[S4/S6 C4 2.2T AAN] 8E0927317 + 443131541

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

hubos21, niestety ori pompa eskowa nie podejdzie pod serwo C4, a kolejnego trzeciego serwa z C4 nie zapodam bo już mam dość tego archaiku. Pora na coś nowszego.

Twojego posta czytałem :). Niezły galimatias :-P
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Tylko tak jak rozmawialiśmy u Ciebie jest ta rozpórka. Jak chcesz to mogę Ci wysłać na przymiarkę komplet z A8/D2 ale pompa jest szrot. Coś takiego

Obrazek

serwo jest mniejszej średnicy, możliwe, że rozpórka przejdzie przed korkiem od zbiorniczka a jak nie jest jeszcze opcja z serwem od Pheatona

Obrazek

Do serwa od D2 jest do wyboru albo pompa 25,4 albo 26,99 nowe TRW ok 200zł

Przy serwie od B6 masz rozpórkę w zbiorniczku
Ostatnio zmieniony 2014-09-21, 23:13 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Serwa oba podobne gabarytem. Różni się to wszystko zbiorniczkiem ... Przymiarka :-P .... hehe ... żeby przymierzyć to muszę 2/3 komory rozbebeszyć :evil: nie pozwolę sobie na taką rozrzutność czasu :-P. Serwo i pompa mają być pewne, jeżeli rozpórka wypadnie w zbiorniczku to zmienie zbiorniczek ;).
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

miałem gdzieś zdjęcia jak założyłem pierwsze serwo z D2 ale nie mogę ich znaleźć wtedy byśmy widzieli gdzie rozpórka by przechodziła
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Serwo z phaetona różni się czymś od b6 ? a pompka z phaetona jaką średnice ma tłoczek ?
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Serwa z Pheatona i B6 są kompletnie inne i mają też inne pompy, zamiennie nie pasują. W Pheatonie masz albo tłoczek 25,4mm albo 26,99mm. Serwo z Pheatona i A8 jest praktycznie identyczne pompy są zamienne.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
marszall
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łuków

Post autor: marszall »

Troche mnie nurtuje jedna kwestia.Takie po pompki w vagach byly stosowane glownie w automatach, dlaczego? Bo w automatach czesciej sie naciska pedal hamulca ( to chyba kazdy rozumie) natomiast żadne 1.8t z nowszych aut nie posiada pompki ( chyba ze dodatkowe wyposazenie) i zawsze podcisnienia starcza.
Serwo jest swego rodzaju akumulatorem. Podwojne serwo tym bardziiej. Jak jest sprawny uklad to mozna wcisnac pedal hamulca przynajmniej 2 razy z wspomaganiem w postaci podcisnienia. Moim zdaniem samo zastosowanie dodatkowego zbiornika podcisnienia zalatwiloby sprawe, poniewaz podcisnienie w serwie robione jest za kazdym razem gdy tylko zdejmie sie noge z gazu i jest go duzo (jak masz duzy akumulator podcisnienia) Wiec.... malo kto hamuje lewa noga z prawa na gazie. Inaczej juz wtedy produkuje sie podcisnienie.

Nie wiem tylko czy silnik jest w stanie zrobic podcisnienie -1 ale jak na wysokich obrotach zdejmiemy noge z gazu to zasysanie jest duze.
Jedyne to ten MAF' czy w AAN faktycznie wylapuje bledy po uzyciu serwa?
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

marszall pisze:natomiast żadne 1.8t z nowszych aut nie posiada pompki
Bora, VW Golf po 1998, Audi A3, VW Passat po 2001, Audi A4 po 1999, Audi A6 po 2001. Każdy doładowany motor ma tą pompkę. Polecam :

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2063,d.bGQ

lub SSP 257
marszall pisze:Serwo jest swego rodzaju akumulatorem.
A co w przypadku kiedy jedziesz z lewą nogą na hamulcu a prawą wciskasz gaz w podłogę powodując wzrost doładowania w kolektorze dolotowym ?.
marszall pisze: Moim zdaniem samo zastosowanie dodatkowego zbiornika podcisnienia zalatwiloby sprawe
Przećwiczone w praktyce, pół środek bez pompki elektrycznej i układu zaworów zwrotnych.
marszall pisze:Jedyne to ten MAF' czy w AAN faktycznie wylapuje bledy po uzyciu serwa?
Wywołany do tablicy odpowiadam : nie. Przy założeniu, że sprawne - szczelne.

