[100-2.0 ABK] Instalacja gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Revont
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-09-07, 17:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

[100-2.0 ABK] Instalacja gazu

Post autor: Revont »

Witam, szukam informacji na temat instalacji gazowych w audi , posiadam już taka instalacje ale się rozsypała (landi gen 1),
Chciałabym wiedzieć jakie można rodzaje zastosować w tym silniku oraz jakie są koszta tych instalacji gazu.
Ostatnio zmieniony 2015-12-30, 04:07 przez Revont, łącznie zmieniany 2 razy.
aat
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2016-01-03, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CAŁA POLSKA

Post autor: aat »

Witaj,
Jeżeli chcesz montować instalacje LPG do ABK to skup się na sekwencji unikniesz strzałów w przepływke itp.
Revont
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-09-07, 17:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Revont »

A ile trzeba wyłożyć na tą sekwencje ?
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Pewnie powyżek 2300zł
aat
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2016-01-03, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CAŁA POLSKA

Post autor: aat »

Niee 2300 to kiedyś teraz powinno się zamknąć do 1900-2000zł.

Sprzedaj kup dobrego dizla:)
Revont
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-09-07, 17:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Revont »

A ja się panowie pomyliłem, i podałem zły kod silnika w książce serwisowej na naklejce producenta mam napisany AAD, na ten silnik też mogę założyć sekwencję ?
aat
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2016-01-03, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CAŁA POLSKA

Post autor: aat »

Tak do AAD też z tego co wiem to do AAE nie bardzo można sekwęcje podłączyć.

Ale jak masz jakieś wątpliwości to podjedź do jakiegoś warsztatu i nie dość że się dowiesz czy możesz czy nie to i będziesz wiedział ile to kosztuje:)

Poza tym do sekwencji silniki na benie musi idealnie chodzić tak mi kiedyś gaziarz powiedział lambda wtryski itp musi być naprawdę w dobrym stanie.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

AAD czyli mechan więc jeśli nie przerobisz na EFI to sekwencja odpada i zostanie zmiana reduktora i np blos ;)
Revont
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-09-07, 17:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Revont »

No to według was opłaca się przerabiać EFI. I potem montować sekwencję ?
Awatar użytkownika
Dworek
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 63
Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
Imię: łUKASZ
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: WWA
Płeć:

Post autor: Dworek »

Mam silnik AAD z wtryskowa instalacją gazową: Bigas Sequential Gas Injection System SGIS, przez niektórych nazywany stary GIS. O ile się orientuję, to jest właśnie sekwencja.

Co do mocy nie ma różnicy względem PB, albo inaczej - ja jej nie czuję. Jedyne co mnie wku... to nierówne obroty i wyraźne wibracje silnika przenoszące się na budę, kiedy auto jest na gazie na biegu jałowym. Co ciekawe, są takie dni, że nie ma różnicy w pracy i na gazie potrafi chodzić tak równo "na luzie" jak i na benzynie. Na benzynie silnik pracuje idealnie.
Również przy jeździe na gazie trzeba troszkę wcześniej wcisnąć gaz przy ruszaniu, bo jest opóźnienie delikatne we wchodzeniu na obroty, przy jeździe w korku trochę to wkurzające.

Podejrzewam, że te niedomagania to albo kwestia regulacji, albo coś się przycina, bo poza jałowym, w pozostałych zakresach obrotów na wszystkich biegach działa bardzo dobrze, przyspieszenie jest OK.
Generalnie instalkę mam od 9 lat (auto od 10), jakoś niedługo po zakupie regenerowałem listwe wtryskową, ze 2-3 lata temu wymieniłem komputer (niepotrzebnie jak się okazało potem), a rok temu założyłem nowy reduktor KME Silver (nowa wersja, węższa) bo stary padł.

I tyle.

Także poza problemami z pracą na jałowym wszystko jest OK. Teraz oczywiście tej instalki już nie założysz, chyba że używaną co mija się z celem, bo nie ma do niej części zamiennych, zdobycie komputera jest trudne itp.
Ostatnio zmieniony 2016-04-30, 12:48 przez Dworek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”