[ALL ] Wymiana zegarów - świecący ABS i hamulce na AC
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Brzęczek w zegarach A100 jest to taki duży przekaźnik na kablu w okolicy zegarów, natomiast w A6 buzzer jest już wbudowany w zegary. Sam buzzer pewnie jest uwalony, jeśli w ogóle się nie odzywa. Butterbean ma luzem takie buzzery, możesz się do niego zgłosić. Aby wymienić buzzer musisz na około obudowy poodkręcać śrubki na torx ( nie pamiętam dokładnie jaki). Wyjmiesz płytę zegarów i chyba trzeba odkręcić wskaźnik paliwa jak dobrze pamiętam. Trochę cieżko jest go wylutować, bo trzyma go cyna i takie zatrzaski w obudowie buzzera. Jeśli buzzer się nie odzywa tylko w przypadku gdy drzwi kierowcy są otwarte i włączone światła, a np w innych sytuacjach się odzywa, to trzeba zajrzeć do krańcówki drzwi..
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
nie, na poprzednich zegarach było wszystko OK, nie dodałem właśnie, że do starych zegaró dochodziła jeszcze jedna kostka, taka mała kwadratowa wipnało się ją na końcu zegarów w okolicach dodatkowych wskaźników w A6tkowych nie ma miejsca na nią, jeżeli to tyle zachodu, żeby to zmienić to chyba sobie daruje w końcu to nie jest jakaś niezbędna rzecz
Ostatnio zmieniony 2012-10-03, 20:37 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Hmm do zegarów A6 też powinieneś wpiąć tą kostkę. To jest kostka czarna 4 pinowa z czego w setce ma zajęte 2 piny, jest to sygnał ciśnienia i temperatury oleju dla dodatkowych wskaźników. W A6 jest już tylko wykorzystany jeden z czterech pinów i jest to sygnał temperatury oleju. Tak czy siak jak nie wepniesz tej kostki to nie będzie ci pokazywać temperatury oleju.
A no i jak na starych zegarach było wszystko ok z buzzerem, to w nowych masz jego uwalonego. Koszt takiego buzzerka u Butterbeana to 15 zł. Wymiana nie jest skomplikowana, trzeba tylko lutownice i cierpliwości trochę..
A no i jak na starych zegarach było wszystko ok z buzzerem, to w nowych masz jego uwalonego. Koszt takiego buzzerka u Butterbeana to 15 zł. Wymiana nie jest skomplikowana, trzeba tylko lutownice i cierpliwości trochę..
Ostatnio zmieniony 2012-10-03, 20:45 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
albo znajomy elektryk, generalnie kostka nie jest wpięta bo w liczniku A6tkowym nie ma miejsca na nią, ale temp oleju mi pokazuje normalnie zastanawiam się czy zapalająca się kontrolka co jakiś czas od oleju może mieć z nią związek
Ostatnio zmieniony 2012-10-03, 20:48 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Trochę dziwne, że nie ma miejsca na tą kostkę i temperaturę oleju pokazuje.. No nic może jestem źle poinformowany.. A co to zapalającej się kontrolki smarowania, nie ma ona nic wspólnego z temperaturą oleju. Kontrolka się zapali gdy spadnie ciśnienie oleju, coś pewnie ci świruje czujnik ciśnienia oleju..
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mieszacie...
1.w 100 buzer jest na odzielnej wiazce.
z tylu licznika jest czarna kostka do ktorej idzie rowniez czarna wtyczka.
nie przerabialem problemu zeby dzialal buzer w liczniku.u mnei poprostu dziala ten ktory wyglada jak przekaznik i jest ori z 100.w zasadzie wystarczylo by wylutowac buzer z licznika i podpiac go w miejsce tej kostki-p;rzekaznika.
2.jest kostka 4 pinowa podłuzna ktora kolega musial podlaczyc bo inaczej nie mialby wskazan temperatury oleju.w njej sa w 100c4 dwakabelki jeden nad drugim.jeden odpowiada za cisnienie oleju drugi za temperature oleju..
sugestie?
z ori licznika odepnij z tej balszki ten niby przekaznik i podlacz do tej kwadratowej kostki ktora niechybnie musisz miec za zegarem.bedziesz mial sygnalizacje drzwi radia swiatel..
1.w 100 buzer jest na odzielnej wiazce.
z tylu licznika jest czarna kostka do ktorej idzie rowniez czarna wtyczka.
nie przerabialem problemu zeby dzialal buzer w liczniku.u mnei poprostu dziala ten ktory wyglada jak przekaznik i jest ori z 100.w zasadzie wystarczylo by wylutowac buzer z licznika i podpiac go w miejsce tej kostki-p;rzekaznika.
2.jest kostka 4 pinowa podłuzna ktora kolega musial podlaczyc bo inaczej nie mialby wskazan temperatury oleju.w njej sa w 100c4 dwakabelki jeden nad drugim.jeden odpowiada za cisnienie oleju drugi za temperature oleju..
sugestie?
z ori licznika odepnij z tej balszki ten niby przekaznik i podlacz do tej kwadratowej kostki ktora niechybnie musisz miec za zegarem.bedziesz mial sygnalizacje drzwi radia swiatel..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Więc tak jak kolega Butterbean napisał, nie zwróciłem uwagi na to, że to nie jest żadne gniazdo tylko przekaźnik zamocowany z tyłu licznika na blaszce, po przełożeniu go buzer działa. Druga sprawa o kontrolka ciśnienia oleju, winny był czujnik z tym, że nie wiem czy zaczął fiksować czy miałem założony jakiś inny, mój stary czujnik był koloru żółtego i miał 1.8 bar, był ori ale sprawdziłem w ETCE, że dla A6 pokazuje inny, mianowicie, szary/biały z ciśnieniem 1.4 bar, po założeniu takiego problem zniknął. Na koniec zostawiłem sobie sygnał ABSu
Ostatnio zmieniony 2012-10-11, 18:08 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- C4kcw
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-18, 19:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
Temat dosyć stary, ale może ktoś odpowie.
A więc kuzyn w swojej c4 wymienił zegary, i tu pojawia się problem, ponieważ po przekroczeniu ok. 2500obr. zapala się kontrolka od oleju (lampa Aladyna) i zaczyna piszczeć?
W czym może być problem? Dodam że te zegary są od 2.6, różnią się one?
A więc kuzyn w swojej c4 wymienił zegary, i tu pojawia się problem, ponieważ po przekroczeniu ok. 2500obr. zapala się kontrolka od oleju (lampa Aladyna) i zaczyna piszczeć?
W czym może być problem? Dodam że te zegary są od 2.6, różnią się one?
Ostatnio zmieniony 2014-01-02, 18:42 przez C4kcw, łącznie zmieniany 1 raz.
- baaartez
- C4 Autorytet
- Posty: 470
- Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ustka
C4kcw, czytaj w moim temacie od strony w linku. jest tam wszystko wyjśnione.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2079& ... c&start=75
od połowy strony do następnej
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2079& ... c&start=75
od połowy strony do następnej
Ostatnio zmieniony 2014-01-02, 23:50 przez baaartez, łącznie zmieniany 1 raz.