[S4/S6 C4 2.2T AAN] 8E0927317 + 443131541
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Tylko tak jak rozmawialiśmy u Ciebie jest ta rozpórka. Jak chcesz to mogę Ci wysłać na przymiarkę komplet z A8/D2 ale pompa jest szrot. Coś takiego
serwo jest mniejszej średnicy, możliwe, że rozpórka przejdzie przed korkiem od zbiorniczka a jak nie jest jeszcze opcja z serwem od Pheatona
Do serwa od D2 jest do wyboru albo pompa 25,4 albo 26,99 nowe TRW ok 200zł
Przy serwie od B6 masz rozpórkę w zbiorniczku
serwo jest mniejszej średnicy, możliwe, że rozpórka przejdzie przed korkiem od zbiorniczka a jak nie jest jeszcze opcja z serwem od Pheatona
Do serwa od D2 jest do wyboru albo pompa 25,4 albo 26,99 nowe TRW ok 200zł
Przy serwie od B6 masz rozpórkę w zbiorniczku
Ostatnio zmieniony 2014-09-21, 23:13 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
Troche mnie nurtuje jedna kwestia.Takie po pompki w vagach byly stosowane glownie w automatach, dlaczego? Bo w automatach czesciej sie naciska pedal hamulca ( to chyba kazdy rozumie) natomiast żadne 1.8t z nowszych aut nie posiada pompki ( chyba ze dodatkowe wyposazenie) i zawsze podcisnienia starcza.
Serwo jest swego rodzaju akumulatorem. Podwojne serwo tym bardziiej. Jak jest sprawny uklad to mozna wcisnac pedal hamulca przynajmniej 2 razy z wspomaganiem w postaci podcisnienia. Moim zdaniem samo zastosowanie dodatkowego zbiornika podcisnienia zalatwiloby sprawe, poniewaz podcisnienie w serwie robione jest za kazdym razem gdy tylko zdejmie sie noge z gazu i jest go duzo (jak masz duzy akumulator podcisnienia) Wiec.... malo kto hamuje lewa noga z prawa na gazie. Inaczej juz wtedy produkuje sie podcisnienie.
Nie wiem tylko czy silnik jest w stanie zrobic podcisnienie -1 ale jak na wysokich obrotach zdejmiemy noge z gazu to zasysanie jest duze.
Jedyne to ten MAF' czy w AAN faktycznie wylapuje bledy po uzyciu serwa?
Serwo jest swego rodzaju akumulatorem. Podwojne serwo tym bardziiej. Jak jest sprawny uklad to mozna wcisnac pedal hamulca przynajmniej 2 razy z wspomaganiem w postaci podcisnienia. Moim zdaniem samo zastosowanie dodatkowego zbiornika podcisnienia zalatwiloby sprawe, poniewaz podcisnienie w serwie robione jest za kazdym razem gdy tylko zdejmie sie noge z gazu i jest go duzo (jak masz duzy akumulator podcisnienia) Wiec.... malo kto hamuje lewa noga z prawa na gazie. Inaczej juz wtedy produkuje sie podcisnienie.
Nie wiem tylko czy silnik jest w stanie zrobic podcisnienie -1 ale jak na wysokich obrotach zdejmiemy noge z gazu to zasysanie jest duze.
Jedyne to ten MAF' czy w AAN faktycznie wylapuje bledy po uzyciu serwa?
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Bora, VW Golf po 1998, Audi A3, VW Passat po 2001, Audi A4 po 1999, Audi A6 po 2001. Każdy doładowany motor ma tą pompkę. Polecam :marszall pisze:natomiast żadne 1.8t z nowszych aut nie posiada pompki
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2063,d.bGQ
lub SSP 257
A co w przypadku kiedy jedziesz z lewą nogą na hamulcu a prawą wciskasz gaz w podłogę powodując wzrost doładowania w kolektorze dolotowym ?.marszall pisze:Serwo jest swego rodzaju akumulatorem.
