[A6 C4] wskaźnik turbo boost VD0 zamiast zegarka analogowego

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

W naszych padłach jest piękne miejsce w liczniku na taki bajer, i potem mało kto wie, że to nie ori tylko dorezane :mrgreen:
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

Lepiej by to wyglądało, gdybyś zdemontował całkowicie nawiew i w jego miejsce wstawił zaślepkę, w której usadowiłbyś wskaźnik ;-)

Ja zakupiłem już ten a'la VDO co koledzy powyżej, tylko muszę zebrać się na montaż :-P
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
PIATEK
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 97
Rejestracja: 2011-06-20, 15:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfice

Post autor: PIATEK »

no fakt średnio to wygląda na fotach i jest jeszcze do poprawki, zastanawiam się również nad zmianą podświetlenia na czerwone. Mi się narazie podoba jak coś to zawszę mogę zmienić sposób i miejśce montarzu bo z kratkami niema problem :mrgreen: Dzięki Panowię za opinię :-)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

W S2kach chłopaki tak właśnie montują wskaźniki doładowania, faktycznie średnio na estetyce to wychodzi ale w aucie dającym frajdę i osiągi nie przeszkadza. Zależy co kto chce, wskaźnik dla pełnej informacji i praktyczność czy sam wygląd a ten się gryzie z boostem w kratce.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Znajomy w 80 ma całą nakładke na nawiewz logiem audi. Jak go dorwe to zrobie zdjęcie.

Tutaj troche zbyt krzykliwy sposób jak i sam wskaźnik do stonowanego, eleganckiego wnetrza audi... Takie moje zdanie
PIATEK
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 97
Rejestracja: 2011-06-20, 15:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfice

Post autor: PIATEK »

Mojej Żonce też średnio się podoba i to jest jej jedyna zła opinia z tych którzy to widzieli na żywo. Miejsca montażu raczej nie będę zmieniał mi się podoba, jedynie coś z czasem pokombinuje z podświetleniem. J.A.G o to chodzi ma być praktyczne, a nie chciałem montować w słupek ani się pozbywać zegarka.
Ostatnio zmieniony 2012-05-17, 21:44 przez PIATEK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

Jako, że parę osób piszę do mnie o manual z mojego rezania a ja nie znalazłem czasu na fotostory z opisem więc napiszę tak:

Trzeba zrobić wszystko tak jak zrobił to kolega FAŁDZIK tylko zamiast montowania diody, wyjąć płytkę światłowodu zza tarczy zegarka, przewiercik otwory na śrubki i wskazówkę centralnie na środku. Trzeba będzie tylko wyłamać z tejże płytki 2 "króćce" bo mechanizm "boosta" nie wejdzie. I to cała filozofia. Mam nadzieję, że dało się to zrozumieć.

PS: mam bardzo ograniczony dostęp do internetu ale w razie pytań postaram się odpowiedzieć i pomóc.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

chciałbym zamontować sobie wskaźnik turbo w aucie.. planuję wpiąć się w instalację tak jak kolega przy zaworze egr, rozumiem ze fakt zaślepionego egra nie bedzie miał wplywu na wskazania?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

pablo90, nie ma wpływu, ja też mam zatkany EGR
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Czy moglibyscie jakos dokladniej opisac ktoredy poprowadzic przewod z cisnieniem? Patrzylem w okolicy wspomagania i nie widze jakos mozliwosci. Prosba o pomoc :)
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

pablo90, bo nie widać, musisz po przewodach wchodzących do kabiny wymacać gumową uszczelkę, jest tam bardzo ciasno więc nie przepchniesz rurki między przewodami, ja przebiłem się do środka elektrodą spawalniczą, i kolejna rada uzbrój się w cierpliwość
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

owe macanko rozumiem mam uskuteczniać za półką pod kolanami kierowcy tudzież od strony silnika w okolicach serwa?
Ostatnio zmieniony 2014-03-30, 18:48 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

dokładnie pod serwem, z kabiny się nie dostaniesz tak łatwo
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

tak tylko z ciekawości ile powinna dmuchac zdrowa turbina w AAT? u mnie dzisiaj przy bucie pokazywalo od 0.8 do 1 bara..
Ostatnio zmieniony 2014-04-07, 22:17 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

to dobrze dmucha, w AAT od 0,72-0,92bar
Ostatnio zmieniony 2014-04-09, 17:59 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”