdBlocker: Nasza witryna działa dzięki wyświetlaniu reklam. Prosimy o wsparcie nas wyłączając blokowanie reklam na naszej witrynie.
[100-2.0 ABK] Diagnoza nieszczelności silnika
Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Wróć do „Silniki czterocylindrowe”
Przejdź do
- Audi C4 - Forum podstawowe
- ↳ Portal Polskiego Klubu Audi C4
- ↳ Gadżety klubowe
- ↳ Kalendarz klubowy
- ↳ Klubowy Kalendarz 2013
- ↳ Klubowy Kalendarz 2014
- ↳ Klubowy Kalendarz 2015
- ↳ Klubowy Kalendarz 2016
- ↳ Klubowy Kalendarz 2017
- ↳ Klubowy Kalendarz 2020
- ↳ Klubowy Kalendarz 2022
- ↳ Klubowy Kalendarz 2023
- ↳ Autogiełda, Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Butterbean Garage-znowu otwarte
- ↳ Sprzedam auto
- ↳ Zloty ogólnopolskie Polskiego Klubu Audi C4
- ↳ I Ogólnopolski Zlot - Ślesin 2012
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Audi C4 - Karnity 2013
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2014
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2015
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Audi C4 - 2016
- ↳ VI zlot polskiego klubu audi c4
- ↳ VII Zlot Audi C4 2018
- ↳ VIII Zlot polskiego Klubu Audi c4
- ↳ IX Zlot PKA C4 Bieszczady 2020
- ↳ IX Zlot PKA C4 Bieszczady 2021 - Powrót
- ↳ X Zlot PKA C4 Bory Tucholskie 2022
- ↳ XI Ogólnopolski Zlot - Ślesin 2023
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot - JARNOŁTÓWEK 2024
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ D.Śląskie
- ↳ Kuj.-Pom.
- ↳ Lubelskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warm.-Maz.
- ↳ Wlkp
- ↳ Zach.-Pom.
- ↳ Ogólnopolskie
- ↳ Inne
- ↳ Hyde Park
- ↳ Moje Audi 100/A6
- ↳ Moje Audi 100 C4
- ↳ Moje Audi A6 C4
- ↳ Moje Audi A8
- ↳ Moje inne auto
- ↳ Usługi klubowiczów
- ↳ Historia i dane techniczne
- Audi C4 - Forum techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe
- ↳ Silniki V6
- ↳ Silniki V8
- ↳ Inne
- ↳ Instalacje LPG
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Układ hamulcowy
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria
- ↳ Wahacze
- ↳ Inne
- ↳ Elektryka
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer
- ↳ Deska rozdzielcza, nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 100 C4, Audi A6 C4
- ↳ Kupujemy Audi 100 C4
- ↳ Kupujemy Audi A6 C4
- Audi C4 - Tuning i Rezanie
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Inne
- ↳ Naprawy
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB
- ↳ Projekt "Idealne C4"