[A6 C4] wskaźnik turbo boost VD0 zamiast zegarka analogowego
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
W S2kach chłopaki tak właśnie montują wskaźniki doładowania, faktycznie średnio na estetyce to wychodzi ale w aucie dającym frajdę i osiągi nie przeszkadza. Zależy co kto chce, wskaźnik dla pełnej informacji i praktyczność czy sam wygląd a ten się gryzie z boostem w kratce.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 97
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfice
Mojej Żonce też średnio się podoba i to jest jej jedyna zła opinia z tych którzy to widzieli na żywo. Miejsca montażu raczej nie będę zmieniał mi się podoba, jedynie coś z czasem pokombinuje z podświetleniem. J.A.G o to chodzi ma być praktyczne, a nie chciałem montować w słupek ani się pozbywać zegarka.
Ostatnio zmieniony 2012-05-17, 21:44 przez PIATEK, łącznie zmieniany 1 raz.
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Jako, że parę osób piszę do mnie o manual z mojego rezania a ja nie znalazłem czasu na fotostory z opisem więc napiszę tak:
Trzeba zrobić wszystko tak jak zrobił to kolega FAŁDZIK tylko zamiast montowania diody, wyjąć płytkę światłowodu zza tarczy zegarka, przewiercik otwory na śrubki i wskazówkę centralnie na środku. Trzeba będzie tylko wyłamać z tejże płytki 2 "króćce" bo mechanizm "boosta" nie wejdzie. I to cała filozofia. Mam nadzieję, że dało się to zrozumieć.
PS: mam bardzo ograniczony dostęp do internetu ale w razie pytań postaram się odpowiedzieć i pomóc.
Trzeba zrobić wszystko tak jak zrobił to kolega FAŁDZIK tylko zamiast montowania diody, wyjąć płytkę światłowodu zza tarczy zegarka, przewiercik otwory na śrubki i wskazówkę centralnie na środku. Trzeba będzie tylko wyłamać z tejże płytki 2 "króćce" bo mechanizm "boosta" nie wejdzie. I to cała filozofia. Mam nadzieję, że dało się to zrozumieć.
PS: mam bardzo ograniczony dostęp do internetu ale w razie pytań postaram się odpowiedzieć i pomóc.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
owe macanko rozumiem mam uskuteczniać za półką pod kolanami kierowcy tudzież od strony silnika w okolicach serwa?
Ostatnio zmieniony 2014-03-30, 18:48 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
tak tylko z ciekawości ile powinna dmuchac zdrowa turbina w AAT? u mnie dzisiaj przy bucie pokazywalo od 0.8 do 1 bara..
Ostatnio zmieniony 2014-04-07, 22:17 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
to dobrze dmucha, w AAT od 0,72-0,92bar
Ostatnio zmieniony 2014-04-09, 17:59 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)