[S4/S6 C4 2.2T AAN] 8E0927317 + 443131541

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Serwo masz zamontowane ?. Mogę wykonać ale potrwa to 2 - 3 tygodnie.
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Tak. serwo ma z AEL`a. Trochę jest lepiej niż w standardzie, ale mnie nadal nie zadowala, zatem gotowy jestem na moda. napisz mi na priv`a jakie koszty i dogadamy wszystko.

pozdrawiam
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Obrazek

Obrazek

Tak to powinno wyglądać, żeby działało. Podkreślam po raz kolejny iż pompa elektryczna jest jedynie uzupełnieniem i źródłem pomocniczym podciśnienia :!: . Nie należy oczekiwać od tego układu, że hamulec będzie reagował na dotyk. Układ zaimplementowałem po to ażeby w czasie pracy silnika na doładowaniu powyżej P.atm. w serwie było "nabite" podciśnienie, jednym słowem jest to podciśnieniowy odpowiednik ori układu hamulcowego w S4/S6 C4.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”