Generalnie każde w/w auto ma przepływkę i jest czułe na lewe powietrze. Mimo to układ elektrycznej pompki jest stosowany z powodzeniem od przeszło 14 i więcej lat. Zobacz chociażby generację C6 lub C7 ... znajdziesz tam ten sam układ co u mnie zarówno podciśnienia jak i pompy hamulcowej itd.
marszall
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łuków

Post autor: marszall »

Ale w tym zeszycie ssp na samym poczatku jest napisaneze dla automatycznych skrzyn I to ze wzgledu na inne sterowanie przepustnicy. Ja nie mowie ze to nie dziala, ale moze nie ma po co kmbinowac.

Nie sprawdzalem ale hamowaie lewa noga glownie uzywa sie do prostowania/narzucania samochodu. Jezeli chodzi o boost to od tego chyba jest als

Dodatkowo w AAN jak sie zamknie przepustnice to jest szczelnie nie wiem jak sie zachowuje wtedy silnik krokowy ale chyba tez jest zamkniety wiec podcisnienie spore.
Ostatnio zmieniony 2014-12-06, 22:52 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

marszall, W manualu też występuje ta pompka :-> .
marszall pisze:Dodatkowo w AAN jak sie zamknie przepustnice to jest szczelnie nie wiem jak sie zachowuje wtedy silnik krokowy ale chyba tez jest zamkniety wiec podcisnienie spore.
-1Bar czyli 0.0 na BC.
marszall
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łuków

Post autor: marszall »

Czyli podcisnienie takie jak pompka robi. Plus jest taki ze przy serii szybkich dohamowan plus znowu przyspieszanie plus dohamowanie moze nam zabraknac podcisnienia a pompka to zrekompensuje.

Ja bymnajpierw pocwiczyl z duzym akumulatorem podcisnienia potem ew pompka. Ale takim duzym przynajmniej jak serwo albo wiekszym. Widzial ktos jaki jest Kumulator w crafterze? Z 5 albo 7 litrowa banka!
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

marszall pisze:Ja bymnajpierw pocwiczyl z duzym akumulatorem podcisnienia potem ew pompka. Ale takim duzym przynajmniej jak serwo albo wiekszym. Widzial ktos jaki jest Kumulator w crafterze? Z 5 albo 7 litrowa banka!
Nie ma to sensu. W opisanej przez Ciebie sytuacji sytuacji pompka musiała by wytworzyć też podciśnienie w tym przepastnym akumulatorze podciśnienia co zajęło by jej wieki :-P. Tak więc nie ma co przesadzać z podnoszeniem objętości własnej układu bo efekt może być odwrotny od zamierzonego. Miałem układ z akumulatorem podciśnienia z A8D2 (około 1.1litra) i układ działał ..hmmm... wolniej niż wersja bez akumulatora podciśnienia.
marszall
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łuków

Post autor: marszall »

Ale to jest pare chwil pracy na wolnych obrotach, a jak wcisniesz hamulec to zuzyjesz 1/10 podciśnienia bo przecież nie całe. A potem tą 1/10 znowu zrekąpensuje chwila pracy na zamkniętej przepustnicy, jak depniesz pare razy to wiadomo że dłużej to bedzie trwało
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

KK84 możesz schemat zrobić co i gdzie podłączałeś. bo ja jestem aktualnie po modzie na serwo z 2.5 tdi z podłączeniem podciśnienia pod kolektora, ale nadal hamulce szału nie robią.

no i ja bym się pisał na ten twój wynalazek - sterownik albo jakby tu nazwać kkosiemczterownik ;)
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

kk84.... odświeżam temat. Co tam z twoim sterownikiem. Zrobisz taki dla mnie?

Pozdro
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”