Przećwiczone w praktyce, pół środek bez pompki elektrycznej i układu zaworów zwrotnych.marszall pisze: Moim zdaniem samo zastosowanie dodatkowego zbiornika podcisnienia zalatwiloby sprawe
Wywołany do tablicy odpowiadam : nie. Przy założeniu, że sprawne - szczelne.marszall pisze:Jedyne to ten MAF' czy w AAN faktycznie wylapuje bledy po uzyciu serwa?
Generalnie każde w/w auto ma przepływkę i jest czułe na lewe powietrze. Mimo to układ elektrycznej pompki jest stosowany z powodzeniem od przeszło 14 i więcej lat. Zobacz chociażby generację C6 lub C7 ... znajdziesz tam ten sam układ co u mnie zarówno podciśnienia jak i pompy hamulcowej itd.
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
Ale w tym zeszycie ssp na samym poczatku jest napisaneze dla automatycznych skrzyn I to ze wzgledu na inne sterowanie przepustnicy. Ja nie mowie ze to nie dziala, ale moze nie ma po co kmbinowac.
Nie sprawdzalem ale hamowaie lewa noga glownie uzywa sie do prostowania/narzucania samochodu. Jezeli chodzi o boost to od tego chyba jest als
Dodatkowo w AAN jak sie zamknie przepustnice to jest szczelnie nie wiem jak sie zachowuje wtedy silnik krokowy ale chyba tez jest zamkniety wiec podcisnienie spore.
Nie sprawdzalem ale hamowaie lewa noga glownie uzywa sie do prostowania/narzucania samochodu. Jezeli chodzi o boost to od tego chyba jest als
Dodatkowo w AAN jak sie zamknie przepustnice to jest szczelnie nie wiem jak sie zachowuje wtedy silnik krokowy ale chyba tez jest zamkniety wiec podcisnienie spore.
Ostatnio zmieniony 2014-12-06, 22:52 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2014-11-29, 20:45
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
Czyli podcisnienie takie jak pompka robi. Plus jest taki ze przy serii szybkich dohamowan plus znowu przyspieszanie plus dohamowanie moze nam zabraknac podcisnienia a pompka to zrekompensuje.
Ja bymnajpierw pocwiczyl z duzym akumulatorem podcisnienia potem ew pompka. Ale takim duzym przynajmniej jak serwo albo wiekszym. Widzial ktos jaki jest Kumulator w crafterze? Z 5 albo 7 litrowa banka!
Ja bymnajpierw pocwiczyl z duzym akumulatorem podcisnienia potem ew pompka. Ale takim duzym przynajmniej jak serwo albo wiekszym. Widzial ktos jaki jest Kumulator w crafterze? Z 5 albo 7 litrowa banka!
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Nie ma to sensu. W opisanej przez Ciebie sytuacji sytuacji pompka musiała by wytworzyć też podciśnienie w tym przepastnym akumulatorze podciśnienia co zajęło by jej wieki . Tak więc nie ma co przesadzać z podnoszeniem objętości własnej układu bo efekt może być odwrotny od zamierzonego. Miałem układ z akumulatorem podciśnienia z A8D2 (około 1.1litra) i układ działał ..hmmm... wolniej niż wersja bez akumulatora podciśnienia.marszall pisze:Ja bymnajpierw pocwiczyl z duzym akumulatorem podcisnienia potem ew pompka. Ale takim duzym przynajmniej jak serwo albo wiekszym. Widzial ktos jaki jest Kumulator w crafterze? Z 5 albo 7 litrowa banka!
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
KK84 możesz schemat zrobić co i gdzie podłączałeś. bo ja jestem aktualnie po modzie na serwo z 2.5 tdi z podłączeniem podciśnienia pod kolektora, ale nadal hamulce szału nie robią.
no i ja bym się pisał na ten twój wynalazek - sterownik albo jakby tu nazwać kkosiemczterownik
no i ja bym się pisał na ten twój wynalazek - sterownik albo jakby tu nazwać kkosiemczterownik
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
kk84.... odświeżam temat. Co tam z twoim sterownikiem. Zrobisz taki dla mnie?
Pozdro
Pozdro
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było