Strona 2 z 2

: 2013-01-25, 22:46
autor: wolfik0
Najlepiej 2 blaszki ;-) pod kolektor ssący i wydechowy.

: 2013-05-08, 12:30
autor: Mrozu76
a jak z uszczelkami? z obu stron blaszki czy tylko od strony kolektora/EGR? chce w weekend to zrobic, wiec musze wiedziec :D

: 2013-05-08, 20:44
autor: wolfik0
Od strony wydechowego nie dałem uszczelki i nic nie dmucha, a od strony ssącego jest tekturowa podkładką pod blaszką i jest szczelne bo próbowałem :mrgreen:

: 2013-09-24, 10:17
autor: trooky
Obrazek

Kolega rozebrał AEL który miał zacięty EGR w pozycji otwartej.... Tragedia

: 2013-09-25, 16:20
autor: trooky
Tak dzisiaj rozmawiałem z kolegą od tej glowicy i powiedział ze blache to się powinno dać za wydechowym tu w zaznaczonym miejjscu. Czy ktoś to robił? Bo teoretycznie w rure dalej jest pchany syf...

: 2013-09-25, 19:24
autor: mati_A6
trooky, to prawda jeśli zaślepisz górę to syf nadal idzie do EGR. Z czasem zalepi cały zawór w środku. Niektórzy zaślepiają i tu i tu... Na pewno przy wydechowym (tak jak zaznaczyłeś) jest wyższa temperatura i byle blaszkę z puszki od piwa to może przepalić... ;-)

: 2013-09-25, 22:38
autor: afro89
mati_A6, byle blaszkę z puszki to Ci przepali nawet jak zaślepisz na kolektorze ssącym.

: 2015-11-26, 22:03
autor: STANLEY
end1970. Napiszę ci jaki ja widzę w tym sens,przy biegu jałowym czy na postoju otwiera się zawór egr i spaliny z korektora wydechowego dostają się spowrotem do korektora ssącego,wszystko po to aby zmniejszyć emisje spalin do środowiska,ok jeśli jesteś tak bardzo za ochroną środowiska trzeba to uszanować,ale w moim przypadku co prawda turbina puszczała już olej,w końcu padła,ale to co zobaczyłem w kolektorze ssącym i głowicy masakra 70% kanału zalepione smołą,głowice żeby doprowadzić do porządku musiałem ściągnąć,dlatego zaślepiłem egr, i bez urazy mam gdzieś emisje spalin,taki koncern jak VW może przeprogramować komputer żeby przekłamać emisje spalin,to ja zaślepie egr!