[ALL ] [AAT/AEL] Zaślepianie zaworu EGR

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Najlepiej 2 blaszki ;-) pod kolektor ssący i wydechowy.
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

a jak z uszczelkami? z obu stron blaszki czy tylko od strony kolektora/EGR? chce w weekend to zrobic, wiec musze wiedziec :D
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Od strony wydechowego nie dałem uszczelki i nic nie dmucha, a od strony ssącego jest tekturowa podkładką pod blaszką i jest szczelne bo próbowałem :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 20:46 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Obrazek

Kolega rozebrał AEL który miał zacięty EGR w pozycji otwartej.... Tragedia
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Tak dzisiaj rozmawiałem z kolegą od tej glowicy i powiedział ze blache to się powinno dać za wydechowym tu w zaznaczonym miejjscu. Czy ktoś to robił? Bo teoretycznie w rure dalej jest pchany syf...
Załączniki
c4
c4
3b6940954640efa3med.jpg (58.52 KiB) Przejrzano 16745 razy
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

trooky, to prawda jeśli zaślepisz górę to syf nadal idzie do EGR. Z czasem zalepi cały zawór w środku. Niektórzy zaślepiają i tu i tu... Na pewno przy wydechowym (tak jak zaznaczyłeś) jest wyższa temperatura i byle blaszkę z puszki od piwa to może przepalić... ;-)
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

mati_A6, byle blaszkę z puszki to Ci przepali nawet jak zaślepisz na kolektorze ssącym.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
STANLEY
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 95
Rejestracja: 2014-06-20, 23:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bolesławiec
Podziękował: 1 raz

Post autor: STANLEY »

end1970. Napiszę ci jaki ja widzę w tym sens,przy biegu jałowym czy na postoju otwiera się zawór egr i spaliny z korektora wydechowego dostają się spowrotem do korektora ssącego,wszystko po to aby zmniejszyć emisje spalin do środowiska,ok jeśli jesteś tak bardzo za ochroną środowiska trzeba to uszanować,ale w moim przypadku co prawda turbina puszczała już olej,w końcu padła,ale to co zobaczyłem w kolektorze ssącym i głowicy masakra 70% kanału zalepione smołą,głowice żeby doprowadzić do porządku musiałem ściągnąć,dlatego zaślepiłem egr, i bez urazy mam gdzieś emisje spalin,taki koncern jak VW może przeprogramować komputer żeby przekłamać emisje spalin,to ja zaślepie egr!
Głową muru nie rozwalisz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”