Potrzebny będzie tylko silikon uniwersalny. Przystępujemy do demontażu ozdobnych listew progowych.
1. Listwę zasłaniającą wkręty z przodu podważamy nożem lub bardzo cienkim i szerokim śrubokrętem by nie poharatać listwy. Przesuwamy ją w tym kierunku by niepotrzebnie nie niszczyć reszty zatrzasków, listwa lekko wychodzi wychodzi.
2. To samo robimy z tyłu
3. Wykręcamy wkręty: 3 z przodu i 3 z tyłu.
4. Wyjmujemy listwę ozdobną odciągając ją do fotela uważając, przy słupku jest zatrzask.
5. Wykręcamy osłonę słupka która powoduje trzaski, na dole przy rolce pasów są dwa wkręty. Osłonę odciągamy w dół i ładnie wychodzi. Uwaga na str kierowcy, są tam przewody z kostką do przycisku alarmu, nie pociągnąć za mocno!
6. Nakładamy silikon w zaznaczonych miejscach cienką równą warstwą, są tam podpory na których opiera się plastik.
Na górne podpory nakładamy również od spodu bo tam wchodzi górna(jasna) część plastiku słupka i tam najgłośniej trzeszczy.
7. Nałożyć również nieco silikonu, właśnie na ten górny plastik w zaznaczonych miejscach.
Czekamy aż silikon porządnie zastygnie i składamy w odwrotnej kolejności pamiętając o podłączeniu kostki do przycisku.
Nic nie trzeszczy i nie wnerwia.
[ALL ] Wyciszenie trzeszczących plastików słupków
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
[ALL ] Wyciszenie trzeszczących plastików słupków
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Gratki.fajny manual.
Ze swojej strony proponuje dwie rzeczy...
1.Pamietac i uwazac na jezyczek u gory przy sciaganiu gornej czesci(rowniez dwie srobki pod pasem i sciagamy w dol plastik
2.kolejna sprawa.Zamiast silikonu proponuje zastosowac tasme dwustronna boll.Mowimy o tej gabczastej czarnej dwustronnej.Mozna ja spokojnie okleic rowniez krawedzie ktore stykaja sie z uszczelka drzwi...zalety tego sa dwie.Pierwsza-wszelkie polaczenia trzeszczace sa przykryte ta tasma jak guma.Po drugie ta tasma zawsze sie klei co czegos wiec cos tam bedzie scalala.
uwazam z doswiadczenia ze to dobre rozwiazanie szczegolnie w zimie docenilem to...Poprostu po zastosowaniu tej tasmy nie ma twardych miejsc ocierajacyh sie o siebie..
Powyzszy manual moze byc tez pomocny w przypadku przeciagania kabli do drzwi tylnych np do glosnikow lub podsiwetlenia klamek..
dobra robota
Ze swojej strony proponuje dwie rzeczy...
1.Pamietac i uwazac na jezyczek u gory przy sciaganiu gornej czesci(rowniez dwie srobki pod pasem i sciagamy w dol plastik
2.kolejna sprawa.Zamiast silikonu proponuje zastosowac tasme dwustronna boll.Mowimy o tej gabczastej czarnej dwustronnej.Mozna ja spokojnie okleic rowniez krawedzie ktore stykaja sie z uszczelka drzwi...zalety tego sa dwie.Pierwsza-wszelkie polaczenia trzeszczace sa przykryte ta tasma jak guma.Po drugie ta tasma zawsze sie klei co czegos wiec cos tam bedzie scalala.
uwazam z doswiadczenia ze to dobre rozwiazanie szczegolnie w zimie docenilem to...Poprostu po zastosowaniu tej tasmy nie ma twardych miejsc ocierajacyh sie o siebie..
Powyzszy manual moze byc tez pomocny w przypadku przeciagania kabli do drzwi tylnych np do glosnikow lub podsiwetlenia klamek..
dobra robota
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
u mnie co prawda nie trzeszczy ale jak zacznie to będzie jak znalazł
Bardzo dobry manual J.A.G,
Bardzo dobry manual J.A.G,
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Może nie było to jakieś częste i głośne ale wystarczające by mnie drażnić. Pewnie jestem przewrażliwiony ale nie lubię jak mi "pracują" plastiki w aucie
Pozostała mi jeszcze deska, przy słupku koło szyby gdzieś trzeszczy na dużych nierównościach. Poza tym to Ska która przez ponad 14 lat jeździła na sztywnym zawieszeniu więc to też nie pozostało obojętne dla plastików i nadwozia.
Co do górnej części to nie hałasowała i nie trzeba jej było odkręcać, chyba że wydaje jakieś dźwięki to można demontować i też nałożyć trochę silikonu.
Taśma może i lepiej by się nadawała bo tak łatwo nie odłazi od plastiku jak już się przyklei. Co kto woli, ja miałem pod ręką silikon.
Pozostała mi jeszcze deska, przy słupku koło szyby gdzieś trzeszczy na dużych nierównościach. Poza tym to Ska która przez ponad 14 lat jeździła na sztywnym zawieszeniu więc to też nie pozostało obojętne dla plastików i nadwozia.
Co do górnej części to nie hałasowała i nie trzeba jej było odkręcać, chyba że wydaje jakieś dźwięki to można demontować i też nałożyć trochę silikonu.
Taśma może i lepiej by się nadawała bo tak łatwo nie odłazi od plastiku jak już się przyklei. Co kto woli, ja miałem pod ręką silikon.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13