[100 C4] Da się to jeszcze uratować ?? czy tylko na części ?
- broniu97
- Mechanik
- Posty: 118
- Rejestracja: 2012-12-15, 21:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstchowa
[100 C4] Da się to jeszcze uratować ?? czy tylko na części ?
Z tego co zauważyłem do podłużnica jest zmiażdżona motor przesunięty sporo do tyłu w prawo i do góry,błotnik ,maska,lampa zderzak,felga do wymiany.
Da się to jeszcze uratować i jakie były by ewentualne koszty tego ??
Da się to jeszcze uratować i jakie były by ewentualne koszty tego ??
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Po mojemu do odratowania, ale trzeba rochę kasy na to, aby nie było zrobione tak na odwal.
gdyby były fotki od dołu jeszcze, to można by było więcej wywnioskować...
A szyba pękła ?
Hmm. na pewno będzie do wymiany cała kolumna, stabilizator oraz wahacz (zapewne zrobił się z niego rogalik) + prostowanie budy
gdyby były fotki od dołu jeszcze, to można by było więcej wywnioskować...
A szyba pękła ?
Hmm. na pewno będzie do wymiany cała kolumna, stabilizator oraz wahacz (zapewne zrobił się z niego rogalik) + prostowanie budy
Ostatnio zmieniony 2013-05-31, 21:53 przez kasiarka, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
a jak drzwi się zamykają, tak jak przed tem się zamykały, i i nie ma szpar pomiędzy buda a drzwiami, to pół sukcesu. Zazwyczaj jak szyba pęka, to jest podgięte podszybie, ale w tym wypadku może jednak nie podgięło się.
najlepiej dobrze popatrzeć i obliczyć koszta naprawy. U buttera jak zamówisz więcej, to może jakiś upust da ale zazwyczaj i tak tanio ma
najlepiej dobrze popatrzeć i obliczyć koszta naprawy. U buttera jak zamówisz więcej, to może jakiś upust da ale zazwyczaj i tak tanio ma
Ostatnio zmieniony 2013-05-31, 21:57 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Da sie wszystko, aaaale czesci i robocizna przewyzsza wartosc auta. To nie bedzie juz robota dla zwyklego kazia spawacza za domem niestety.
Caly kielich jest pogiety, podluznica, sanki, sciana grodzi (?) przesuniete wszystko.
Poza tym co wymieniles, to (chyba) chlodnica, pas przedni, kupa drobiazgow z pod maski jak plastiki np podszybiu czy puszka fitra powietrza, itd..
Caly kielich jest pogiety, podluznica, sanki, sciana grodzi (?) przesuniete wszystko.
Poza tym co wymieniles, to (chyba) chlodnica, pas przedni, kupa drobiazgow z pod maski jak plastiki np podszybiu czy puszka fitra powietrza, itd..
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
oj tam. Jak lubi się bawić, to zabawi się jak ten dziadek z Rosji i będzie jak nówka i może będzie prościej jechało od tego 'niby' prostego:mrgreen:J.A.G pisze:Stary, kielich przestawiony, rama pomocnicza czyli sanki przesunęły na pewno podłużnice a więc i całe nadwozie/konstrukcja a ty jeszcze pytasz czy to robić...
Kupisz za te kasę drugie dość dobre C4 które będzie prosto jechać...
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
To jak drzwi się nie otwierają, to się skróciła o parę cm. Można próbować prostować na specjalistycznym sprzęcie, że ustawiasz na taki wózek i ci prostują. Ale pewnie bardzo dużo by wzięli za takie coś. Chyba jednak będziesz zmuszony szukać drugiego autka
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ale pewnie pod spodem podgięło mocowanie sanek w tym miejscu. Też miałem rozbitka i koło było tylko cofnięte do oporu i niestety, ale buda była podgięta o 3 cm w tym miejscu. Najlepiej to jest wszystko poodkręcać i popatrzeć, co jest nie tak. tak powierzchownie ciężko ocenić. Każde auto jest inne i tak samo się nie składa podczas stłuczek itp
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
pisałeś że chciałbyś ją lakierować całą to masz kolejne koszta - zależnie czy samemu chciałeś czy zlecić, kupa roboty z poskładaniem tego w całość żeby to jeździło i mieć świadomość że poskładane z kilku aut, może korozja wychodzić tam gdzie nieodpowiednio będzie zabezpieczone. Kielich ostro dostał, także jeżeli dalej nie jest pokrzywione to i tak większość przodu trzeba wspawać. Do tego dołóż robotę za wyjęcie silnika, montaż szyby+ szyba i pewnie kupa innych gratów.
Przelicz to sobie ale nie opłaca się reanimować
Przelicz to sobie ale nie opłaca się reanimować
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
A do wszystkiego dolicz jeszcze 500 na nieprzewidziane wydatki. Ja kiedyś rozbiłem autko i nic nie było widać poza skrzywionym kołem (akurat w nie dostałem). Ucieszyłem się że poszło po kole i naprawa będzie tania. Nie była... Dostała rana, okazało się że przód się nie zgiął a skręcił wiec i on wyleciał, cala zawiecha przód, kolumna + lakierowanie ponad 3000, a mogłem tamto sprzedać i kupić za tą sume zdrowe a nie robione.